نوزاد | حادثه برای نوزاد

خوردن پفک نوزاد یک ساله را به کام مرگ کشاند + جزئیات

در ادامه ماجرای عجیب نوزاد که پفک سمی خورد را با هم می خوانیم. با ویکی گردی همراه باشید

نوزاد
ویکی گردی:

ماجرای پفک سمی که یک نوزاد آن را خورده بود چه بود؟ پدر و مادرای عزیز خودشون از همه بهتر میدونن که داشتن نوزاد توی خونه چقدر نیاز به احتیاط داره. پس بهتره برای حفظ سلامت نوزاد مون خیلی تو خونه احتیاط کنیم و چیزی هایی که حتی ممکنه کوچکترین آسیب رو هم به نوزاد برسونه رو ازش دور کنیم.

در ادامه ماجرای عجیب نوزادی که پفک سمی خورد را با هم می خوانیم.

خانواده سرابی برای به تله انداختن موش ها ، اقدام به آغشته کردن پفک با سم مرگ موش کرده بودند که بچه یک ساله خانواده براثر بازیگوشی و شیطنت اقدام به خوردن پفک های مرگ موشی کرده و دچار مسمومیت شده بود که با هوشیاری خانواده به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد.

تولد یک نوزاد عجیب با ریش و سبیل همه را شوکه کرد + عکس و فیلم

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت : کودک یک ساله سرابی که با پفک آغشته به سم مرگ موش مسموم شده بود با تلاش نیروهای اورژانس ۱۱۵ از مرگ نجات یافت.

وحید شادی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خانواده سرابی برای به تله انداختن موش ها ، اقدام به آغشته کردن پفک با سم مرگ موش کرده بودند که بچه یک ساله خانواده براثر بازیگوشی و شیطنت اقدام به خوردن پفک های مرگ موشی کرده و دچار مسمومیت شده بود که با هوشیاری خانواده به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: کارشناسان اورژانس سراب سریع به محل رهسپار شدند و کودک را بعد از اقدامات درمانی اولیه جهت بهبود روند درمان به بیمارستان سراب انتقال دادند .

تولد نوزادی هشت پا به شکل انسان + فیلم باورنکردنی

شادی نیا به اعلام اینکه این کودک برای تکمیل مراحل درمان به یکی از بیمارستان های تبریز منتقل شده است، از والدین خواست کنترل بیشتری بر روی اعمال کودکان به دلیل کنجکاوی آنها داشته باشند .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر