لنز | گذاشتن لنز

با این ترفند دیگه موقع لنز گذاشن استرس نداشته باش! + فیلم

گذاشتن لنز برای خیلی ها دلهره آوره. در اینجا یک ترفند ساده برای گذاشتن لنز بهتون آموزش می دهیم تا به راحتی این کار رو بدون نگرانی انجام دهید.

گذاشتن لنز
ویکی گردی:

اگر شما هم به لنز های رنگی علاقه دارید و و دوست دارید در جشن ها و دورهمی ها از آن استفاده کنید اما تا به حال گذاشتن لنز را امتحان نکرده اید، در استفاده از لنز برای اولین بار برایتان دلهره آور است با ما همراه باشید تا در چند مرحله به شما بگم که چطوری به راحتی این کا را انجام دهید.

مراحل گذاشتن لنز 

1. لنز را روی انگشت سبابه خود بگذارید.

لنز

لنز رو چجوری بدون دردسر از چشمم در بیارم؟ + فیلم

2. با انگشت اشاره دست دیگرتان پلک خود را بالا بکشید و با انگشت میانی دستی که لنز دارد پایین چشمتان را بکشید. اگر مهارت کسب کنید فقط کافی است که پایین چشم را بکشید.

گذاشتن لنز

 

3. حالا که با استفاده از انگشت دست خود چشم را باز کرده اید و پلک را به صورت باز نگه داشته اید می توانید لنز را که بر روی انگشت اشاره دست دیگر قرار دارد، بدون استرس به چشم نزدیک کنید و وقتی می خواهید لنز را بر روی چشم بگذارید، به سمت بالا نگاه کنید، تا قرنیه چشم به صورت کامل دیده شود و سپس لنز را بر روی چشم خود قرار دهید.

لنز در چشم

 

4. در این مرحله سعی کنید تا پلک نزنید و به لنز هم خیر نشوید، پلک زدن و خیره شدن به لنز احتمال دارد، موجب ضربه زدن به لنز شود. در حالی که با خیره نشدن به لنز بهتر می توانید لنز را به داخل چشم هدایت کنید. بعد از گذاشتن لنز به آرامی داخل چشم از این که لنز بر روی عنبیه چشم قرار گرفته است مطمئن شوید. برای این کار می توانید زمانی که لنز را بر روی چشم خود گذاشتید، آن را با انگشت خود حرکت دهید تا دقیق در کره چشم قرار گیرد.

استفاده از لنز

 

5. وقتی که لنز را وارد چشم کردید و می خواهید آن را بر روی قرنیه چشم قرار دهید، دقت داشته باشید که حتما لنز را در وسط چشم و دقیقا بر روی قرنیه قرار دهید و در آیینه آن را فیکس کنید، چنانچه لنز کمی بالاتر و یا پایین تر از قرنیه قرار گیرد، می تواند به چشم آسیب بزند و خطراتی برای سلامتی چشم دارد. برای درست جای گرفتن لنز بر روی چشم سعی نمائید به سمت روبرو و در آینه نگاه کنید و لنز را بر روی عنبیه (سیاهی چشم) خود قرار دهید برای این کار می توانید از انگشت استفاده کنید و یا به آرامی پلک بزنید و چشم خود را بچرخانید.

برای قرار گرفتن درست لنز بر روی چشم چند ثانیه به سمت بالا و سپس چند ثانیه به سمت پائین نگاه کنید و سپس 10 تا 15 پلک بزنید.

قراردادن لنز

حال برای چشم دیگر خود نیز تمامی 5 مرحله بالا را به دقت انجام دهید تا به مشکلی برخورد نکنید.

 

فیلم گذاشتن لنز

مرحله به مرحله با این ویدئو آموزشی گذاشتن لنز رو یاد بگیرید. حتما ویدئو رو ببینید و نظرتون رو برامون کامنت کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر