هتل های 4 ستاره قشم | امکانات هتل هانی قشم

معرفی هتل هانی قشم | آدرس و تلفن هتل هانی قشم

در میان هتل های 4 ستاره جزیره قشم، هتل هانی قشم یکی از هتل های نوساز جزیره به شمار می رود که بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل هانی قشم
ویکی گردی:

هتل هانی قشم یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره قشم است که در سال 1399 افتتاح شد و شروع به فعالیت کرد. این هتل دارای چهار طبقه و 60 باب اتاق و سوئیت مجهز به کامل ترین امکانات رفاهی می باشد. با اقامت در هتل هانی قشم سواحل چشم‌نواز جزیره قشم در چند قدمی شما قرار گرفته‌اند. بعلاوه میزبانی گرم و صمیمانه کارکنان این هتل و همچنین خدمات رفاهی مطلوب آن اقامت خوشی را در هتل هانی قشم برای شما به ارمغان می‌آورد. از امکانات مهم هتل هانی قشم می توان به رستوران، کافی شاپ، امکانات ورزشی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل هانی قشم

در هتل هانی قشم تعداد ۶۰ باب اتاق متفاوت وجود دارد که شامل اتاق‌های یکنفره تا سوئیت چهارنفره می‌شود. روی هم رفته اتاق‌های هتل هانی از طراحی دکوراسیون شیک و امروزی برخوردارند. اغلب اتاق‌ها دارای پنجره‌های نورگیر نسبتا بزرگی هستند که به منظره بیرونی هتل مشرف هستند و امکان استفاده از هوای تازه بیرون را به مهمان می‌دهند. سقف اتاق‌ها با کناف تزئین شده‌اند و دیوار اتاق‌ها نیز به کاغذدیواری‌‌هایی‌ در طرح‌های ساده و جذاب مزین شده‌اند، افزون بر این کف اتاق‌ها با موکت مرغوب پوشیده شده است تا برای اقامت کودکان بی‌خطر باشد. آسایش و راحتی مهمانان هتل هانی قشم با بهرمندی از امکانات رفاهی داخل اتاق‌ها تا حد زیادی فراهم شده‌است. از جمله این امکانات می‌توان به مواردی نظیر سرویس بهداشتی اختصاصی در اتاق‌ها، تلفن، کمد لباسی، یخچال، پاور سوئیچ، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، اسپیلت جهت سرمایش و گرمایش اتاق، لوازم بهداشتی در حمام، آب معدنی رایگان، مینی بار غیر رایگان و دمپایی اشاره کرد.

هتل هانی قشم

امکانات هتل هانی قشم

هتل  هانی قشم با ارائه خدمات متعدد، اقامتی بی عیب و نقص را برای شما به ارمغان خواهد آورد و بی شک به عنوان تجربه ای به یاد ماندنی در دفتر زندگیتان ثبت خواهد شد. این هتل دارای خدمات حمل چمدان ها و اتاق چمدان می باشد. همچنین کارکنان میز پذیرش با احترام از شما استقبال کرده و اتاق رزرو شده را به شما تحویل می دهند. لابی هتل با ظرفیت 50 نفر مکانی راحت برای استراحت و برگزاری دورهمی های کوچک یا تماشای جمعی تلویزیون است. لابی و تمامی اتاق های هتل از سیستم تهویه مطبوع برخوردار می باشند. تمامی کارکنان این هتل به زبان های عربی و انگلیسی مسلط می باشند و به همه میهمانان با نهایت توان خود خدمت رسانی می کنند.

هتل هانی قشم همچنین از امکاناتی نظیر نماز خانه، آسانسور و دستگاه واکس کفش بهره مند است. اینترنت رایگان در لابی قابل استفاده می باشد و برای دسترسی به اینترنت پر سرعت در اتاق ها لازم است هزینه مازاد پرداخت کنید. هتل مجهز به دستگاه پرینتر، فکس و فتوکپی می باشد و برای دسترسی به این امکانات نیازی نیست از هتل خارج شوید. 

صندوق امانات هتل، به خوبی از اشیای ارزشمند و قیمتی و همینطور اسناد و مدارک مهم شما نگهداری می کند تا با خاطری آسوده به گردش و تفریح بپردازید. رستوران هتل هانی قشم، با انواع و اقسام غذاهای لذیذ و با کیفیت، پذیرای میهمانان گرامی می باشد. همینطور کافی شاپ هتل، مکان فوق العاده ای برای گذراندن یک بعد از ظهر به یاد ماندنی در کنار خانواده است. در این کافی شاپ نوشیدنی ها و میان وعده های متنوعی سرو می شوند که حتما باید آن ها را امتحان کنید. پارکینگ اختصاصی رایگان با ظرفیت 60 خودرو، در اختیار میهمانانی که با خودرو سفر کرده اند، قرار می گیرند. افزون بر این شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به میز پذیرش از خدمات تاکسی سرویس استفاده نمایید.

میهمانان هتل هانی قشم، می توانند ساعت ها در سالن بیلیارد هتل به بازی و تفریح بپردازند و لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنند. هتل هانی مجهز به سیستم اعلام حریق و پله اضطراری می باشد و امنیت مسافران را تضمین می کند.

هتل هانی قشم

رستوران و کافی شاپ هتل هانی قشم

رستوران هتل هانی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ اماده پذیرای از شما عزیران می باشد، شما می توانید غذاهای مورد علاقه خود را در این رستوران میل کنید.

همینطور کافی شاپ هتل، یک مکان فوق العاده ای است که شما یک بعدظهر عالی را در کنار خانواده خود بگذرونید. در کافی شاپ نوشیدنی و میان وعده های متنوعی سرو می شود.

فاصله هتل هانی قشم تا مراکز مهم قشم

فاصله تا غار نمکدان: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا غارهای خربس: ۱۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری دودلفین درگهان: ۱۸ دقیقه با خودرو

فاصله تا دره ستارگان: ۳۰ دقیقه با خودرو

فاصله تا پارک زیتون: ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا جزیره هرمز: ۱ ساعت و ۱۸ دقیقه با خودرو

هتل هانی قشم

قوانین هتل هانی قشم

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل هانی قشم

www.iranhotelonline.com

آدرس هتل هانی قشم

قشم، بلوار آزادگان، نبش لقمان ۱۱

تلفن هتل هانی قشم

35243006

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر