الناز شاکردوست| عکس الناز شاکردوست| الناز شاکردوست و همسرش

سورپرایز الناز شاکردوست برای هوادارانش | الناز شاکردوست هر شب اینجا منتظر شماست

الناز شاکردوست به هوادارانش اعلام کرد که هر شب در یک مکان دوست داشتنی منتظر آنهاست.

kXA21V36StRJ
ویکی گردی:

الناز شاکردوست از چهره های مشهور سینمای ایران است که طرفداران زیادی در هر نقطه از ایران دارد. الناز شاکردوست سینما را در ابتدای دهه هشتاد آغاز کرد و در سالهای دهه هشتاد معمولا نقش دختری زیبا را بازی می‌کرد که مردان قصه عاشق او می‌شدند. الناز شاکردوست به مرور نقش های جدی تری در سینما بازی کرد تا اینکه با بازی در فیلم «شبی که ماه کامل» شد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دریافت کند. الناز شاکردوست مجرد است و هر گونه شایعه درباره ازدواج او صحت ندارد. الناز شاکردوست هم اکنون ۳۹ سال دارد.

الناز شاکردوست که در ماه های اخیر حواشی متعددی داشته و تا حدی از سینما دور شده، حالا قرار است هر شب در تئاتر شهر روی صحنه برود.

الناز شاکردوست خبر بازگشتش به تئاتر را در حالی اعلام کرده که او سالها روی صحنه دیده نشده بود. حالا هواداران الناز شاکردوست به مدت یک ماه می توانند با خرید بلیت تئاتر، به تماشای او در تئاتر شهر بنشینند.

خبر این است که الناز شاکردوست با بازی در نمایش «آواز عاشقانه دختر دیوانه» به کارگردانی آروند دشت آرای و مارین ون هولک بر روی صحنه تالار اصلی تئاترشهر می‌رود.

نمایش «آواز عاشقانه دختر دیوانه» به نویسندگی طلا معتضدی، بر اساس رمان «ریش آبی» به نویسندگی «آمیلی نوتوم» و ترجمه «ویدا سامعی» به کارگردانی آروند دشت آرای و مارین ون‌هولک و نقش آفرینی «الناز شاکردوست» به روی صحنه خواهد رفت.

 

این نمایش، آبان ماه ۱۴۰۲ در کنار نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای اجراهای خود را در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر آغاز خواهد کرد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص گروه بازیگران، گروه اجرایی و بلیت فروشی این اثر نمایشی  بزودی اطلاع رسانی و اعلام خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر