دختر جوان | بیهوش شدن دختر جوان

حادثه وحشتناک برای دختر جوان در متروی تهران + فیلم

ماجرای اتفاق ناگواری که برای دختر جوان در متروی تهران پیش آمد چه بود؟ به طور کامل در این گزارش از سایت ویکی گردی تماشا کنید.

دختر جوان
ویکی گردی:

به تازگی فیلمی از یک دختر جوان 16 ساله در فضای مجازی منتشر شده است که بحث داغی را به راه انداخته. این فیلم توسط یکی از دوربین های مداربسته داخل متروی تهران از این دختر جوان ثبت شده است. این دختر جوان که به نظر می رسد 16 ساله باشد هنگام سوار شدن در مترو بیهوش می شود!!

در انتهای این مطلب از سایت ویکی گردی فیلم لحظه بیهوش شدن این دختر 16 ساله را می توانید تماشا کنید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد بیهوش شدن یک دانش آموز دختر در مترو توضیحاتی ارائه کرد.

مسعود درستی در مورد بیهوش شدن دانش آموز دختر در مترو گفت: در ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه جاری، یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در خط ۴ مترو در ایستگاه میدان شهدا به قصد عزیمت به مدرسه وارد قطار شده که به نظر می رسد با دو نفر از هم مدرسه‌ای خود قرار داشته و با هم وارد قطار می شوند، لحظه ورود قطار به ایستگاه این سه نفر به سمت قطار حرکت می‌کنند و به طرف واگن انتهایی حرکت می‌روند و بنا به تصاویر دوربین های سکو، در لحظه ورود به قطار، این خانم تعادلش را احتمالا به دلیل افت فشار، از دست می دهد و زمین می‌خورد.

وی با بیان اینکه دقیقا در مقابل در ورودی قطار این اتفاق رخ می دهد بگونه ای که نصف بدنش در داخل قطار و نصف دیگر در بیرون از قطار بوده است و توسط همراهانش و سایر مسافران از قطار خارج می شود، ادامه داد: این فرد توسط همکارانم و یک مسافر دیگر قطار که احتمالا پزشک بوده، اقدامات اولیه درمانی بر روی وی آغاز و همزمان هم از اورژانس درخواست کمک می‌شود.

درستی با بیان اینکه تیم اورژانس هم بلافاصله در صحنه حاضر شده و پس از اقدامات اولیه و پایدار کردن وضعیت وی او را به بیمارستان منتقل کردند، گفت: این فرد در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان است و امیدواریم هر چه سریعتر به آغوش خانواده بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درگیری لفظی بین این مسافر و عوامل اجرایی مترو یا مسافران وجود داشته یا خیر تأکید کرد: فیلمهای دوربین مداربسته این ایستگاه از ابتدای ورود این خانم مورد بازنگری قرار گرفت که هیچگونه درگیری لفظی و یا فیزیکی با مسافران و یا عوامل اجرایی مترو نداشته و به هیچ عنوان چنین چیزی وجود نداشته است.

فیلم لحظه بیهوش شدن دختر جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر