خانه سلبریتی ها | خانه سلبریتی های ایرانی | خانه سلبریتی ها در تهران

سلبریتی های معروف ایرانی کجای تهران خونه دارن؟ + عکس

خانه سلبریتی های ایرانی کجاست سوالی است که ذهن بیشتر مخاطبان را به خود مشغول کرده است. با ویکی گردی همراه باشید تا از لوکیشن خانه سلبریتی ها بهتون بگم.

خانه سلبریتی ها
ویکی گردی:

ویکی گردی: خانه سلبریتی های معروف در بهترین نقاط شهر و شیک ترین و لاکچری ترین ویلاها است. برخی از سلبریتی ها هستند که به سبک های خاصی گرایش دارند؛ برخی دیگر خود معمار هستند و دکوراسیون های خاص خود را طراحی کرده اند وبعضی از سلبریتی ها به سبک های مدرن و جدید و نیز سنتی علاقه دارند. بعضی از خانه سلبریتی ها مثل بهشت است؛ خانه هایی که در آن همه چی دارند، باغ، استخر، سونا، جکوزی و هر چیزی که فکرش را بکنید. در ادامه لوکیشن خانه سلبریتی ها رو بهتون میگم.

 

خانه سلبریتی های معروف ایرانی 

 1. علی دایی

ویلا علی دایی

خانه علی دایی با توجه به حسن شهرت ایشان و اینکه همواره به عنوان یکی از ثروتمندترین فوتبالیست ها و افراد مشهور در بین مردم، شناخته می شد، همواره مورد توجه قرار دارد. خانه علی دایی در برج لوکس رولکس زندگی می کند. خانه علی دایی در یکی از پنت هاوس های برج رولکس است.

بیا تا بهت بگم تفریحات سلبریتی های معروف ایرانی چیه!

برج رولکس تهران که در منطقه فرمانیه قرار دارد یکی از گران‌ترین و لوکس ترین ساختمان‌هایی است که در قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران واقع شده است. برج رولکس 16 طبقه دارد. این برج در زمینی به مساحت 2600 مترمربع بنا شده است و تعداد 52 واحد مسکونی درآن قرار دارد که بسیار گران هستند.  از طبقه ششم این برج به بالا واحدهای مسکونی شروع می‌شوند و دارای امکانات فوق العاده لوکس مانند پزشک اختصاصی، کارواش مرکزی، شیرآلات آب طلا، مبدل برق از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم برج، آسانسور اختصاصی حمل ماشین، روف گاردن، زمین ورزشی، آشپزخانه مبله، اینترنت و ماهواره مرکزی ،سیستم mdart Home سامسونگ و آسانسور ویژه حمل بار ساخت KONE می باشد. به گفته ساکنین این برج نماد ثروت و قدرت در تهران است و شخصیت های خیلی مطرح کشور نظیر علی دایی و کریم باقری در آن زندگی می کنند.

مهمترین امکاناتی که در برج رولکس فرمانیه وجود دارد ، لابی بسیار مجلل و با شکوه به همراه لابی من‌ 24 ساعته است که جذابیت بالایی دارد. این مجموعه دو استخر ٧٠٠ متری به صورت مجزا برای آقایان و بانوان دارد و از سالن‌های بدنسازی و ایروبیک با امکانات ویژه بهره می برد.  مربیان حرفه ‌ای شنا، بدنسازی و ایروبیک در سالن های ورزشی این برج همیشه حضور دارند و خدمات مخصوصی ارائه می دهند. برج رولکس دارای پزشک اختصاصی و تیم درمانی و مجموعه خدماتی و نظافتی است و سیستم های اینترنت و ماهواره مرکزی اختصاصی دارد.

 

 

2. کریم باقری

ویلا کریم باقری

خانه کریم باقری در منطقه بوکان و محله جماران قرار دارد. این منطقه که مملو از برج های مسکونی و لوکس می باشد به نوعی بهشت پنت هاوس های تهران می باشد. خانه کریم باقری نیز در یکی از پنت هاوس های محله بوکان قرار دارد.

 

3. علیرضا بیرانوند

ویلای علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در ویلایی بسیار لوکس و لاکچری در شمال تهران سکونت دارد. یکی از ویلاهای جناب آقای بیرانوند در باغ ویلایی در غرب استان تهران و در شهرک ویلایی تیسفون واقع است. این شهرک حدود ۴۵ سال پیش بنا شده و دارای سندهای تفکیکی به صورت عرصه و اعیان است. اکثر املاک این منطقه به صورت باغ ویلا بوده و از این نظر جز املاک بی‌نظیر و بی‌رقیب در منطقه به حساب می‌آیند.

بریم با هم رستوران علی دایی رو ببینیم | عکس های رستوران تن فور اور

با توجه به علاقه و سلیقه آقای بیرانوند، طراحی خانه او به صورت تریپلکس صورت گرفته که شامل سه طبقه همکف، اول و شاه‌نشین می‌شود. در طراحی این بنا تلاش شده با حفظ جداره شفاف یا همان پنجره‌های قدی، ارتباط بین درون و بیرون ساختمان حفظ شود. استفاده از ترکیب‌های حجمی در طبقات و ایجاد تراس، علاوه بر زیبایی‌بخشی به محیط، به عنوان مکانی برای استفاده ساکنین نیز در نظر گرفته می‌شود.

 

4. نیکی کریمی 

ویلای نیکی کریمی

خانه نیکی کریمی نیز از جمله لوکس ترین و خاص ترین خانه های بین خانه های بازیگران و فوتبالیست ها و سلبریتی ها می باشد. نیکی کریمی در یک خانه ویلایی زندگی می کند. نیکی کریمی در یک خانه ویلایی و با درخت های بسیار در منطقه زعفرانیه زندگی می کند. عکس بالا نمایی از ویلای نیکی کریمی در زعفرانیه است.

 

5. محمدرضا گلزار

ویلای گلزار

با توجه به تنوع کاری که محمدرضا گلزار دارد، قطعا ایشان جزو پردرآمدترین و ثروتمندترین بازیگران ایرانی می باشد. محمد رضا گلزار در یک آپارتمان بسیار شیک در اقدسیه زندگی می‌کند. منزل مسکونی او از لوکس‌ترین بناهای آن منطقه به حساب می‌آید. دکوراسیون داخلی و نوع نورپردازی حرفه‌ای آپارتمان رضا گلزار، نشان از سبک و سلیقه این هنرمند معروف دارد.

جذاب ترین سلبریتی های زن اگه مرد بودن!!  + عکس

6. بهنوش بختیاری

ویلا بهنوش بختیاری

 این هنرمند دوست‌داشتنی در منطقه قیطریه تهران زندگی می‌کند. زیربنای آپارتمان او بسیار بزرگ است و در چیدمان خانه‌اش تلفیقی از سبک‌های مدرن و کلاسیک به کار گرفته شده‌اند. او چند سال پیش با شرکت در برنامه "شام ایرانی" تصاویری از خانه اعیانی‌اش را منتشر کرد.

 

7. حمید گودرزی

ویلا حمید گودرزی

 این بازیگر محبوب، عکسی از منزلش در الهیه تهران منتشر کرده است. او در یک ویلای بسیار لوکس با استخر مشرف به کوه زندگی می‌کند. حمید گودرزی علاوه بر رشته بازیگری، در رشته معماری نیز تحصیل کرده و در دکوراسیون و چیدمان منزل نیز سررشته دارد. همان‌طور که می‌دانید، الهیه یکی از محلات نام‌آشنا و بسیار زیبای تهران است. این منطقه به عنوان محله‌ای خوش آب و هوا و مرفه‌نشین شهرت دارد.

8.امین حیایی

ویلا امین حیایی

خانه امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش‌خلق که یکی از زوج‌های مشهور سینمای ایران هستند، در لواسان قرار دارد. خانه این دو هنرمند از بناهای مدرن تهران به حساب می‌آید و با نمای بتن اکسپوز ساخته شده است. آن‌ها می‌گویند: "زندگی در لواسان را ترجیح می‌دهیم؛ زیرا اعصاب شلوغی تهران را نداریم."

منابع : آی بس _ بتیس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر