تولد علی انصاریان | علی انصاریان 45 ساله شد

جشن تولد علی انصاریان سر مزارش + فیلم

علی انصاریان یکی از محبوب ترین سلبریتی های ایرانی بود که قطعا یکبار هم خنده به لبان شما آورده است. امروز روز تولد این هنرمند دوست داشتنی می باشد.

تولد
ویکی گردی:

علی انصاریان، فوتبالیست و مجری محبوب و پر طرفدار ایرانی، در سال 1399 در اثر ابتلا به کرونا درگذشت. امروز، 14 تیر تولد علی انصاریان عزیز است که اگر ایشان هنوز زنده بود، امروز 45 ساله می شد. به همین مناسبت برای او تولدی گرفتند و بر سر مزارش، 45 سالگی اش را جشن گرفتند. فیلم تولد علی انصاریان را در اینجا ببینید.

علی انصاریان در 14 تیرماه سال 1356 در تهران متولد شد.علی انصاریان فعالیت فوتبال خود را از سال 1369 آغاز کرد اما از سال 1375 با رفتن به تیم فجر سپاسی شیراز  فوتبال حرفه ای را شروع کرد و در تیم ملی نیز از سالهای 1377 تا 1386 حضور داشت. او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در سال 1390 به بازیگری و اجرا روی آورد و در مدت بازیگری خود در بیش از ده فیلم و سریال نقش آفرینی کرد. 

علی انصاریان هیچ گاه ازدواج نکرد و با مادر خود زندگی می کرد. او ومادرش وابستگی زیادی به یکدیگر داشتند و پس از ازدواج برادر و خواهرش، زندگی با مادر را به ازدواج و تشکیل خانواده ترجیح داد. علی انصاریان بعد از مرگ پدرش هیچ گاه مادر خود را تنها نگذاشته و در تمام پروژه های سینمایی خود که خارج از تهران بودند مادر خود را به همراه می برد.

علی انصاریان در 15 بهمن 1399 و دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان، بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر