دبی | نکات سفر به دبی | سفر3 روزه به دبی | هزینه های سفر به دبی

3 روز سفر به دبی چقدر برامون آب میخوره؟!

اگه میخواید بدونید خرج و مخارجتون برای این که یه سفر 3 روزه به دبی داشته باشید چقدر میشه همراه ما باشید !

دبی
ویکی گردی:

قبل از سفر به دبی برای اینکه آرامش خاطر بیشتری را در سفر داشته باشید و با برنامه ریزی دقیق تر پیش روید باید هزینه های چند روزه خود را در این شهر لاکچری و توریستی  که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به دلیل برج های سر به فلک کشیده، آب نماهای موزیکال ، آکواریوم های خیره کننده و ...به خود جذب می کند محاسبه کنید ! قطعا بهترین راهنمای سفر به دبی می تواند تجربیات تور لیدر یا جهانگردانی باشد که با این شهرهای توریستی سر و کار دارند اما ممکن است در دسترس شما نباشند ! به همین دلیل ما در اینجا هزینه 3 روزه سفر به دبی را برای شما محاسبه کردیم که بتوانید از آن استفاده کنید

 

بودجه مورد نظر برای سفر 3 روزه به دبی

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته در خصوص تور مسافرتی دبی ، برای ۳ شب سفر رفت و برگشت هوایی به دبی و اقامت در هتل Fairmont قیمت اتاق 2 تخته مبلغ 31990000  تومان و قیمت اتاق۱ تخته را مبلغ  51310000 تومان تعیین کرده است. این در حالیست که  هتل Rose Rayhaan By Rotana قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ 24740000 تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ 36340000 تومان اعلام کرده است.

 

هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت به ازای 3 شب (هرنفر/تومان)

Fairmont

       5      2 تخته 

    31990000 

Fairmont

       5      1تخته ۵۱,۳۱۰,۰۰۰ 

Al Bandar Rotana Dubai Creek

       4      2تخته  ۲۶,۹۷۰,۰۰۰
Al Bandar Rotana Dubai Creek        4      1تخته ۴۱,۲۶۰,۰۰۰  

Rose Rayhaan By Rotana

       4      2تخته 24740000
 

قیمت بلیط هواپیما دبی

یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما دبی می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما دبی به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط دبی و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.

ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط دبی

در حال حاضر فروش بلیط هواپیما دبی از مبدا تهران، توسط شرکتهای هواپیمایی Emirates، Mahan airlines ،Flydubai  ، Turkish airlines  ،  Qatar airways و چند ایرلاین  صورت می پذیرد

یکی از نکات مهم در محاسبه هزینه سفر خرید بلیط هواپیما به دبی است. شرکت‌های مختلفی پروازهای مستقیم ایران به دبی را انجام داده و هرکدام کلاس‌های پروازی متفاوتی مانند اکونومی و بیزینس را ارائه می‌دهند. در هزینه سفر دبی قیمت بلیط رفت‌وبرگشت در هر کلاس پروازی را بررسی کرده ‌ایم.

 
 
قیمت بلیط رفت‌وبرگشت دبی در کلاس اکونومی ایرلاین ایرانی به طور میانگین برای هر نفر ۶ میلیون تومان
قیمت بلیط رفت‌وبرگشت دبی در کلاس اکونومی ایرلاین خارجی به طور میانگین برای هر نفر ۱۲ میلیون تومان
قیمت بلیط رفت‌وبرگشت دبی در کلاس اکونومی ایرلاین‌های ترکیش و قطریه  به طور میانگین برای هر نفر ۲۰ میلیون تومان
قیمت بلیط رفت‌وبرگشت دبی در فرست کلاس پرواز اماراتی به طور میانگین ۹۰ میلیون تومان

 

نکته = همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما دبی بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما دبی باشید !  فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما دبی لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را به هنگام جستجوی بلیط دبی در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما دبی را رزرو و خریداری نمایید

سفر به چابهار بهترین انتخاب در فصل سرما!

هزینه غذا در دبی

لذت چشیدن غذاهای اصیل عربی، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های فرهنگی دبی است. پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به دبی حتماً سری به رستوران‌ها و غذاهای خیابانی این شهر زده و طعم لذیذ غذاهای آن را بچشید. به همین خاطر، در ادامه بررسی هزینه ها در دبی نگاهی به انواع رستوران‌ها داریم:

لوکس: هر وعده غذایی در رستوران‌های لوکس دبی از ۴۴ دلار برای صبحانه، از ۱۸۵ دلار برای بوفه نهار و از ۳۴۵ دلار برای شام شروع می‌شود. 

معمولی: غذا خوردن در رستوران‌های معمولی دبی از ۱۴ دلار برای صبحانه، از ۲۰ دلار برای نهار و از ۷۰ دلار برای شام شروع می‌شود. در ضمن میانگین قیمت غذاهایی مانند پاستا، پیتزا و استیک بیشتر است. مثلاً در رستوران‌های متوسط شروع قیمت پیتزا ۱۶ دلار، پاستا از ۲۴ دلار، ماهی از ۱۹ دلار و استیک از ۹۵ دلار است.

اگر علاقه‌ مند غذاهای عربی هستید و در این سفر می‌خواهید بیشتر با فرهنگ مردم عرب، غذاها و طعم‌هایشان آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم در رستوران‌های مختلف شهر حتما غذاهایی مانند فتوش ، کلاج، فلافل، فاتح، بابا گانوش، شیرین‌پلو ، کوسا محشی ، تبوله، الحریص، المجبوس، منوشه، شیش تاووک، لحم بیعجین را امتحان کنید 

 

هزینه‌های حمل ‌و نقل شهری در دبی

مورد بعدی برای محاسبه هزینه مسافرت به دبی بحث رفت ‌و آمد است. برای جابه‌جایی در سطح شهر می‌توانید از تاکسی، اوبر (تاکسی اینترنتی مانند اسنپ) یا مترو استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که معمولاً هزینه کرایه تاکسی در دبی به نسبت گران‌ تر است و استفاده از مترو صرفه اقتصادی بیشتری دارد. بیایید نگاهی به هزینه‌های حمل و نقل دبی در سال ۲۰۲۳ بیندازیم:

1- هزینه استفاده از تاکسی از ۱.۴ دلار و قیمت اوبر نیز از ۱.۵ شروع می‌شود. بر اساس تاکسی‌متر و مسیری که می‌روید، هزینه شما به ازای هر دقیقه، یک دلار افزایش دارد.

2- هزینه استفاده از مترو، تراموا، اتوبوس دریایی و مونوریل با کارت حساب می‌شود، در نتیجه باید از مراکز مشخص کارت تهیه کرده و بعد از پیاده شدن در ایستگاه کارت بزنید تا هزینه ‌تان را محاسبه کند.

هزینه خرید در مراکز خرید دبی 

پاساژها و مراکز خرید متنوع دبی یکی دیگر از مکان‌هایی است که حتماً در سفر خود به آنها سر خواهید زد. در ادامه‌ی یادداشت هزینه سفر به دبی چند مرکز خرید مهم این جزیره را معرفی می‌کنیم.

1-دبی مال
2- اوت لت مال دبی (ارائه محصولات اوت‌لت با هزینه کمتر)
3- اوت لت ویلج
4- دراگون مارت
5- مرکز خرید ابن بطوطه
6- مرکز خرید مرکاتو
7- مرکز خرید برجمان
8- مرکز خرید دیره
9- مرکز خرید وافی
10- مال امارات
این قسمت قیمت‌ها در دبی، محاسبه هزینه نهایی به میزان خریدتان بستگی دارد، قاعدتاً هرچقدر بخواهید بیشتر خرید کرده یا سراغ برندهای لوکس و گران مانند لویی ویتون، فندی، کارتیه و … بروید، باید برای خرید هم هزینه بیشتری کنار بگذارید که با قیمت روز دلار محاسبه می‌شود.

 

هزینه گشت و گذار در بهترین مکان های دیدنی دبی 

پیش‌تر در یادداشتی تحت عنوان راهنمای سفر به دبی به طور مفصل از امکان دیدنی و تفریحی شهر برج‌های غول‌آسا صحبت کرده‌ایم. با این همه این‌جا هم از مرور جاذبه‌های دیدنی این شهر غافل نشدیم و چند تایی از آن‌ها را در فهرست زیر آورده‌ایم:

1-برج العرب

2- جزیره نخل

3- برج خلیفه

4- دبی مال

5- دبی لند

6- جزایر جهان

7- دبی اسکی

8- سالن اپرای دبی

امن ترین کشور ها برای سفر خارجی خانم ها ! + عکس

در عین حال برای کاهش هزینه سفر به دبی می‌توانید از جاذبه‌هایی دیگری هم دیدن کنید که بلیط ورودی ندارند و اصطلاحاً رایگان هستند. از بهترین جاذبه‌های رایگان و free دبی باید به موزه سکه، ساحل کیته kite، جمیرا و آبشار دبی fountain show اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر