خرید پارچه در تهران | بهترین مراکز برای خرید پارچه در تهران

پارچه از کجا بخریم؟ | معرفی مکان های خرید پارچه در تهران + عکس

اگر شما هم قصد خرید پارچه در تهران را دارید در ادامه مطلب شمارو با خفن ترین و بهترین مکان ها به همین منظور آشنا میکنیم!

خرید پارچه
ویکی گردی:

ویکی گردی: برای خرید پارچه در تهران راه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. البته اولین و نزدیک‌ترین راه این است که به نزدیک‌ترین بازار یا فروشگاه پارچه دور و اطراف محل زندگیتون مراجعه کنید! و البته یکی از بهترین گزینه‌های شما برای خرید پارچه در تهران، مراکز فروش عمده پارچه است.در ادامه این بخش از ویکی گردی همراه ما باشید تا شمارو با بهترین مراکز  برای خرید پارچه در تهران آشنا کنیم! 

 

1- بازار بزرگ تهران ( اگر میخواهید حسابی خرید کنید )

 بازار تهران

عمده فروشان پارچه در سرایی به نام امیرکبیر و در انتهای بازار هستند. در این سرا انواع و اقسام پارچه ها از پارچه های مجلسی تا پارچه های ملحفه ایی وفاستونی وجود دارند و به صورت عمده و خرده فروخته میشوند. این بازار برای کسانی که تولیدی دارند بسیار مناسب است زیرابا خرید عمده، قیمت آن پایین می آید.

امسال با این پارچه ها مانتو بدوز  + توضیحات

اگربه دنبال زیپ و انواع مارک و کاور، خرج کارودکمه هستید بازار پاچنار (واقع در بازار بزرگ) را به شما معرفی میکنیم. درسطح شهر نیز علاوه بر پارچه فروشی هایی که در خیابان ها وجود دارند، چند خیابان به عنوان بورس پارچه موجود هستند. در این میان خیابان های مولوی، زرتشت به همراه محله عبدل آباد، پاساژ میری تجریش و خیابان گاندی مهم ترین بازارهای فروش خرده پارچه هستند.

2- بازار مولوی ( از شیر مرغ تا جان آدمیزاد) ​

بازار مولوی

بازار مولوی از نظر کامل بودن و موجود بودن انواع پارچه حرف اول را در شهر تهران میزند و بازار بسیار معروفی است و هر پارچه ای را که بخواهید در پاساژ چند طبقه مولوی پیدا خواهید کرد. پارچه ها در انواع رنگ ها و طرح ها در این بازار موجود است که هر سلیقه ایی را راضی نگاه میدارد.

از پارچه های پرده ای و ملحفه ای گرفته تا پارچه های دانتل و گیپور و انواع مجلسی، چادری و... در این بازاریافت می شود. وسعت و تنوع زیاد این پاساژ به طوری است اکثر افراد ترجیح می دهند از این پاساژخرید کنند. مراجعه زیاد به این مکان باعث شده است گاهی بزازان ترفندهایی را برای فروش بیشتر به کار بگیرند که خریداران باید به آن توجه کنند و مراقب قیمت ها باشد.

یکی از این ترفندها ته طاقه فروشی است. ته طاقه تکنیکی جالب برای جذب مشتری است و به این صورت اعمال میشود که پارچه ها را در قواره ها واندازه های مختلف برش میزنند و در سبدی جلوی مغازه میگذارند ومراجعه کنندگان را بافکر خرید ارزان قیمت به سراغ سبد میروند.

درواقع این تکنیک برای فروش پارچه غیرفصل یا پارچه هایی است که به دلیل از مد افتادن دیگر مشتری ندارد. با وجود شرایط خاصی که بازاریان درباره ته طاقه ها اعمال می کنند و آنها را با قیمت های ارزان تر می فروشند اما گاهی اوقات ته طاقه ها به قیمت کامل به فروش می رود و تخفیفی روی آنها اعمال نمی شود. با این حال خرید از این مجموعه بصرفه تر از خیابان گاندی است.

 مانتوهای تابستانی رو با این پارچه ها بدوز + عکس

3- خیابان زرتشت (اگر دنبال لباس مجلسی هستید!) 

بازار

پارچه های نفیس ومجلسی و کارشده یا پارچه کت و شلوارهای خاص را میتوانید از این خیابان پیدا کنید. قیمت پارچه ها در این خیابان بسیاربالاست اما پارچه های چشم نواز با بافت خاص آن نگاه هرکسی را به خود خیره می کند! پارچه فروشان این خیابان مانکن هایی را پشت ویترین گذاشته و پارچه ها را مدل داده و به تن آنها کرده اند تا به مشتریان خود نشان دهند که هر پارچه ای برای چه مدلی زیباست.

 

4- خیابان گاندی ( هم ارزان و با کیفیت، هم مجلسی و گران!)

گاندی

پارچه فروشان خیابان گاندی با ارائه پارچه هایی با قیمت های مناسب در کنار اجناس نفیس و گران تر مراجعه کنندگان زیادی را به خود جذب کرده اند. خیابان گاندی شامل چند مغازه بزازی و یک مغازه خرازی است وروبه روی آنها نیز در آن دست خیابان چند مغازه فروش پارچه های مجلسی و کارشده وجود دارد.

این پارچه ها برای دوخت یه پالتوی شیک محشره!

پارچه های پارچه فروشی های ساکن گاندی تقریبا مشابه زرتشت است و قیمت ها تقریبا در یک حدود هستند.

 

5- بازار تجریش ( تنوع بالا و قیمت های مناسب )

بازار

در بازار تجریش مانند خیابان گاندی می توانید انواع پارچه های مرغوب وجذاب را با هزینه ایی مناسب تهیه کنید. از پاساژهای شناخته شده در این منطقه پاساژ میری است که بین سر پل تجریش و میدان قدس است.

فروشگاه های این پاساژ چند طبقه اکثرا پارچه های خود را از دم در مغازه تا داخل، کنار هم گذاشته اند تاشما بتوانید به راحتی از نزدیک جنس و طرح آنها را ببینید و خرید راحتی داشته باشید.

در این پاساژ چند خرازی تکمیل از نظر جنس وجود دارند و در این پاساژ شما می توانید خرید خود را تمام و کمال انجام دهید.

 

6- عبدل آباد( کیلویی پارچه بخرید )

بازار

در این بازار میتوانید نهایتا پارچه هایی از جنس متقال و ملحفه ای خریداری کنید زیرا عبدل آباد مدتی به فروش کیلویی پارچه میپرداخت که بسیار معروف بود و حال پارچه فروشان عبدل آباد بیشتر به سبک عمده فروشی کار می کنند. اگر دنبال پارچه های مجلسی، زیبا یا رنگارنگ هستید باید سری به خیابان احسانی این بازار بزنید که در تنوع پارچه های مختلف اسپرت و مجلسی قابل قبول است.

منبع: نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر