رونالدو | رونالدو و فاطمه حمامی

واکنش تند فاطمه حمامی به شایعه 99 شلاق برای رونالدو + عکس

واکنش فاطمه حمامی به جنجال بغل شدن توسط کریستیانو رونالدو را در این مطلب از سایت ویکی گردی مشاهده کنید.

فاطمه حمامی
ویکی گردی:

رونالدو ستاره معروف فوتبال است که در حال حاضر در تیم النصر بازی می کند. کریستیانو رونالدو مدتی پیش برای بازی در مقابل تیم پرسپولیس به ایرلان آمد. رونالدو قبل از شروع بازی با فاطمه حمانی دختر جوانی که دچار معلولیت است و تصاویر رونالدو را با پا هایش نقاشی کرده بود دیدار کرد.

رونالدو و فاطمه حمامی

روز گذشته اخباری مبنی بر شکایت از کریستیانو رونالدو پس از دیدار با فاطمه حمامی در رسانه‌های خارجی مطرح شد.

واکنش سفارت ایران در اسپانیا به شلاق خوردن رونالدو + عکس

این موضوع واکنش دختر هنرمندی ایرانی را در پی داشت و او پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرد:

«با عرض سلام و احترام خدمت همه مخاطبین و تمامی رسانه‌های عزیز داخلی و خارجی

متاسفانه مدتی است که افرادی بدون هیچ دلیلی حواشی بسیاری ایجاد کردند که چرا کریستیانو رونالدو من را بغل کرده و به دنبال شکایت سرخورد از این شخصیت ورزشی محبوب جهان هستند. باید به عرضتان برسانم من وخانواده ام هیچ‌گونه ناراحتی و شکایتی نسبت به این موضوع نداشته و نداریم و رونالدو با حس انسان‌دوستانه و صمیمیت و بردارانه من را بغل کرده و این نشانه محبت و شرافت و انسانیت اوست. من از طریق همین صفحه رسمی خودم تمام اخبار مربوط به شکایت از رونالدو را کاملا رد وتکذیب می‌کنم و از صمیم قلبم رونالدو را دوست دارم و برایش از خدا بهترینهارو می‌خوام. نیت و ذاتش پاکه و از خدا هم ممنونم که آرزوی من را برآورده کرد.

لطفا کشور ایران رو به خاطر حواشی بیخود و نامربوط زیر سوال نبرید.

آدم عاقل وکیل وصی نمیخواد. شما اگر دلسوز من بودید این سال‌ها کجا بودید که یک ورزشکار با شرافت و خیر منو از روی مهر و محبتش بغل کرده و شما بهتون برخورده. شما اگر غیرت داشتی به جای اینکه نظر من وخانواده من رو بپرسی پیگیر شکایتی نمیشدی که باعث رنجش من هم بشی. خدا ازتون نگذره که هم منوناراحت کردید هم آبروی رونالدورو میبرید.

امیدوار بود آدمی به خیر کسان

مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر