خواستگاری از نجم الدین شریعتی | نجم الدین شریعتی در سمت خدا

پیشنهاد بی شرمانه زن جوان به مجری سمت خدا | خواستگاری غافلگیرکننده + فیلم

نجم الدین شریعتی یکی از مجری های محبوب به ویژه در بین افراد مذهبی است. تاحالا چندین بار در مورد ازدواج و خواستگاری با او شوخی شده است ولی حالا خانمی کاملا جدی از او خواستگاری کرده است.

نجم الدین شریعتی
ویکی گردی:

خواستگاری از نجم الدین شریعتی این روز ها خبر ساز شده است. نجم الدین شریعتی، مجری برنامه زلال احکام و سمت خدا، یکی از مجری های پرطرفدار در بین مردم است. در یکی از سخنرانی ها، یمی از نزدیکان نجم الدین شریعتی ادعا کرد که خانمی از او خواستگاری کرد و به درخواست ازدواج داده است.

بیوگرافی نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی متولد 1359 در تنکابن (مازندران) مجری برنامه مذهبی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد و در کنار آن تحصیلات حوزوی را نیز بصورت شخصی پیگیری کرده و حالا مجری برنامه دینی است.

از سال 1381 وقتی 22 ساله بود فعالیت خود را بعنوان مجری از برنامه نیمرخ شروع کرد که در زمان خود به یکی از برنامه های پربیننده نوجوانان تبدیل شد.نجم الدین در دومین تجربه خود سال 1385 اجرای برنامه پرسش و پاسخ دینی بنام زلال احکام را برعهده گرفت که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد. بعد از زلال احکام،  جرقه برنامه سمت خدا از سال 88 زده شد و آقای مجری از آن سال تا الان هر روز ظهر از شبکه سه مهمان خانه ها مردم است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    خجالت آوره ، اینا چرا به همجنس خودشون احترام نمیزارن ، چرا عزت نفس ندارن