معرفی فیلم | معرفی فیلم با موضوع سفر | معرفی فیلم خارجی با موضوع سفر

معرفی 14 فیلم خارجی با موضوع سفر در دنیا که حتما باید ببینی!

سفر همیشه یکی از موضوعات مورد توجه در سینما نیز بوده و فیلم‌های زیادی با موضوع سفر تولید و منتشر شده است. با ما همراره باشید تا بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سفر رو بهتون معرفی کنم.

فیلم با موضوع مسافرت
ویکی گردی:

ویکی گردی: در این مقاله به معرفی فیلم هایی می پردازیم که طول این فیلم‌ها ممکن است شاهد نمایش طبیعت و زیبایی‌های آن باشیم، یا معرفی فیلم هایی که یک داستان عاشقانه را به تصویر می‌کشند وحتی معرفی فیلم هایی که شاهد شخصیت‌هایی هستیم که به‌دنبال یافتن خودشان هستند و در طول سفر با مشکلات و چالش‌های جدی مواجه می‌شوند. با ویکی گردی همراه باشید.

 

14 تا از بهترین فیلم های خارجی با موضوع سفر در دنیا

1. یک سال خوب | A Good Year

فیلم یک سال خوب

یکی از بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سفر در دنیا، کمدی – درامی انگلیسی – آمریکایی به نام یک سال خوب است. این فیلم با بازی زیبای Russell Crow درباره یک کارگزار سرمایه گذاری بریتانیایی است که تمام دارایی های عمویش در فرانسه را به ارث می برد. پس از این ماجرا زندگی او تغییرات زیاد و جالب توجهی می کند.

 

2. زندگی پی | Life of Pi

زندگی پی

در این درام آمریکایی که سال ۲۰۱۲ ساخته شده است، یک مرد جوان به نام پی که از فاجعه ای دریایی جان سالم به در برده است، سفری پر ماجرا و خطرناک را تجربه می کند. این مرد در جریان فیلم، با یک ببر بنگال که آن هم از فاجعه جان سالم به در برده است، رابطه ای عجیب بر قرار می کند.

 

3. ساحل | The Beach

فیلم ساحل

فیلم سینمایی ساحل یکی از بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سفر در دنیا است که توسط دنی بویل (Danny Boyle) در سال ۲۰۰۰ کارگردانی شده است. در این فیلم که در حقیقت یک درام ماجراجویی است لئوناردو دیکاپریو ایفای نقش می کند. دیکاپریو به عنوان یک پسر جوان به تایلند سفر می کند و با راهنمایی یک نقشه عجیب و غریب سعی در پیدا کردن ساحلی طلایی و زیبا دارد.

 

4. مسیرها | Tracks

فیلم مسیر ها

این فیلم درام استرالیایی بر اساس کتاب خاطرات مشهور Robyn Davidson در سال ۲۰۱۳ تولید شده است. این فیلم در مورد زنی جوان است که که تک و تنها و فقط با چهار شتر و سگش، از طریق بیابان استرالیا به اقیانوس هند سفر می کند.

 

5. راه | The Way

فیلم راه

 

یک پدر میان سال، بعد از اینکه پسر جوان خود را از دست می دهد، به منظور خودشناسی قصد سفر به زادگاه خودش را می کند. در این سفر پر ماجرا او با مردم بسیاری با ادیان و فرهنگ های مختلف آشنا شده و سبک زندگی خود را تغییر می دهد. این درام آمریکایی در سال ۲۰۱۰ توسط Emilio Estevez کارگردانی شده است.

 

6. در میان جاده | On the Road

فیلم در میان جاده

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام، که در سال ۱۹۵۷  توسط Jack Kerouac نوشته شده است، تولید شده. این فیلم درام ماجراجویی در سال ۲۰۱۲ و توسط Walter Salles ساخته شده است. موضوع این فیلم، سفر پر ماجرای Kerouac به همراه دوستانش در اواخر سال ۱۹۴۰ در ایالات متحده آمریکاست.

 

7. زندگی راز گونه والتر میتی | The Secret Life of Walter Mitty

فیلم زندگی راز گونه والتر میتی

در این فیلم کمدی – درام آمریکایی که در سال ۲۰۱۳ تولید شده است، والتر میتی که یک رویا پرداز و کارمند مجله longtime است برای یافتن لوکیشن عکس روی جلد آخرین شماره مجله، سفری پر ماجرا و جالب را آغاز می کند. در این فیلم سینمایی بازیگر نقش والتر میتی، Ben Stiller است.

 

8. زیر خورشید توکسان | Under the Tuscan Sun

فیلم  زیر خورشید توکسان

زیر خورشید توکسان، یکی دیگر از بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سفر در دنیاست. این فیلم یک کمدی – درام عاشقانه است که در آن Diane Lane نقش نویسنده ای فرانسوی را بازی می کند که بعد از طلاق همسرش، ویلایی را در توکسان خریداری می کند. او قصد دارد سبک زندگی اش را تغییر دهد و از خود آدم جدیدی بسازد.

 

9. سفر به طبیعت وحشی | Into the Wild

فیلم سفر به طبیعت وحشی

این فیلم هم بر اساس کتابی به همین نام، نوشته Jon Krakauer در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. این درام در رابطه با جوانیست که پس از فارغ التحصیلی از مدرسه، امامی دار و ندار خود را رها می کند، پس اندازش را هم به خیریه می بخشد و به صورت هیچ هایک قصد سفر به آلاسکا برای زندگی را دارد.

 

10. مستعمره (کولونیا) | Colonia

فیلم مستعمره (کولونیا)

مستعمره یک فیلم تاریخی – رمانتیک است که در سال ۲۰۱۵ تولید شده. کارگردان این فیلم Florian Gallenberger است. مستعمره داستان زندگی زنی جوان است (Emma Watson) که به دنبال همسرش ربوده شده اش (Daniel Bruhl) می گردد. داستان این فیلم در زمان کودتای نظامی سال ۱۹۷۳ در جنوب کشور شیلی است. بدون شک مستعمره یکی از بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سفر در دنیاست.

 

11. اورست | Everest

اورست

اورست یک فیلم ماجراجویی در کوهستان است که بر اساس داستان واقعی و تلخی که در سال ۱۹۹۶ در کوه اورست رخ داده، ساخته شده است. حادثه ای که در آن ۸ نفر جان خود را از دست دادند. این فیلم تلاش های دو گروه کونوردی را برای بقایشان نشان می دهد. داستان این فیلم هنوز هم یکی از تلخ ترین وقایعیست که در دنیای کونوردی رخ داده است.

 

12. هکتور و جستجوی شادی | Hector and the Search for Happiness

هکتور و جستجوی شادی

هکتور و جستجوی شادی یک کمدی – درام انگلیسی – آلمانی – کاناداییست که بر اساس رمانی به همین نام نوشته Francois Lelord تولید شده است. این فیلم در سال ۲۰۱۴ و توسط Peter Cgelsom کارگردانی شده است. داستان این فیلم درباره یک روانپزشک دمدمی مزاج است که برای پیدا کردن راز شادی، تصمیم می گیرد به کل دنیا سفر کند.

 

13. سفر به سمت سرما: سفر روح | Into the Cold: A Journey of the Soul

 سفر به سمت سرما

این فیلم، یک فیلم مستند است که توط Sebastian Copeland نوشته و کارگردانی شده است. داستان این فیلم درباره سفر دو مرد به قطب شمال در سال ۲۰۰۹ است. در این فیلم مستند، که یکی از بهترین فیلم های سینمای با موضوع سفر در دنیاست، کاپلند و همکارش کیت هگر، ۴۰۰ مایل  سفری سخت و پر ماجرا را در هوایی بسیار سرد شروع می کنند.

 

14. ملاقات در پایان دنیا | Encounters at the End of the World

فیلم ملاقات در پایان دنیا

این فیلم نیز یک فیلم مستند آمریکایی ساخته Werner Herzog است که در سال ۲۰۰۷ تولید شده. او به ایستگاه McMurdo در قطب جنوب سفر می کند و به دنبال زیبایی های این مکان و فرهنگ های مختلف آن می گردد.

منبع : الی گشت

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر