داریوش مهرجویی | ویلا ی داریوش مهرجویی | قتل داریوش مهرجویی

اولین عکس های ویلای داریوش مهرجویی بعد از قتل!

ساعتی قبل جسد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در ویلایشان واقع در شهرکی حوالی کرج در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند پیدا شد

داریوش مهرجویی در ویلا
ویکی گردی:

امین حیایی، حامد بهداد و جمعی از هنرمندان به ویلای داریوش مهرجویی رفتند. امین حیایی و جمعی از هنرمندان در مقابل ویلای مرحوم داریوش مهرجویی حضور دارند. داریوش مهرجویی و همسرش شامگاه شنبه در ویلای شخصی اش واقع در زیبا دشت مشکین آباد به قتل رسیده اند. با ما تا ادامه خبر همراه باشید.

در انتهای خبر ویدئویی از ویلای داریوش مهرجویی رو براتون گذاشتم.

امین حیایی

کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش در ویلا 

ساعتی قبل جسد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در ویلایشان واقع در شهرکی حوالی کرج در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند پیدا شد. دیروز مرحومه محمدی‌فر در اینستاگرام مطلبی درباره‌ی تهدید شدنش با چاقو توسط یک ناشناس که وارد ویلایشان شده و گریخته نوشته بود. بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است. جسد این کارگردان در ویلای شخصی‌اش در یکی از مناطق ویلانشین کرج شده است. در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیفات در این زمینه خبر داده است که برخی شبکه‌های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند. این قتل در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ دیشب شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ اتفاق افتاده است.

حمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه‌اش در کرج را تایید کرد. این خبر در تماس با یکی از سینماگرانی که محل حادثه حضور دارد نیز تایید شده است. طبق پیگیری خبرنگار انتظامی ایسنا، این حادثه در مشکین دشت رخ داده است و دختر داریوش مهرجویی ماجرا را به پلیس خبر داده است. همچنین طبق اطلاع خبرنگار ها به نقل از پلیس، ماجرای سربری که در فضای مجازی در حال طرح است، صحیح نیست. هنوز جزییات بیشتری از این حادثه، عاملان آن و انگیزه آن‌ها به صورت رسمی منتشر نشده است.

ویلای داریوش مهرجویی

معرفی داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران در یکی از ویلاهای کرج درگذشت.

معرفی داریوش مهرجویی

تحقیقات در مورد فوت این کارگردان سرشناس سینمای ایران که به طرز مشکوکی جانباخته است توسط کارآگاهان جنایی استان البرز در دست بررسی است. داریوش مهرجویی (زادهٔ ۱۷ آذر ۱۳۱۸) فیلم‌ساز و نویسندهٔ ایرانی است. او یکی از فیلم‌سازان برجستهٔ ایران و از چهره‌های اصلی موج نوی سینمای ایران است.[۱] مهرجویی علاوه بر فعالیت در سینما، به نوشتن رمان و ترجمه نیز می‌پردازد. در ۱۳۹۳ از سوی سفیر فرانسه جایزهٔ شوالیه ادب و هنر فرانسه به او اهدا شد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ فلسفه از دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (UCLA) آمریکا است. مهرجویی با ساختِ فیلم گاو (۱۳۴۸) نگاه‌ها را متوجه سینمای ایران کرد و به موج نوی سینمای ایران شکل داد. پس از انقلاب ۱۳۵۷، او مدتی از ایران مهاجرت کرد، اما چند سال بعد به کشور بازگشت و به فیلم‌سازی پرداخت و عضو پیوستهٔ فرهنگستان هنر شد.

ویدئویی از ویلای داریوش مهرجویی بعد از قتل

برای تماشای فیلم زیر فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر