سریال پوست شیر | پشت صحنه سریال پوست شیر

گفته های سانسور شده ی پردیس احمدیه درباره سکانس منشوری سریال پوست شیر + فیلم

ساحل قصه ی سریال پوست شیر درباره تجاوز در این سریال صحبت میکنه. اگر از نظر روحی حساس هستین فیلم این خبر رو تماشا نکنین!

سریال پوست شیر
ویکی گردی:

سریال پوست شیر که برای سه فصل و 24 قسمت از نمایش خانگی و پلتفرم فیلم نت پخش شد؛ پربازدید ترین و پرمخاظب ترین سریال در ژانر معمایی و جنایی بود. سریال پوست شیر قصه گم شدن دختری به نام ساحل است که پدرش دنبال او می گردد. در این خبر صحبت های نقش اول سریال پوست شیر در پشت صحنه را می شنویم.

صحبت های پردیس احمدیه درباره سکانس تجاوز

برای تماشای فیلم زیر فیلتر شکن خود را خاموش کنید

 

معرفی سریال پوست شیر

موضوع سریال پوست شیر درباره زندگی مردی به نام نعیم است که پانزده سال حبس را به شوق دیدن دخترش ساحل تاب آورده و به دنبال ساختن یک زندگی آرام در کنار دخترش است. همسر نعیم که از او طلاق گرفته است، سال‌هاست که با همسر جدید خود زندگی می‌کند و ساحل نیز او را پدر خود می‌داند. نعیم بعد از آزادی کم کم به دخترش نزدیک شده اما برای دیدن او دچار بحران بزرگی می‌شود.

پوست شیر یکی از سریال‌های پر بازیگر با نقش آفرینی هنرمندهای مطرحی چون شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، آناهیتا افشار، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی و … است. سریال پوست شیر دومین حضور شهاب حسینی در شبکه نمایش خانگی پس از بازی در سریال شهرزاد است. هادی حجازی فر نیز قبل از این فیلم در سریال نمایش خانگی ممنوعه به عنوان بازیگر حضور داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر