هتل داریوش کیش |عکس های هتل داریوش کیش | اطلاعات کامل هتل داریوش کیش + گالری هتل داریوش کیش

عکس های هتل داریوش کیش | همه چیز در مورد اقامت در هتل داریوش کیش

ویکی گردی با قرار دادن عکس های این هتل در این مقاله سعی در معرفی بهتر این هتل برای شما دارد.

هتل داریوش کیش
ویکی گردی:

هتل داریوش کیش به خودی خود، یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش به حساب می آید. همچنین دیگر جاهای دیدنی کیش هم از این هتل به راحتی قابل دسترسی است.هتل داریوش کیش یکی از مدرن ترین و مجهز ترین هتل های کیش است. چشم انداز زیبای هتل هم از دیگر مزایای آن است. در این مقاله ضمن آشنایی بیشتر با هتل داریوش کیش می توانید تصمیم گیری بهتری برای اقامت در این هتل داشته باشید با ما همراه باشید.

هتل داریوش کیش

معماری هتل داریوش کیش

معماری هتل داریوش کیش بسیار منحصر به فرد و بی نظیر طراحی شده است. به گونه ای که در همان نگاه اول، برای لحظه ای شما را خیره نگه می دارد. اکثر گردشگران تور کیش که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت در جزیره انتخاب می کنند، آوازه معماری آن را بارها شنیده اند. دیدن عکس هایی از نمای این هتل بی شک شما را برای اقامت در آن ترغیب می کند.

اتاق‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش 184 واحد اقامتی مختلف دارد. بنابراین می‌توانید در این هتل اتاق رزرو کنید، یا ساکن سوئیت ها و آپارتمان‌های مجهز آن شوید، یا با هزینه‌ی کمتر در اتاق‌های کابانا که خارج از ساختمان اصلی قرار دارند اقامت کنید. اتاق‌های دوتخته استاندارد در دو نوع رو به باغ یا رو به دریا ارائه می‌شوند. اتاق‌های دوتخته لوکس هم مانند اتاق‌های استاندارد، امکان انتخاب دو چشم‌انداز رو به دریا و رو به باغ را دارند.

امکانات تفریحی ورزشی هتل داریوش کیش

در این هتل همچنین امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی در نظر گرفته شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر روباز هتل لذت ببرید. در سالن بیلیارد اوقات خوشی را سپری کنید. علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام هم می‌توانند از باشگاه ورزشی بزرگ و مجهز هتل استفاده کنند. در محوطه هتل یک زمین تنیس بزرگ با امکانات کامل و در کنار آن یک زمین پینت بال قرار دارد.

رستوران و کافی‌شاپ هتل داریوش کیش

در هتل داریوش کیش امکانات پذیرایی متنوعی تدارک دیده شده‌است. رستوران «آپادانا» واقع در قسمت مرکزی طبقه همکف، در فضایی بزرگ و مجلل با بهره‌گیری از بهترین سرآشپزها و سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی خاطره‌ای خوش از صرف غذا برای میهمانان به یادگار می‌گذارد. دیگر رستوران هتل، «پاسارگاد» نام دارد که در انتهای راهروی طبقه همکف واقع شده و طراحی آن هماهنگ با معماری هتل برگرفته از ستون‌ها و دیوارهای تخت جمشید است.

بنا به نظر شما عزیزان هتل داریوش کیش یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت در کیش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر