قتل | قتل همسر

دعوای زن و شوهری منجر به قتل شد*

مرد همسرکش در حالی که جسد زنش را در چمدان گذاشته بود به ستاد فرماندهی پلیس کشور رفت و به قتل زنش اعتراف کرد.

قتل
ویکی گردی:

در قتل عجیبی که اتفاق افتاده است، مردی با چمدان بزرگ و مشکی رنگ بعدازظهر پنجشنبه شش مهرماه جاری از مشهد به تهران رفت و جلوی در ورودی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کشور در میدان عطار تهران اعتراف به قتل کرد و خود را به عنوان مردی همسرکش معرفی کرد. این مرد گفت که من قتل زنم را انجام دادم و زنم را در چمدان گذاشتم، من را دستگیر کنید.

مرد جوان که حرف‌هایش عجیب به نظر می‌رسید به دژبانان ستاد فراجا گفت: من زنم را کشته‌ام و الان جسد همراهم است و آن را در چمدان گذاشته‌ام. ماموران هنوز حرف‌های مرد جوان را کاملا باور نکرده بودند؛ اما  او بر گفته خود پا فشاری کرد و با اصرار گفت جسد تکه تکه شده زنش در چمدان همراهش است، باید او را بازداشت کنند.

 

ماموران که همچنان در شوک و تعجب بودند بعد از باز کردن چمدان، با چیزی فجیع‌تر از آنچه که مرد جوان گفته بود روبرو شدند. تکه‌های جسد زنی که شامل سر، نیم‌تنه و دست‌ها و پاها بود، در چمدان قرار داشت و هر کدام از این اعضای بریده شده داخل نایلون‌های مشکی بود. به همین دلیل ماموران این مرد را بازداشت کردند و به کلانتری 145 ونک تحویل داند.

مدت کوتاهی پس از آن بازپرس ناصری،‌ متخصصان پزشکی قانونی، کارشناسان تشخیص هویت و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی به کلانتری ونک رفتند و تحقیق از متهم را آغاز کردند.

این مرد گفت:  ما اصالتمان خوزستانی است و با همسرم که از اقوامم بود و خانواده هردویمان در مشهد زندگی می‌کردند، ازدواج کردم و ما فرزند 5 ساله داریم. خودم کارمند آژانس هواپیمایی هستم. من و زنم یک سال و نیم با هم اختلاف داشتیم. از مدتی قبل اختلافمان بیشتر شد و درگیریمان زیاد بود، ماجرا تا جایی ادامه پیدا کرد که همسرم به من خیانت کرد، به همین دلیل موضوع را از خودش پرسیدم که انکار کرد. بعد از اینکه ماجرا را فهمیدم بیشتر جستجو کردم و چند تا از فیلم‌های خیانتش را پیدا کردم اما او همچنان زیر بار نمی رفت. دست آخر سه شنبه هفته گذشته بچه را خانه مادرزنم گذاشتم و با همسرم در خانه‌مان که در مشهد است تنها شدیم. باز هم جرو بحثمان شد و آن موقع بود که با دستان خودم او را خفه کردم. بعد جسد را  در حمام خانه تکه تکه کردم. جسد را ۱۱ تکه کردم و در نایلون مشکی گذاشتم و روده‌ها و بخشی از جسد را که دردسر بیشتری داشت در سطل زباله سطح شهر مشهد انداختم.

 

این متهم ادامه داد: بعد از آن چون بیشتر فامیل‌ها و خانواده خودم در کرج بودند با چمدانی که جسد تکه تکه شده را در آن جاسازی کرد بودم به سمت کرج رفتم. برای این کار از یکی از سرویس‌های اینترنتی ماشین گرفتم، اما با راننده اینترنتی به سمت تهران آمدم و از راننده خواستم که مرا به  اداره پلیس برساند. نمی‌دانم چرا راننده اشتباهی مرا برد جلوی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در میدان عطار پیاده کرد. من می‌خواستم خودم را معرفی کنم و به هرحال آنجا هم ماموران پلیس بودند و برایشان اعتراف  کردم و جسد را نشانشان دادم.

این متهم در مورد اینکه چرا خود را در مشهد به پلیس معرفی نکرد، گفت: چون می‌ترسیدم در مشهد ماجرا لو برود، جسد را تکه تکه کرده‌ام. برای همین آن را به تهران آوردم و تسلیم شدم، الان هم پشیمانم که جسد را تکه تکه کرده‌ام .

با بدست آمدن مدارک جرم و اعترافات متهم، این مرد جوان در حال حاضر به اتهام همسرکشی بازداشت است، اما تحقیقات بیشتر و ادامه رسیدگی به این پرونده با توجه به اینکه قتل در خارج از حوزه قضایی تهران اتفاق افتاده است به دادسرای مشهد ارجاع خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر