کالابرگ | توزیع کالابرگ

طرح جدید کالابرگ اجرا شد؟ | کدام دهک ها کالابرگ میگیرند؟ + فیلم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرای طرح کالابرگ توضیحاتی ارائه داد که در ادامه میتوانید بخوانید.

کالابرگ الکترونیک
ویکی گردی:

کالابرگ یا کوپُن برگه کاغذی است که توسط دولت یا سازمان ها در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا با ارائه کالابرگ کالاهای اساسی خود را دریافت کنند. درادامه این مطلب از سایت ویکی گردی جزئیات جدید در خصوص توزیع کالابرگ را بخوانید.

دهک ۶ و ۷ از کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از امروز خانوارهای دهک ۶ و هفت از مزایای طرح کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند می‌شوند.

چگونه بدانیم واریزی این ماه کالابرگ بوده یا یارانه نقدی؟! + جزئیات

به نقل از خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده عصر شنبه در جلسه هدفمندی یارانه‌ها در اردبیل اظهار کرد: از امروز کالابرگ الکترونیکی شامل ۲ دهک ۶ و هفت شده و خانوارهای بهره‌مند از یارانه در این دهک می‌توانند تا مبلغ ۱۲۰ هزار تومان از مبلغ تشویقی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: کلیه خانوارهای دهک ۶ و هفت با مراجعه به بیش از ۲۵۰ فروشگاه عرضه مواد غذایی در قالب کالابرگ الکترونیکی می‌توانند به شرط خرید ۵۰ درصد یارانه از ۱۰ محصول تعیین شده تا مبلغ ۱۲۰ هزار تومان کارت یارانه خود را شارژ کرده و مبلغ تشویقی دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: در یک خانواده که به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان مبلغ یارانه واریز می‌شود، در صورتی که ۱۵۰ هزار تومان از این مبلغ یارانه صرف خرید ۱۰ قلم کالای اساسی شود، در طول همان ماه می‌توانند ۱۲۰ هزار تومان مبلغ تشویقی و اضافه دریافت کنند.

رحیم‌زاده افزود: این ۱۰ قلم کالا از گوشت قرمز و سفید گرفته تا روغن، حبوبات، قند، شکر، برنج و ماکارونی را شامل می‌شود که از طریق فروشگاه‌های تعیین شده، عرضه این ۱۰ قلم را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بیش از این تا دهک پنج از مزایای کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند بودند که از امروز نیز دهک‌های ۶ و هفت از این طرح و مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

با کدام یک از کارت های بانکی می‌توان کالابرگ خرید؟ + توضیحات

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اضافه کرد: با توجه به اینکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها متمرکز در تهران است، امکان ارائه خدمات حضوری به خانوارها وجود ندارد اما خانواده‌ها برای استعلام دهک خود می‌توانند از طریق سامانه هدفمندی یارانه‌ها اقدام کرده و در جریان دهک خانوار خود قرار گیرند.

کالابرگ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر