شکت | استایل با شکت

پاییز امسال شکت بپوش! | استایل های پاییزیت رو شیک کن + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی به ایده های جذاب برای استایل با شکت می پردازیم. با ما همراه باشید

شکت
ویکی گردی:

خب اول بگیم که شکت چیه؟ شکت از ترکیب دو کلمه ژاکت (Jaket) و تی‌شرت (Shirt) ساخته شده است. Shcket به پیراهن‌ مردانه شباهت دارد و دارای دو جیب در قسمت جلویی است، ولی ضخیم‌تر است و دکمه‌های بزرگ‌تری دارد. علاوه بر این‌ها، اغلب شکت‌ ها کلاه هم دارند و قدشان بلندتر است. این لباس را در بهار با تی‌شرت و در زمستان با هودی یا بافت می‌پوشند.

شکت‌ها طرح‌های مختلفی دارند که طرح چهارخانه آن محبوبیت زیادی بین آقایان و مخصوصاً خانم‌ها پیدا کرده‌اند. جنسشان هم معمولاً از تارتان، تویید و چرم است. لباس شکت با سبک‌هایی مانند گرانج، وینتیج و بوهو تناسب دارد و ست کردنش هم با همان سبک‌ها انجام می‌شود.

با هودی چی بپوشیم؟؟ | ایده استایل با هودی + عکس

با شکت چه بپوشیم ؟

استایل کردن شکت از راحت‌ترین کارها است. کافی است تا اصولی که در ادامه به شما آموزش می‌دهیم را رعایت کنید و آن را با سلیقه شخصی خودتان ترکیب کنید. در ادامه نحوه ست کردن با شکت را مطالعه کنید.

این‌که در قسمت بالاتنه و زیر شکت چه بپوشیم، به آب‌وهوا بستگی دارد. اگر در پاییز و بهار و آب‌وهوای مطلوبی قرار دارید، زیر آن می‌توانید یک تی‌شرت ساده سفید یا مشکی بپوشید. اگر هوا سرد بود و به گرمای بیش‌تری نیاز داشتید زیر آن یک بافت یقه‌اسکی یا هودی کلاه‌دار بپوشید.

کفش

Shacket را می‌توانید با کتانی یا بوت و نیم‌بوت ست کنید. این دو آیتم بهترین نوع کفش برای پوشیدن با شکت هستند. اگر شلواری که می‌پوشید همانند لگ جذب بود، می‌توانید از بوت بلند یا نیم‌بوت‌های لژدار استفاده کنید.

شلوار

اگر شکت زنانه شما اورسایز است، شلوار‌های زنانه جین جذب، راسته و لگ چرم گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با آن هستند. علاوه بر این‌ها استفاده از جاگر به‌خصوص ست هودی و جاگر زیر شکت، یک استایل کژوال فوق‌العاده ایجاد می‌کند. یکی دیگر از شلوارهای مناسب با آن مام‌استایل است. در صورت انتخاب مام‌استایل، تی‌شرت زیر شکت را داخل شلوار بیندازید.

زوج های خوش سلیقه اینجوری ست میکنن + عکس

استایل بوهو با شکت

طرفداران سبک بوهو می‌توانند شکت را با یک پیراهن ماکسی بلند یا دامن بپوشند. توجه کنید که اگر شکت شما طرح دار است، یک پیراهن ماکسی یا دامن بدون طرح زیر آن بپوشید.

در ادامه چند تا از ایده هایی نابی با شکت را با هم تماشا می کنیم

با پوشیدن این مانتو های پاییزه خفن تر شو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر