هتل های کیش | مقایسه هتل های کیش

مقایسه هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش | مقایسه بهترین هتل های کیش!

هتل های ویدا و ترنج کیش هردو دارای امکانات بی نظیری برای گردشگران هستند. این دو هتل با اختلاف زمانی دو سال از یکدیگر تاسیس شده اند و رقابت بسیاری با یکدیگر دارند.

هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش
ویکی گردی:

مقایسه  هتل های کیش از جمله هتل ویدا کیش و ترنج کیش بی شک دشوار خواهد بود. چرا که هردوی این هتل ها از بهترین هتل های کیش هستند و برای گردشگران خود امکانات خوبی فراهم کرده اند و از نظر مسافرین از محبوبیت بالایی برخوردارند. هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش از نظر معماری، بی نظیر هستند و هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش از هتل های مجلل کیش به شمار می روند.در مقایسه هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش سعی شده است تا شاخص های مختلفی در نظر گرفته شود و با جزئیات بسیار این دو هتل بررسی شوند. برای مقایسه عالی ترین هتل های کیش در ادامه مقاله، ویکی گردی را دنبال کنید.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش، از بهترین و مدرن ترین هتل های کیش است. هتل پنج ستاره ویدا، از سال ۱۳۹۶، در ۱۰ طبقه افتتاح شد. این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش های بین المللی و پردیس بین الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که از این حیث دسترسی خوبی به جاذبه های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد. هتل ویدا با پرسنل آموزش دیده و حرفه ای و مدرن ترین امکانات و اتاق های مجهز، آماده میزبانی مسافران و میهمانان عزیز است.

هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش با طراحی منحصر به فرد، بر روی آب های خلیج همیشه فارس در سال ۱۳۹۴ احداث شد. این هتل در شمال غرب جزیره کیش و در منطقه ای بکر و اکوسیستمی قرار گرفته است. هتل ترنج کیش، در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن با طراحی بته جقه بر روی آب و فاز دوم آن به صورت طبقاتی، در ساحل جزیره واقع شده است. کلیه اتاق های هتل ترنج کیش، دریچه ای شیشه ای در کف اتاق و بالکن دارند که می‌توانید به راحتی از زیبایی های چشم نواز خلیج فارس و طلوع و غروب طلایی جزیره لذت ببرید. در ساخت این مجموعه همه تلاش و همت گروه مهندسی آن بر این بوده تا هتل مطابق با استانداردهای حفظ محیط زیست بنا شود تا آسیب کمتری به محیط زیست برسد. هتل دریایی ترنج کیش، با معماری متفاوت و مدرن ترین امکانات، در منطقه ای بکر و دلنشین پذیرای میهمانان عزیز است تا لحظاتی خاطره انگیز و دلپذیر را برای شما میهمانان عزیز رقم بزند.

هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش

اتاق های هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش

هتل ویدا کیش تمامی 144 اتاق و سوئیت شیک خود را با مدرن ترین طراحی؛ آراسته و با بهترین وسایل مجهز کرده تا رضایت میهمانانش را به خوبی جلب کند. اتاق های این هتل شامل سوئیت های 1 خوابه جکوزی دار رو به دریا، اتاق 2 نفره؛ اتاق 2 تخته تراس دار (رو به جزیره)، اتاق 2 تخته رویال و اتاق 3 تخته رویال (هم رو به دریا و هم رو به جزیره) می شود.

در کلیه ی اتاق های هتل ویدا کیش امکانات خاصی طراحی شده که از جمله آن ها می توان به تلویزیون آی پی تی وی، سینک ظرفشویی، گاز، چای ساز/ قهوه ساز، سرویس بهداشتی و حمام اشاره کرد. البته در سوئیت های 1 خوابه جکوزی دار هتل پنج ستاره ویدا کیش امکانات بیشتری (اتاق خواب مجزا، میز نهارخوری، سشوار، صندوق امانات) وجود دارد.

هتل ترنج کیش دارای 100 سوئیت ویلایی است که بر روی اسکلتی چوبی قرار گرفته اند. متراژ این اتاق ها 40 متر، 60 متر و 120 متر بوده که به ترتیب سوئیت های فلت، سوئیت 1 خوابه رویال و سوئیت 2 خوابه رویال و سوئیت امپریال را تشکیل می دهد. تمامی سوئیت های این هتل دریایی کیش به امکانات بسیار خوبی تجهیز می باشند.

هتل مذکور سوئیت های خود را به امکاناتی همچون: تخت هایی نرم، سیستم تهویه مطبوع، حمام به همراه ملزومات شخصی، سشوار، وان جکوزی و ... مجهز کرده است. خاص ترین سوئیت هتل، امپریال می باشد که 2 خوابه بوده و این اتاق برای خانواده ها و ماه عسل زوجین بسیار ایده آل است. چشم انداز این سوییت رو به دریا و رو به غروب است که از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود.

دیگر سوئیت های این هتل کیش چشم اندازی رو به دریا و رو به ترنج دارند که سوییت های رویال آن نیز نمایی از غروب آفتاب دارد. در تمامی اتاق های هتل دریایی ترنج در جزیره کیش امکانات یکسانی وجود دارد، اما در سوییت امپریال حوله حمام لباسی و وان جکوزی تعبیه شده است.

موقعیت مکانی هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش

هتل ویدا کیش در جزیره کیش، بلوار موج قرار دارد که به دلیل موقعیت مکانی خوب، توانسته رضایت میهمانانش را بالا ببرد. هتل 5 ستاره ویدا کیش به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری و تفریحی مانند: بولینگ و دنیای بازی مریم، قایق های کف شیشه ای، سواحل زیبا و دیدنی کیش و مراکز خرید باعث شده تا نزد گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

آدرس هتل ترنج کیش در بلوار جهان، ابتدای بلوار جهان است که از مرکز شهر دور می باشد. اما نگران نباشید این هتل کیش جهت راحتی میهمانان خود یک ترانسفر برقرار کرده تا میهمانان مقیم در هتل به بازارهای کیش دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است تفریحات آبی کیش در خود هتل 5 ستاره ترنج کیش انجام می شود.

قوانین عمومی هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش

قوانین عمومی هتل ویدا کیش

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین عمومی هتل ترنج کیش

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

 به این نکته بادی توجه داشت که در هتل ترنج کیش به دلیل چارتر بودن هتل های کیش ، امکان اصلاحیه و کنسلی وجود ندارد.

رستوران و کافی شاپ هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش

رستوران هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش در رستوران گندم با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی توانسته یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در جزیره باشد. فضای فوق العاده زیبای رستوران شما را ترغیب می کند تا با اشتهایی بیشتر، غذای خود را نوش جان کنید. منوی رستوران این هتل کیش آلاکارت بوده و صبحانه به صورت بوفه سلف سرویس ارائه می شود. خدمات روم سرویس (صرف غذا در اتاق) هم ارائه می شود.

هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش

رستوران های هتل ترنج کیش

این هتل ۵ ستاره کیش دارای ۳ رستوران است که غذاهایی خوشمزه و لذیذ را برای میهمانان خود عرضه می کند؛ قیمت رستوران هتل ترنج کیش بسیار گران است ولی متنوع ترین غذاها را همراه با کیفیتی بالا نوش جان خواهید کرد. چیدمان میز و صندلی ها فوق العاده لوکس و شیک می باشد.

هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش

صبحانه هتل ترنج کیش به صورت بوفه عرضه می شود که تنوعی از صبحانه های سرد و گرم را شامل می شود. این تنوع به میهمانان کمک می کند تا روزی با نشاط را آغاز نمایند. می دهد. این هتل جزیره کیش رستورانی به نام تاج ترنج دارد که متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی را سرو می کند.

رستوران خورشید

رستوران خورشید هتل از دیگر رستوران های محبوب میهمانان است که چشم اندازی از افق طلایی قرمز خلیج فارس را به چشم میهمانان می کشد. میز و صندلی های این رستوران بر روی عرشه ی چوبی قرار دارند که همین تناسب، سبب ایحاد فضایی فوق العاده در رستوران شده است.

کافی شاپ

۲ کافی شاپ نیز در هتل طراحی شده که انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دمنوش ها، دسرها، کیک ها و ... را ارائه می دهند. اینستاگرام هتل ترنج کیش در دسترس شما عزیزان است که بتوانید عکس ها و فیلم های خود در این هتل را به اشتراک بگذارید. کافی شاپ هتل ترنج کیش یکی از بهترین مکان های هتل است که محبوب میهمانان می باشد. در این کافی شاپ علاوه بر پخش موسیقی زنده، موسیقی موج های خلیج فارس هم گوش نواز بوده که همین اتفاق باعث می شود تا کافی شاپ هتل بهترین مکان هتل برای سپری کردن اوقات فراغت می باشد. 

اطلاعات رزرو :

هتل ویدا کیش :

www.hotelvida.ir

هتل ترنج کیش:

www.toranj-hotel.com

آدرس هتل ویدا کیش + موقعیت مکانی :

آدرس هتل ترنج کیش + موقعیت مکانی :

 

آیا شما تجربه اقامت در این هتل ها را داشته اید ؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر