پابند | پابند نقره | فواید پابند نقره

بستن پابند چه فوایدی داره؟! + توضیحات

اینجا بهت میگم که بستن پابند نقره چه خواص درمانی داره و چقدر بر سلامت بدن ما تاثیر میذاره.

پابند
ویکی گردی:

خیلی از ما از پابند برای زیبایی استفاده می کنیم بدون اینکه از تاثیرات مثبت آن بر سلامت بدن آگاه باشیم.اگر این خواص درمانی پابند نقره رو بدونید رغبت بیشتری برای استفاده آن دارید. وقتی از پابندها استفاده می کنید، یون های فلز به بدن شما وارد می شوند و روی بدنتان تاثیر می گذارند. در ادامه با ما همراه باشید تا خواص درمانی پابند نقره رو بهتون بگم.

فواید استفاده از پابند نقره:

1.حفظ انرژی مثبت در بدن با پابند نقره

بدن دارای هاله ای ساخته شده از انرژی است که شما آن انرژی را در محیط آزاد می کنید. هنگامی که پاهای شما روی زمین گذاشته می شود، تبادل انرژی صورت می گیرد. استفاده از پابند های نقره، بار مثبت را در بدن حفظ می کند زیرا فلز نقره یون های مثبت را در بدن آزاد می کند. این قضیه سبب می شود تا انرژی از دست رفته از طریق پاهایتان به بدن شما برگردد.

جذب زیبایی و انرژی مثبت با دست کردن انگشتر زنانه! + توضیحات

2.تسکین درد و تورم پا 

تماس مداوم طلا و نقره با ساق پای شما، سبب افزایش گردش خون شده و تورم و درد پا را کاهش می دهد. اگر استخوان های شما ضعیف باشد، پاهای متورم می توانند باعث درد شما شوند. استفاده از پابندهایی از جنس طلا، نقره و یا حتی استیل، سبب کنترل درد در پاهای شما می شود.

3.از بین بردن مشکلات هورمونی زنان با پابند نقره

استفاده از یک پابند فلزی به دلیل افزایش گردش خون در پاها و بدن، شما را از مشکلات متعددی نظیرعدم تعادل هورمونی، چاقی، قاعدگی نامنظم و سایر مشکلات دور می کند.

معنی انداختن انگشتر در هر انگشت دست + عکس

4.آراستگی پا

این بدلیجات که جنبه ظاهری جذابی به پاها می بخشد، می تواند سبب آراستگی و جذابیت هر چه بیشتر شما در مجالس و مهمانی ها شود.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر