ایران خودرو | مزتیذه ایران

زمان آغاز فروش ویژه ایران خودرو اعلام شد + جزئیات

ایران خودرو تصمیم دارد یک سری از محصولات خود را به صورت مزایده به فروش برساند.

ایران خودرو
ویکی گردی:

به گزارش ویکی گردی به نقل از خبر فارسی، ایران خودرو فروش خودروهای تصادفی و آسیب دیده در خطوط تولید را در دستور کار قرار داد. این فروش ایران خودرو قرار است از فردا (27 مهر 1402) تا یکشنبه پیش رو (30 مهر) به کمک اهرم مزایده برگزار خواهد شد. در این مطلب از سایت ویکی گردی جزئیات کامل در خصوص فروش ویژه ایران خودرو را بخوانید. 

آن طور که اطلاعیه ایران خودرویی ها نشان می دهد متقاضیان برای شرکت در مزایده خرید خودروهای آسیب دیده با محدودیت شماره ملی روبرو نیستند و می توانند در مزایده هر چند دستگاه خودروی عرضه شده که علاقمند هستند، شرکت کنند.

البته متقاضیان شرکت در این طرح فروش به ازای شرکت در مزایده هر دستگاه خودرو باید مبلغ 10 میلیون تومان را به حساب های اعلامی آبی های جاده مخصوص واریز کنند.

پارک کردن ماشین جلوی درب خونه ها چه مجازاتی دارد؟

مدیران برگزار کننده این طرح فروش تاکید کردند مالیات، عوارض و حقوق دولتی خرید هر خودرو بر عهده برنده مزایده خواهد بود.

متقاضیان شرکت در طرح فروش خودروهای آسیب دیده ایران خودرو باید قبل از مراجعه، جهت ثبت نام، دریافت اسناد مزایده و تکمیل اطلاعات شخی به وب سایت https://esale.ikco.ir مراجعه کنند.

آدرس محل بازدید از خودروها و همچنین شرکت در مزایده به شرح ذیل است :جاده قدیم کرج، سه راهی شهریار، به سمت شهریار، دوربرگردان اول به سمت تهران،بعد از سردخانه استقلال، کوچه اول، داخل کوچه سمت چپ اولین در انبار (انبار بدنه ایساکو).

کارهای ضروری که هنگام کار نکردن ترمز ماشین باید انجام بدی! + فیلم

شرکت های خودروساز هر چند وقت یکبار خودروهایی که در خطوط تولید آسیب می بینند یا در بخش لجستیک این شرکت فرسوده می شوند را به کمک ساز و کار مزایده به متقاضیان واجد شرایط واگذار می کنند.

منبع: خبر فارسی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر