کافه های تهران | بهترین کافه های تهران | معرفی کافه های تهران

معرفی 10 تا از دنج ترین کافه های تهران! + عکس

در ادامه مطلب دنج ترین کافه های تهران رو بهتون معرفی میکنیم که مکان بسیار مناسبی برای عکاسی هستند!

کافه های تهران
ویکی گردی:

ویکی گردی: شاید مطلع نباشید که برخی از کافه های تهران بهترین لوکیشن برای عکاسی هستند، موقعیت هایی که در کمتر جایی می توانید آنها را پیدا کنید! اگر به دنبال قراری دلچسب و عکسبرداری بینظیر در خفن ترین کافه های تهران هستید، همراه ما باشید زیرا در ادامه از ویکی گردی قصد داریم به شما چند تا از بهترین کافه های تهران که مکان مناسبی برای عکس برداری هستند رو معرفی کنیم تا در آنجا خاطرات دلنشین خود را ثبت کنید!  

 

معرفی بهترین کافه های تهران برای عکاسی در پاییز 

۱. کافه فرهنگ و هنر هور

کافه فرهنگ

کافه فرهنگ و هنر هور یکی از زیباترین کافه‌ روباز در تهران است و در یک خانه قدیمی با حوض و درخت‌کاری‌های جذابش، از مشتریان خود دلبری می‌کند. قدم به کافه هور که می‌گذارید جذب سلیقه صاحب کافه و المان‌های تماشایی به کار رفته در کافه می‌شوید و از نورپردازی و نحوه چیدمان آن به وجد می‌آید.

اینجا زیر سایه‌بان‌هایی از جنس حصیر می‌توانید از رقص نور آفتاب نهایت لذت را ببرید و در طعم و رنگ و بوی غذاها غرق شوید. هر از گاهی هم این کافه میزبان رویدادهای فرهنگی و هنری می‌شود که با سرزدن به اینستاگرام این کافه، می‌توانید از زمان اجرای آن اطلاع پیدا کنید.

 این کافه های صورتی تهران رو ببینین عاشقشون میشین + عکس و آدرس

۲. کافه این جا

کافه این جا

کافه این جا یک محیطی هنری و فرهنگی دارد و در جای جای آن المان‌ها و طرح‌های هنری به چشم می‌خورد. این جا هم یک کافه است، هم یک گلخانه و هم یک کتابفروشی که سعی می‌کند روح هنر و طبیعت را در خود زنده نگه دارد.

۳. کافه خانه فاموری

کافه خانه فاموری

کافه خانه فاموری در یکی از خانه‌های قدیمی تهران برپا شده است و یک حس‌وحال دلچسب و فراموش‌نشدنی برای‌تان به ارمغان می آورد. جای جای این خانه، حس نوستالژیک قدیمی دارد، از نمای آجرکاری و در چوبی‌اش بگیرید تا حوض آب و گلدان‌های ریز و درشت آن. اینجا می‌توانید از خوردن غذاهای سنتی ایرانی لذت ببرید و غرق در فضای خاطره‌انگیر آن شوید.

این کافه های تهران برای دخترها تخفیف ویژه داره! + ویدیو

۴. امیر شکلات دارآباد

امیر شکلات دار آباد

امیر شکلات دارآباد داخل مجموعه هیومن پارک دارآباد در شمال پایتخت قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا از شهر تهران پیش پای‌تان می‌گذارد. در این کافه می توانید از هوای کوهستان لذت ببرید و تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای خودتان رقم بزنید.

 

۵. کافه گودو یاس

کافه گودو یاس

دوست دارید با یکی از متفاوت‌ترین کافه های روباز تهران آشنا شوید، پس باید قدم به کافه گودو یاس بگذارید. کافه‌ای که با چیدمان جذاب خود از همان نگاه اول شما را جذب می‌کند و در هر گوشه، یک غافلگیری برای‌تان دارد.

از ظروف چینی که در حوض آبی داخل کافه رها شده‌اند بگیرید تا فولکس قورباغه‌ای زنگ زده‌ای که شما را به ده‌ها سال پیش می‌برد. کافه گودو دو بخش فضای بسته و باز دارد که هر دو قسمت به زیبایی تزئین و دکور شده‌اند و حال‌وهوای خانه‌های قدیمی را برای‌تان تداعی می‌کنند. شعار کافه گودویاس هم مراقبت از فرهنگ غذایی نواحی است و سعی می‌کند این شعار را در منوی خود به نمایش بگذارد.

 

۶. کافه چای بار

کافه چای بار

کافه چای بار از معروف‌ترین کافه‌ روباز تهران است که با فضای پر از درخت و وسیعی که دارد، به شدت در بین کافه دوستان طرفدار پیدا کرده است. درخت‌کاری و فضاسازی حیاط این کافه، آن را در بین بهترین کافه های تهران قرار داده و یک گزینه عالی برای گذران یک روز دلچسب در هوای آزاد در تهران محسوب می‌شود. البته بخش داخلی کافه هم با کاشی‌کاری‌ها و آجرکاری‌ها، چیدمان و موسیقی ملایمی که همیشه اینجا پخش می‌شود، طرفداران خاص خودش را دارد.

در روزهای گرم سال فضای بیرونی کافه با کمک مه‌پاش‌ها و سایه‌بان‌ها خنک نگه داشته می‌شود و در روزهای سرد سال، تمام میزها با کمک هیترها گرم می‌ماند. پس از بابت گذران فصل‌ها و سردی و گرمی هوا در کافه چای بار  دغدغه‌ای نداشته باشید. منوی کافه هم با عوض شدن فصل‌ها، تغییر پیدا می‌کند که می‌توانید سراغ منوی فصلی را از کافه بگیرید.

کافه های تهران که دی جی دارن!

۷. کافه سفال آنسو

کافه سفال انسو

اگه دوست دارید کافه‌ای که می‌روید، فقط محدود به غذا خوردن نباشد و یک تجربه خاص را در اختیارتان بگذارد، کافه سفال آنسو را حتما در لیست خود قرار دهید. اینجا در کنار تجربه مزه‌ها و طعم‌های مختلف، می‌توانید به طور رایگان سفالگری را تجربه کنید و در رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری شرکت داشته باشید.

نکته جذاب دیگر درباره کافه سفال، اسم گذاری غذاهای منوی آن است که هر کدام از آن‌ها به نام یکی از دوستان و مشتریان قدیمی این کافه نام گذاری شده است. اگر شما هم مشتری دائم اینجا شوید، شاید روزی اسم‌تان در منوی کافه آنسو بیاید و غذای مورد علاقه‌تان توسط مشتری‌ها سفارش داده شود.

 

۸. کافه باکارا

کافه باکارا

کافه باکارا یکی از زیباترین کافه‌های روباز تهران است و فضایی به شدت دلنشین و دلچسب دارد. حوض بزرگ داخل حیاط در کنار گل‌کاری‌ها و درخت‌کاری‌های اطراف حیاط، تاب‌های کنار حوض و گلدان‌هایی که در جای جای کافه به چشم می‌خورد، به شدت شما را جذب می‌کند و دل‌تان را می‌برد.

از آنجایی که کافه طرفدار زیاد دارد، معمولا جمعیت زیادی داخل آن حضور دارند و شاید مجبور شوید برای استفاده از خدمات آن، مدت زمان طولانی بیرون کافه منتظر بمانید.

 

9. عمارت روشنان

عمارت روشنان

عمارت روشنان جزو کافه های حیاط دار تهران در شمال شهر تهران است و فضای پر درخت و حیاط‌دار وسیع آن یک تجربه دلنشین از حضور در یک کافه برای شما رقم می‌زند. کافه روشنان یک کتاب‌خانه جذاب هم دارد و جایی برای نشستن و خواندن فراهم می‌آورد. شعار عمارت روشنان جایی برای نشستن و خواندن است و یک مجموعه فرهنگی و هنری محسوب می‌شود.

10. کافه گالری هاگ

کافه هاگ

کافه هاگ، یکی از کافه گالری‌های تهران، دارای محیط باز و پر از درخت و گیاهان سبز است که  فضایی هنری و زیبا دارد. میزهای این کافه با فاصله‌ی زیاد از هم چیده شده‌اند تا خلوت شما به هم نخورد.

در این کافه، دیواری با قاب‌های خالی وجود دارد که با عکس‌های مشتریان کافه پر می‌شود، یک روز مشخص در هفته اعلام می‌شود و از کسانی که دوست دارند عکسشان روی این دیوار به یادگار بماند عکس گرفته می‌شود

منبع: هومسا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر