نوزاد | نوزاد عجیب | نوزاد با ریش و سبیل

تولد یک نوزاد عجیب با ریش و سبیل همه را شوکه کرد + عکس و فیلم

عکس و فیلم هایی از یک نوزاد عجیب الخلقه منتشر شده است که مورد توجه قرار گرفته است. شما هم می توانید این عکس و فیلم ها را در این مطلب از سایت ویکی گردی مشاهده کنید.

نوزاد
ویکی گردی:

جوآئو میگل یک نوزاد با حجم زیادی مو بر روی بدن و صورتش در دنیا معروف شده است. ویدیوهایی که والدین جوآئو میگل برزیلی، این نوزاد او در تیک تاک به اشتراک گذاشتند، باعث تعجب کاربران شد و بسیاری اعتقاد داشتند که او یک مرد بالغ در کالبد یک نوزاد است. علیرغم اینکه جوآئو نسبتاً عادی است و قادر به انجام کارهای عادی کودکانه است، حساب تیک تاک این نوزاد پرمو بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دنبال کننده دارد.

فیلمی از این نوزاد عجیب در انتهای این مطلب قرار گرفته است که می توانید تماشا کنید.

موهای ضخیم و پر پشتی که سر تا پای او را پوشانده است، کنجکاوی مردم را به حدی برانگیخته است که آنها برای دیدن تصاویر بیشتر از او بازمی گردند. ابروهای پهن و موهای تیره صورت جوآئو به او ظاهری عجیب و غریب داده است و او را مانند مردی که در بدن کودکی گرفتار شده است جلوه می دهد.

فیلم شوکه کننده از تولد نوزادی با 3 دست 

نوزاد عجیب

اما موهای صورت اوست که بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، صدها و گاهی هزاران نفر از مردم به بخش نظرات هجوم می آورند تا افکار خود را مطرح کنند. یکی از کاربران در یکی از پست‌های خود نوشت: «او از اکثر مردان ریش بهتری دارد.»

نفر دوم به شوخی گفت: «میگل پس از به دنیا آمدن مادرش را از بیمارستان به خانه برد.»

دیگری اظهار داشت: «میگل می تواند بدون کارت شناسایی مشروبات الکلی خریداری کند.»

اما دلیل واقعی رشد موی بیش از حد این نوزاد پرمو در سراسر بدنش هنوز مشخص نشده است. با این وجود، بازار تئوری بافی ها و حدس و گمان در رسانه های اجتماعی گرم است، اگرچه احتمالا این وضعیت او، صرفا به خاطر هورمون هایش باشد.

تولد نوزاد عجیبی که یک چشم اضافه در پیشانی اش دارد + فیلم

به گفته کارشناسان، نام رسمی موهای نوزادان پر مو، لانوگو (کُرک جَنین) است. متخصص اطفالی گفت که اگر کودک شما رشد بیش از حد مو را تجربه کند، جای نگرانی وجود ندارد.

او گفت: «اگر کودک شما با لانوگو متولد شود، ظرف چند روز یا چند هفته ناپدید می شود. گفته می‌شود، اگر موها زمان بیشتری باقی ماندند، باز هم همه چیز طبیعی است.»

البته در برخی نژادها موهای بدن پرپشت شایع‌تر است و ممکن است در چند ماه اول زندگی باقی بماند.

تولد نوزادی هشت پا به شکل انسان + فیلم باورنکردنی

فیلم نوزاد عجیب پر مو 

برای تماشای فیلم زیر فیلتر شکن خود را خاموش کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر