شیر خشک | خرید شیر خشک | ممنوعیت فروش شیر خشک

خرید شیر خشک با ارائه کارت ملی و تاریخ تولد بچه!!! + جزئیات

از این تاریخ ارائه کدملی و تاریخ تولد فرزند شیرخوار به داروخانه جهت دریافت شیر خشک الزامی است.

فروش شیر خشک
ویکی گردی:

چند وقتی است که کمبود شیر خشک در کشور برای بسیاری از مصرف کنندگان را دچار مشکل کرده و در جدیدترین خبر خرید شیر خشک در برخی شهرها مشروط شده است در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی جزئیات بیشتر در خصوص فروش شیر خشک را بخوانید.

به دنبال کمبود شیرخشک در برخی شهرها به ویژه استان های مرزی خبرگزاری ایسنا در خبری اعلام کرد که توزیع شیرخشک در داروخانه های زاهدان فقط با ارائه کد ملی و تاریخ تولد کودک امکانپذیر است!

در بخشی از خبری که این خبرگزاری منتشر کرده به نقل از دکتر مصطفی صالحی زاده معاون غذا دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمده است از تاریخ ۲۰ مهرماه ارائه کد ملی و تاریخ تولد فرزند شیرخوار به داروخانه جهت دریافت شیرخشک الزامی است.

خواص جالب شیر خشک که نمی دانستید! | فواید شیر خشک برای بزرگسالان

به منظور مدیریت توزیع شیر خشک و همچنین اطمینان از دسترسی مصرف کنندگان عرضه شیرخشک معمولی در داروخانه ها فقط با ارائه کد ملی و تاریخ تولد و بر اساس اطلاعات شناسنامه ای کودک انجام خواهد شد.

از هم استانی های عزیز درخواست می شود در زمان مراجعه به داروخانه اطلاعات مربوط به کد ملی و تاریخ تولد کودک را به مسئول فنی داروخانه ارائه دهند تا از ثبت اطلاعات سامانه الکترونیکی مربوطه شیر خشک در اختیار آنها قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر