مازیار لرستانی | مصاحبه مازیار لرستانی | تغییر جنسیت مازیار لرستانی

مازیار لرستانی : به خاطر رابطه جنسی تبدیل به مرد نشدم!!! + فیلم

شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در مصاحبه ای که داشت، راجب تغییر جنسیتش صحبت کرد و گفت به خاطر رابطه جنسی تبدیل به مرد نشدم.

مازیار لرستانی
ویکی گردی:

مازیار لرستانی در مصاحبه ای که داشت گفت: به خاطر رابطه جنسی تبدیل به مرد نشدم. هنوز زنده ام. مازیار لرستانی ادامه داد هنوز هستم و تمام این مدت چیزهایی که داشتم می گفتم فقط برای این بود که بگم حتی اگه منو دوست ندارید حتی اگه کاری که با بدنم کردم و کاملا شخصی بوده، کارم رو با خودم قضاوت نکنید؛ من هنوز همون آدمم با همون تفکر برای مردم و در کنار مردم. مازیار لرستانی در ادامه سخنانش گفت کشورم را ترک نمی کنم و همین جا در ایران می مانم .

من کارم فرهنگ سازیه و تغییر بخشی ازفرهنگ سازیه. به ناچار بخشی از وجودم رو که با روحم هم خوانی نداشت تطبیق دادم. امیدوارم آن هایی که قصد دارن منو بکوبن یک لحظه فکر کنند اگه خودشون درگیر یک مشکلی بودن برای خودشون کاری نمی کردند؟!

جدیدترین ناگفته های مازیار لرستانی در مورد تغییر جنسیتش + فیلم

 مازیار لرستانی گفت: من56 سال صبر کردم و در 57 سالگی دوباره اومدم. من براساس شوق و هیجان کاری رو نکردم وشعوری پشت بوده فکری پشتش بوده . مسئله آناتومی نیست و ذهن تون رو از چیزهای سطحی دور کنید و بدونید که بخاطر رابطه جنسی تبدیل به مرد نشدم، آدم ها باید زندگی کنند.عکس مازیار لرستانی

فیلم مصاحبه مازیار لرستانی رو در ادامه حتما ببینید و نظرتون رو برامون کامنت کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر