ترلان پروانه | استایل ترلان پروانه | عکس های ترلان پروانه

تیپ ملکه ای ترلان پروانه چشم ها را خیره کرد | ست لباس جذاب ترلان پروانه عکس

جدیدترین استایل های ترلان پروانه را این مطلب از سایت ویکی گردی مشاهده کنید.

ترلان پروانه
ویکی گردی:

ترلان پروانه بازیگر اهل ایران است. ترلان پروانه در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد. ترلان پروانه از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در این عرصه بزرگ بازیگری می باشد. کلا دنیای بازیگری این مدلیه که خیلی خبر و حاشیه داره.

استایل جذاب ترلان پروانه

ترلان پروانه

 ترلان پروانه چهره ای زیبایی دارد که البته این زیبایی از بچگیش هم بود و همیشه با فیس دخترونه و نمکیش و البته موهای بلند و فشن مورد توجه قرار میگرفت و تو هر فیلم و سریالی هم که بود به عنوان اون بچه ای که نقش اول رو داره بازی میکرد و دیده میشد.

ترلان پروانه این راه رو ادامه داد و حالا همچنان بازیگره. خانوم خانوما از خیلی هم سناش سبقت گرفت چرا که اون زمان خب خیلی بازیگرای هم سن و سالش بودن که دیگه حالا تو در این فضا دیده نمیشن، اما ترلان بانو ادامه داد و با کسب تجربه های مختلف و رفتن به کلاس های آموزشی و رسیدگی بیشتر به ظاهرش از خود یه هنرمند تمام عیار ساخت. حالا می بینیم که از ترلان پروانه به عنوان بازیگری دارای اعتبار و اسم و رسم استفاده می کنند به طوری که اگه در فیلم و سریالی دیده بشه اون کار قطعا پر مخاطب خواهد بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر