معرفی هتل بین المللی قم | معرفی هتل های 4 ستاره قم

هتل بین المللی قم | تلفن رزرو و آدرس

یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های 4 ستاره به حرم حضرت معصومه(س) هتل بین المللی قم می‌باشد که در این مقاله با امکانات آن آشنا می‌شوید.

هتل بین المللی قم
ویکی گردی:

هتل بین المللی قم در سال 1380 در مجاورت حرم حضرت معصومه(س)، به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره قم شروع به فعالیت کرد. این هتل 4 ستاره دارای 3 طبقه و 80 باب سوئیت و اتاق می باشد. تمامی واحد های هتل بین المللی قم مجهز به مدرن ترین امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و ... هستند. مهم ترین مزیت هتل بین المللی قم، فاصله 100 متری آن تا حرم مطهر حضرت معصومه می باشد. این فاصله اندک این فرصت را در اختیار مسافران قرار داده که با چند دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسند. پرسنل هتل بین المللی قم دانش آموخته آکادمی گروه هتل‌های آریا می‌باشند و آمادگی لازم جهت خدمت رسانی به مهمانان گرامی را دارند.

اتاق های هتل بین المللی قم

هتل بین‌المللی قم دارای 80 واحد اقامتی شیک و متنوع است. اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، کانکت چهار تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه دو تخته، یک‌خوابه سه تخته و یک‌خوابه چهار تخته انواع واحدهای اقامتی هتل بین‌المللی قم را تشکیل داده‌اند. هتل بین المللی قم اتاق های کانکت خود را برای خانواده های پرجمعیت، اتاق های 1 خوابه خود را برای خانواده های 4 نفره و اتاق های 2 تخته و 3 تخته خود را به زوج های جوان توصیه می کند تا نسبت به تعداد نفرات، هزینه کمتری را برای رزرو اتاق ها پرداخت نمایند. در تمام اتاق‌ها امکانات و تجهیزات کامل و به‌روز قرار داده شده است و سوئیت‌ها دارای متراژ بیشتر و فضای خواب و نشیمن مجزا هستند.

امکان پذیرش نفر اضافه در برخی واحدهای این هتل فراهم بوده و اقامت کودکان زیر 3 سال در هتل بین‌المللی قم رایگان است. کودکان 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم‌بها و کودکان بالای 8 سال به صورت نفر اضافه محاسبه می‌گردند.

هتل بین المللی قم

امکانات هتل بین المللی قم

از جمله امکانات عمومی هتل بین‌المللی قم می‌توان به روم سرویس، خشکشویی، آسانسور، پارکینگ روباز با گنجایش 50 خودرو، رستوران، کافه، سالن کنفرانس، خودپرداز، مرکز تجاری، فروشگاه سوغاتی، اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات معلولین، سونا، جکوزی و... اشاره کرد. تلویزیون LCD، یخچال، مبلمان، تهویه مطبوع (اسپلیت و فن کوئل)، جا لباسی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی و... نیز از جمله امکاناتی است که در اتاق‌های هتل بین‌المللی قم وجود دارد. 

هتل بین المللی قم

پرسنل آموزش دیده و مسلط به زبان‌های مختلف نیز یکی از مزیت‌های مهم این هتل هستند و می‌توانید برای مهمانان خارجی خود نیز این هتل را انتخاب نمایید. این هتل رستوران‌های متنوعی برای سرو غذا دارد؛ در رستوران ایرانی می‌توانید غذاهای ایرانی میل کنید و اگر میل به غذاهای فست فود داشتید به رستوران فست فود هتل سری بزنید. برای برگزاری مراسم‌ها و رویدادهایتان، سالن همایش هتل فضایی مجهز و متناسب است.

هتل بین المللی قم

رستوران و کافی شاپ هتل بین المللی قم

در رستوران هتل بین المللی قم انواع غذاهای ایرانی و نوشیدنی‌های متعدد سرو می‌شود که از طعم خوبی برخوردارند و باعث شده تا به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین رستوران های قم محبوب همگان باشد. کی از ویژگی‎های خوبی که رستوران هتل بین المللی قم دارد، پرسنل حرفه‌ای آن است که به خوبی از افراد پذیرایی می‌کنند و خاطره‌ای خوش را برایشان رقم می‌زنند. رستوران قصر استقلال، سینی مزه های ویژه مهمان را ثبت و ابداع کرده که می‌توانید طعم متفاوتش را امتحان کنید. 

هتل بین المللی قم

سالن همایش عطار هتل بین المللی قم

اگر قصد برگزاری همایش و نشست های اداری و تجاری در شهر قم دارید، می‌توانید روی سالن همایش عطار بین المللی قم حساب باز کنید، چرا که می‌توانید مراسم موردنظرتان را در انواع چیدمان‌های متنوع بچینید. در چیدمان طرح سینمایی، می‌توانید 60 نفر را جای دهید یا چیدمان طرح U، 30 نفر را پذیراست. در کنار امکان چیدمان‌های متفاوت، با رزرو سالن همایش عطار هتل بین المللی قم این امکان برایتان وجود دارد که از بهترین خدمات بهره‌مند شوید. از جمله این خدمات باکیفیت می‌توان به گل آرایی، اشاره گر، میز رجیستر، تخته وایت برد، رول آپ و استند تابلو راهنما اشاره کرد.

هتل بین المللی قم

فاصله هتل بین المللی قم تا مراکز مهم

فاصله تا مدرسه فیضیه: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد جامع : ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری سیرنگ : ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا حرم حضرت معصومه : ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا باغ گنبد سبز : ۸ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری عصر جدید : دقیقه با خودرو

فاصله تا ترمینال مسافربری : ۱۲ دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد جمکران: ۱۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا کوه خضر نبی : ۱۵ دقیقه با خودرو

بین-المللی-قم

قوانین هتل بین المللی قم

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 8 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 3 تا 8 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

رزرو هتل بین المللی قم

www.iranhotelonline.com

آدرس هتل بین المللی قم

قم، خیابان ارم، نبش میدان آستانه

تلفن هتل بین المللی قم

025-37719209

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر