آتیلا پسیانی | تشیع آتیلا پسیانی

زمان تشییع پیکر آتیلا پسیانی اعلام شد + جزئیات

جهت اطلاع از زمان دقیق تشیع جنازه زنده یاد آتیلا پسیانی بازیگر محبوب ایرانی این مطلب از سایت ویکی گردی را مطالعه کنید.

آتیلا پسیانی
ویکی گردی:

برای دانستن زمان تشیع پیکر آتیلا پسیانی این مطلب از سایت ویکی گردی را انتها مطالعه کنید. ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر به جزئیاتی از آیین تشییع و بدرقه آتیلا پسیانی اشاره کرد. جزئیات بیشتر از مراسم تشیع آتیلا پسیانی را در ادامه بخوانید.

راد با اشاره به زمان ورود پیکر آتیلا پسیانی به ایران تأکید کرد: همان‌طور که قبلاً هم گفتم روز سه‌شنبه اواخر شب پیکر آتیلا پسیانی به ایران می‌رسد؛ طی جلساتی هم که در قالب کمیته استقبال از پیکر و آیین تشییع و خاکسپاری داشتیم احتمالاً صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه پیکر این هنرمند پیشکسوت با حضور همکاران، دوستان و مردم علاقه‌مند بدرقه می‌شود. 

جدیدترین واکنش ستاره پسیانی به فوت پدرش + عکس

راد همچنین به این نکته تأکید کرد: فعلاً مکان بدرقه پیکرِ آتیلا پسیانی تالار وحدت (پهنه رودکی) اعلام شده و احتمالاً طبق معمول همان ساعت‌های ۹ یا ۱۰ صبح این اتفاق خواهد افتاد. همه‌چیز به زمان ورود پیکر آتیلا پسیانی برمی‌گردد که مشخص‌کننده زمان برنامه‌های بعدی خواهد بود. 

به گفته رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر، پیکر آتیلا پسیانی پس از وداع راهی قطعه هنرمندان بهشت زهرا خواهد شد.

خاطره تلخ زنده یاد آتیلا پسیانی از مرگ مادرش جمیله شیخی + فیلم

چهاردهم مهرماه آتیلا پسیانی بعد از تحمل یک دوره بیماری درگذشت، این خبر را انجمن بازیگران خانه سینما اعلام کرد. او در فرانسه دار فانی را وداع گفت و بدون شک درگذشت او ضایعه‌ای دردناک برای سینما، تئاتر و تلویزیون ایران خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر