معرفی هتل لاله بیستون کرمانشاه | هتل های 5 ستاره کرمانشاه

هتل لاله بیستون کرمانشاه | رزرو آنلاین + تلفن

هتل لاله بیستون کرمانشاه، از کاروانسراهای بازسازی شده مربوط به دوران عباسی است و با فراهم آوردن اقامتی نوستالژیک و ارائه امکانات مدرن، یکی از پرطرفدارترین هتل های 5 ستاره کرمانشاه به شمار می رود.

هتل لاله بیستون کرمانشاه
ویکی گردی:

هتل لاله بیستون کرمانشاه، در شرق کرمانشاه، در مقابل کوه فرهاد تراش قرار گرفته است. این هتل که در گذشته کاروانسرای عباسی نیز نامیده می شد؛ قدمتی 300 ساله دارد و د سال 1394 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل لاله بیستون کرمانشاه، دارای 20 باب اتاق و سوئیت می‌باشد که با تجهیز شدن اتاق‌ها، امکان اقامت مهمانان در این اثر تاریخی فراهم شده‌است. قرار گرفتن هتل لاله بیستون کرمانشاه در سایت جهانی بیستون و در دل هشتمین اثر جهانی ایران، آن را به مرکز توجه گردشگران خارجی و داخلی تبدیل کرده است. این هتل 5 ستاره تنها 20 دقیقه با کرمانشاه فاصله دارد و شما می توانید هم از جاذبه های بیرون از شهر و هم از امکانات داخل شهر بهره ببرید. پرسنل هتل لاله بیستون کرمانشاه نیز با بهره گرفتن از تجربه بالای خود در هتل داری بهترین پذیرایی را از شما به عمل می آورند.

اتاق های هتل لاله بیستون کرمانشاه

 در هر کدام از اتاق‌های هتل که اقامت کنید فرقی نمی‌کند چون همه به امکانات رفاهی خوبی مجهز شده‌اند؛ اما اتاق‌های رویال از سطح رفاهی بیشتری برخوردارند؛ بنابراین اگر اقامتی لوکس‌تر با آسایش بیشتری را در کرمانشاه می‌خواهید در سوئیت‌های رویال هتل لاله بیستون اقامت کنید. هتل کاروانسرای لاله بیستون با اینکه معماری و نمایی تاریخی دارد اما همه امکانات مدرن را نیز در خود جای داده است. بنابراین آن را باید یک هتل با نمای سنتی اما با امکاناتی مدرن به حساب آورد که در همه فضاهایش سنت و مدرنیته را با هم پیوند زده است.

در تمامی اتاق‌ها امکان ارائه رئم سرویس 24 ساعته، سیسم‌های مجهز سرمایش و گرمایش، تجهیزات حفاظتی پیشرفته، تلویزیون، یخچال، حمام دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، و وسایل بهداشتی شامل دمپایی، حوله، مسواک، خمیردندان و شامپو وجود دارد.

هتل لاله بیستون کرمانشاه

امکانات هتل لاله بیستون کرمانشاه

در رستوران هتل غذاهایی با طعم به‌یادماندنی برای مهمانان صرف می‌شود و صرف یک نوشیدنی دلچسب نیز در کافی‌شاپ اقامت شما را جذاب‌تر خواهد کرد. در رستوران هتل بین المللی لاله بیستون، می‌توانید شب‌های خاطره‌سازی را تجربه کنید و از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. جدا از تمامی امکاناتی که دارد، صرف صبحانه هتل میان لمکده‌های محوطه بیرونی آن صفایی دیگر دارد که توصیه می‌کنیم به هنگام اقامت در هتل بیستون، حتما آن را تجربه کنید. همچنین می‌توانید برای برگزاری جشن‌ها و مراسم خود از سالن همایش هتل مربوطه استفاده کنید و با خیالی آسوده مراسمتان را به بهترین نحو شایسته اجرا نمایید. نگران جای پارک هم نباشید، می‌توانید ماشینتان را در پارکینگ هتل که ظرفیتی 100 نفره دارد، قرار دهید. از دیگر مزایای رزرو هتل بیستون می‌توان به پرسنل مجرب هتل اشاره کرد که در فضایی سنتی و دلنشین از شما پذیرایی خواهند کرد. برای رفتن به این هتل جذاب، باید خود را بیستون، کاروان سرای شاه عباسی برسانید تا هتل را بیابید. امکانات هتل به همین جا ختم نمی‌شود، چرا که هتل بیستونِ الهام گرفته از دوران صفوی، علاوه بر تجربه اقامتی به‌ یادماندنی، این امکان را به شما می‌دهد تا به جاهای دیدنی کرمانشاه دسترسی آسان‌تری داشته باشید و لحظاتی متفاوت را در کنار همراهانتان سپری کنید. دیدنی هایی که به هتل نزدیک است، شامل پل کهنه، پل کاروانسرای صفوی، کاخ نیمه تمام ساسانی، مجسمه هرکول، طاقبستان و پل خسرو می‌شود. قدم زدن میان هر یک از این جاذبه‌های تاریخی لذت‌بخش خواهد بود، طوری که اوقات فراغت خوشی را برایتان رقم خواهد زد. همچنین ‌می‌توانید حین لذت بردن از تماشایِ این آثار باارزش، به گرفتن عکس‌های زیبا از مناظر اطرافتان مشغول شوید تا ساعاتی تکرار نشدنی را در آلبوم خاطرات ذهنتان به ثبت برسانید.

هتل لاله بیستون کرمانشاه

رستوران وکافی شاپ هتل لاله بیستون کرمانشاه

رستوران سنتی هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی میزبان میهمانان گرامی ‌است. رستوران تابستانی هتل علاقه‌مندان به فضای آزاد را به صرف غذا در محوطه باز هتل دعوت می‌کند. همچنین یک کافی‌شاپ هم در هتل موجود است. همینطور می‌توانید از طعم انواع نوشیدنی‌ها و شربت‌های گوارا درشربت‌خانه سنتی هتل لذت ببرید.

هتل لاله بیستون کرمانشاه

سالن فرهاد هتل لاله بیستون کرمانشاه

سالن فرهاد هتل لاله بیستون 150 میهمان را درون خود جای می‌دهد. همچنین اگر می‌خواهید نشست و جلسه در این سالن برگزار کنید در چیدمان U شکل، 25 میهمان و در چیدمان میز جلسه 20 میهمان را می‌توانید پذیرایی کنید. در چیدمان ضیافتی (میهمانی با میز کامل) 110 میهمان و در چیدمان کلاس درس نیز 150 میهمان گنجایش سالن فرهاد خواهد بود. تلویزیون ال ای دی، پرده نمایش ثابت ویدئوپروژکتور، اینترنت وای فای، میکروفون ثابت برای هر صندلی از جمله خدمات و امکاناتی است که در این سالن می‌توانید از آن استفاده کنید.

هتل لاله بیستون کرمانشاه

فاصله هتل لاله بیستون کرمانشاه تا مراکز مهم

فاصله تا فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه : 30 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه راه آهن کرمانشاه : 35 کیلومتر

فاصله تا پایانه مسافربری پاوه کرمانشاه : 35 کیلومتر

فاصله تا باغ گل‌های کرمانشاه : 42 کیلومتر

فاصله تا تکیه معاون الملک: 40 کیلومتر

فاصله تا موزه مردم شناسی : 40 کیلومتر

فاصله تا کتیبه های تاریخی بیستون : 700 متر

فاصله تا طاق‌ بستان : 31 کیلومتر

فاصله تا معبد آناهیتا : 59 کیلومتر

فاصله تا غار قوری قلعه : 123 کیلومتر

فاصله تا گور دخمه دکان داوود : 180 کیلومتر

هتل لاله بیستون کرمانشاه

قوانین هتل لاله بیستون کرمانشاه

قوانین عمومی 

پذیرش آقا و خانم تنها، در صورت غیر بومی بودن و فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی نامه از اداره اماکن و مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل لاله بیستون کرمانشاه

www.lalehhotels.com

آدرس هتل لاله بیستون کرمانشاه

کرمانشاه، 37 کیلومتری از کرمانشاه و 2 کیلومتری تا شهر بیستون

تلفن هتل لاله بیستون کرمانشاه

0833-7109550-51

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • Elham Lashgari

    هرچقدر از بدی این هتل بگم کم گفتم
    واقعا بی نظم کثیف بدون هیچ امکانات
    حدود دو هفته پیش اونجا بودیم اول پول دو شب رو پرداخت کردیم ولی بقدری بد بود که مجبور شدیم‌همون روز اول فرار کنیم
    از اون موقع تاحالا هم با اینکه تعهد دادن پول مارو پس میدن ولی اصلا جوابگو نیستن

    • هتل لاله

      از اتفاق پیش آمده برای شما شدیدا متاسفیم
      با تغییر مدیریت و اصلاحات مشهود مثبت پیش آمده در مدت کوتاه اخیر به شما پیشنهاد می کنیم یکبار دیگر افتخار میزبانی خود را به ما بدهید

  • هتل لاله

    شماره تلفن به اشتباه ثبت شده لطفا اصلاح گردد
    08339109550-51