پافر | استایل پاییزی با پافر

ایده های جذاب برای استایل پاییزی با پافر + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی همراهتون هستیم با صفر تا صد ست کردن پافر در استایل پاییزی.

پافر
ویکی گردی:

یکی از لباس‌ های ضروری برای استایل پاییزی ، یک کت یا جلیقه پافر است. پافر هایی که در محل کار، نوشیدنی‌های پس از کار و ورزش‌های صبحگاهی استفاده می‌شوند، اغلب می‌توانند با استایل های تکراری شما ترکیب شوند و به شما ظاهری تازه ببخشند. در این مطلب،ایده های ست کردن پافر را توضیح می‌دهیم تا استایل پاییزی خود را همیشه مطابق با مد روز، منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز نگه دارید.

پافر رو اینجوری میتونی ست کنی!!

پاییز امسال کت جین بپوش! | ایده های استایل پاییزی با کت جین + عکس

 

پافر رو با پی بپوشیم؟

ست نمودن شلوار بگ لی با پافر

شلوار بگ از بالا تا پایین گشاد است و گزینه مناسبی برای ست کردن با کاپشن پافر به شمار می رود. بانوان می توانند شلوار بگ لی را با پافر ست کنند و استایل زمستانی خود را با هودی و نیم بوت کامل نمایند. پافرها دارای طرح خاصی نیستند بلکه نوع دوخت در آنها که به صورت لوزی، مربع، افقی و عمودی می باشد، آنها را از هم متمایز می سازد.

ست نمودن پافر با پیراهن دورس و شلوار

برای داشتن یک استایل خاص می توانید پافر را با پیراهن و شلوار دورسی که ست هم هستند، بپوشید. همچنین در استایل خود می توانید از پافرهای رنگی همچون رنگ طوسی، رنگ اناری، سفید، کرم، قهوه ای، شتری و سرمه ای استفاده کنید.

ست کردن پافر با اکسسوری های زمستانی

در فصول سرد سال استفاده از اکسسوری های زیبا و شیک رونق می گیرد و بانوان می توانند از انواع کلاه، عینک دودی، دستکش و شال گردن در استایل های زمستانی استفاده کنند. اگر علاقمند هستید که در استایل زمستانی خود از پافر کوتاه استفاده کنید می توانید این نوع کاپشن را با هودی و شلوار اسلش ست کنید. البته ست نمودن پافر با شلوار بگ هم یک گزینه عالی محسوب می شود به طوری که شما را از یک استایل جذاب برخوردار می سازد، همچنین می توانید پافر را با بوت و اسنیکرز، کفش کتانی و نیم بوت ست کنید.

توجه داشته باشید در استایل هایی که با پافر ترکیب شده اند، از کفش پاشنه بلند استفاده نکنید، می‌توانید پافر را با انواع شال گردن و کلاه ست کنید البته بهتر است شال گردن و کلاه همرنگ و ست هم باشند، دستکش چرمی و پشمی هم استایل زیبای شما را تکمیل می کند.

هودی رو چجوری استایل کنیم؟  + عکس

ست کردن پافر با هودی و شلوار جاگر

شما می توانید شلوار اسلش را با پافر بلند یا پافر کوتاه ست کنید، این استایل بسیار ساده و در عین حال گرم است، همچنین در این استایل می توانید از هودی های ضخیم و بلند استفاده کنید، البته استفاده از نیم بوت یا کتانی استایل شما را کامل می کند. پافر ها به عنوان کاپشن های پفی راحت و سبک شناخته شده اند بنابراین به راحتی با سایر لباس های پاییزی و زمستانی از قبیل انواع هودی، ژاکت و کت های های پشمی ست می شوند.

ست کردن پافر با شلوار مام استایل

بانوان می توانند پافر را با انواع بلوز بافت و شلوار مام استایل ست کنند به این صورت که زیر پافر یک بلوز بافت بپوشند، توجه داشته باشید که بلوز بافت زیاد تنگ نباشد. نیم بوت یا کتانی استایل شما را تکمیل می کند.

در مجموع باید بگوییم که شما نمی توانید از یک قانون خاص برای ست کردن پافر با لباس های زمستانی استفاده کنید بلکه می توانید از لباس های زمستانی داخل کمد خود برای ست کردن با پافر استفاده کنید لباس هایی همچون هودی، سویشرت و شلوار بک به راحتی با پافر ست می شوند به طور مثال شما می توانید شلوار بگ را با پافر بلند بپوشید. پافر نسبت به پالتو، کت و ژاکت یک استایل غیر رسمی و کژوال محسوب می شود بنابراین به راحتی با شلوار جین ست می شود چون پافرها دارای تنخور مناسب و راحت هستند به طوری که افراد می‌توانند تایم زیادی این نوع کاپشن را به تن داشته باشند. ست نمودن پافر با یقه اسکی هم یک گزینه عالی برای استایل های پاییزی و زمستانی به شمار می رود.

ایده استایل دونفره پاییزی + عکس

ست نمودن پافر با شلوار های کژوال یا غیر رسمی

برای محیط های غیر رسمی می توانید پافر را با انواع شلوار کژوال، شلوار پشمی یا شلوار های غیر رسمی ست کنید. پافرها از وزن سبکی برخوردار هستند و در عین حال گرم می باشند بنابراین شما می توانید آن را با سایر البسه پاییزی و زمستانی ترکیب و یک استایل زیبا را شکل دهید. همچنین شما می‌توانید پافر را با پیراهن های فلانل نیز ست کنید. بهتر است پافر کوتاه خود را با انواع لباس های بافتنی که کمی از پافر بلند تر هستند، بپوشید و یک استایل جذاب و شیک را برای خود رقم بزنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر