گرشا رضایی عذر خواهی کرد | توهین گرشا رضایی در کنسرتش

ماست مالی گرشا رضایی به جای عذرخواهی | گرشا رضایی زیر بار نرفت + فیلم

گرشا رضایی در کنسرتش با یکی از طرفداران درگیر شد و توهین های زیادی به او کرد. حالا موج اعتراضات به سوی این خواننده ایرانی سرازیر شده است و او وادار به معذرت خواهی شد.

گرشا رضایی
ویکی گردی:

گرشا رضایی طی کنسرتی که در زاهدان داشت، به یکی از طرفدران که از او درخواست کرد پلی بک نخواند، توهین های زیادی کرد و تا آخر کنسرت چندین بار به مسخره کردن او پرداخت. حالا حواشی بسیار زیادی برای گرشا رضایی ایجاد شده است و مردم به حرف ها و حرکات او اعتراض کردند و گرشا رضایی در پاسخ به این اعتراضات، ویدیویی از خودش منتشر کرد و نسبت به حرکتش در کنسرت زاهدان، عذر خواهی کرد.

ادامه توهین های گرشا رضایی در  کنسرت 10 تیر

بیوگرافی گرشا رضایی

گرشا رضایی متولد 22 اردیبهشت 1363 در لرستان، خواننده است. گرشت رضایی نوازنده و آهنگساز حرفه ای با اصالت لری می باشد که با صدای به ارث رسیده اش در موسیقی پاپ می درخشید و در کنار آن تدریس را نیز ادامه می دهد.

گرشا فعالیت حرفه ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی شروع کرد سپس رهبر ارکستر و صدا برداری بود و در مقطعی نیز موسیقی را بصورت تخصصی تدریس می کرد.

گرشا در اولین تجربه حرفه ای خود سال 1392 وقتی 29 ساله بود توانست تیراژ سریال دولت مخفی را بخواند که نقش زیادی در شناخته شدنش داشت. او سپس تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را اجرا کرد

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر