ادا در آوردن سردار آزمون | رقص منشوری سردار آزمون

حرکات منشوری و غیر اخلاقی سردار آزمون در ملا عام + فیلم

حرکات عجیب، منشوری و غیر اخلاقی سردار آزمون در ملا عام خبرساز شد فیلم لو رفته از اداهای سردار آزمون را در ادامه تماشا کنید

سردار آزمون
ویکی گردی:

حرکات منشوری و عجیب سردار آزمون برای رونمایی از لباس جدید بایرلورکوزن. طوری که معلوم است سردار آزمون از لباس جدیدش خیلی راضی است و لباس جدیدش را پسندیده است. سردار آزمون ستاره فوتبال ایران در پنجره زمستانی نقل و انتقالات اروپا از زنیت به بایرلورکوزن رفت و در این تیم آلمانی بازی کرد. حالا در فصل جدید و پس از پایان تعطیلات پایان فصل، بازیکنان برای حضور در تمرینات به کشورهای مقصد خود برگشتند و سردار آزمون هم راهی آلمان شد تا در تمرینات لورکوزن حضور پیدا کند.پیش از شروع فصل، از لباس جدید لورکوزن رونمایی شد که سردار آزمون هم یکی از افراد حاضر در این رونمایی بود.

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است.[۲] آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.

از باشگاه‌هایی که سردار آزمون در آن‌ها حضور داشته‌است، می‌توان به باشگاه سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت سن پترزبورگ و بایر لورکوزن اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۸ گل به ثمر رسانده‌است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر