سردار آزمون | پدر شدن سردار آزمون | دختر سردار آزمون

سردار آزمون هم پدر شد | اسم خارجی دختر سردار چیست؟

در این مطلب از سایت ویکی گردی جزئیات کامل در مورد دختر دار شدن سردار آزمون را بخوانید .

سردار آزمون
ویکی گردی:

سردار آزمون بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. از باشگاه‌هایی که سردار آزمون در آن‌ها حضور داشته‌است، می‌توان به باشگاه سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت سن پترزبورگ و بایر لورکوزن اشاره کرد. همچنین سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا توانسته ۸ گل را به نام خود ثبت کند که به ترتیب در برابر اندرلیخت ، آژاکس آمستردام ، بایرن مونیخ ، اتلتیکو مادرید ، بنفیکا ، المپیک لیون و چلسی با ثمر رسیده اند تا وی را به بهترین گلزن ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کنند.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران پدر شد و ساعاتی پیش تولد دختر خود را جشن گرفت.

آزمون که این فصل عضو باشگاه رم در ایتالیا است، نام دختر خود را نوا گذاشته.

چیزی که صدا و سیما در مورد شروع مدرسه میگه، و اما واقعیت + کلیپ طنز

نوا عضو جدید خانواده آزمون محسوب می‌شود.

در ادامه توییت باشگاه رم برای عرض تبریک به سردار آزمون را مشاهده می کنید.

سردار آزمون

ماجرای ازدواج سردار آزمون

ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی چندان غیر قابل تصور نبود به دلیل اینکه سردار آزمون در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری اعلام کرده بود که قصد ازدواج دارد و به زودی اقدام به ازدواج رسمی می‌کند، همچنین خود سردار آزمون هم در استوری اینستاگرام بارها ابراز علاقه کرده بود؛ که این ابراز علاقه هواداران خود را مشتاق به باخبر شدن از روند ازدواج این ستاره‌ی ایرانی کرده بود.

میکس خنده دار سکانس فیلم ها و سریال های ایرانی + کلیپ طنز

سردار آزمون

ستاره محبوب تیم ملی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده بود که در صورت بله گفتن از خانواده عروس به احتمال ۹۹% در سال جاری ازدواج خود را با آناهیتا کریمی رسمی خواهد کرد.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۱ در پایتخت می‌باشد؛ این بانو در دانشگاه رشته مدیریت را دنبال کرده و دوران تحصیلش را در مدرسه فرانسه در رشته بیوتی گذرانده بود؛ وی در شغل آرایشگری در سالن زیبایی مشغول بوده و شهرت اون به دلیل نامزدی با سردار آزمون شکل گرفته است.

طنز خنده دار سرنا امینی | تفاوت دختر و پسرهای ایرانی + کلیپ طنز

همچنین سردار آزمون درباره ازدواج با آناهیتا کریمی این چنین گفت: ” این تصمیم می‌ تواند خیلی به من کمک کند! هم به خودم و هم به فوتبالم. در یک سال اخیر و به عقیده خودتان و کارشناس‌ ها خیلی پیشرفت داشتم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم، می‌ توانم بیشتر از این ها هم اوج بگیرم! ”

سردار آزمون

همین طور سردار در پاسخ به سوال اینکه این تصمیم شاید باعث شود از فضای مجازی هم رها شوی و فکرت را فقط روی فوتبال بگذاری. پاسخ داد: بحث فضای مجازی یک بحث مفصل است. ما در ایران راه استفاده از فضای مجازی را نمی‌ دانیم و نمی‌ توانیم به بهترین شکل از آن سود ببریم. در فضای مجازی، خیلی‌ ها بی‌ دلیل فحش می‌ خورند و ناسزا می‌ شنوند. فحاشی کار زشتی است که خیلی راحت در فضای مجازی می‌ بینیم و کسی هم مقابل آن نمی‌ ایستد! طرف از خواب که بیدار می‌ شود، هنوز دست و صورتش را نشسته وارد اینستاگرام می‌ شود و به هر کس که دوست دارد فحش می‌ دهد. معنی فضای مجازی این نیست که هر وقت، هر کس خواست فحش بدهد. ما باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی را یاد بگیریم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر