معرفی هتل های 4 ستاره قشم | رزرو هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم + آدرس و تلفن

هتل ساحل طلایی قشم با 58 واحد اقامتی و امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، کافی شاپ و ... یکی از هتل های 4 ستاره خوب جزیره قشم به شمار می رود.

هتل ساحل طلایی قشم
ویکی گردی:

هتل ساحل طلایی قشم یکی از هتل های 4 ستاره قشم است که در 15 کیلومتری مرکز این جزیره قرار گرفته است. این هتل در سال 1387 شروع به کار کرد و در سال 1397 برای ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت.  هتل ساحل طلایی قشم در جاده‌ی ساحلی جنوبی و در کنار زیارتگاه شاه شهید واقع شده و کمتر از ۲۰ دقیقه با بسیاری از جاذبه‌های شگفت‌انگیز قشم فاصله دارد. این هتل دارای 58 واحد اقامتی می باشد و از آن جایی که زمین هتل وسعت زیادی دارد تمامی واحد ها در راستای ساحل خلیج فارس قرار گرفته اند. تمامی کارکنان هتل ساحل طلایی قشم نیز با تجربه و حرفه ای بوده و سعی در فراهم آوردن بهترین اقامت برای مسافران دارند.

اتاق های هتل ساحل طلایی قشم

هتل طلایی قشم اتاق های لاکچری و زیبایی داشته که طراحی و دیزاین جذابی از دید میهمانان دارند. ترکیب رنگ بندی منحصر به فردی برای اجزای درونی اتاق ها صورت گرفته است. اینگونه میهمانان در هنگام استراحت حس آرامش را تجربه خواهند کرد.

تجهیزات کاملی در اتاق های هتل طلایی قشم طلایی موجود می باشد. این تجهیزات از قبیل: سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مبلمان، میز وصندلی، کمد، تخت، تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان پر سرعت، آیینه دلاور، امکانات بهداشتی، چایساز، مینی بار با هزینه و دیگر امکانات رفاهی است.

این اتاق ها چشم انداز های شگفت انگیزی نیز داشته که تعدادی از اتاق های هتل ساحل طلایی قشم پنجره هایی رو به دریا داشته و برخی دیگر از اتاق های این هتل پنجره های رو به جزیره دارد. افرادی که تمایل به رزرو سوئیت های رو به دریا دارند باید توجه داشته باشند که هزینه این نوع واحد های اقامتی کمی گرانتر است.

اتاق های هتل ساحل طلایی قشم تنوع عالی دارد. این تنوع در: اتاق های دو تخته دابلVIP ، اتاق های دو تخته توئیین VIP، اتاق های سه تختهVIP ، اتاق های چهار تخته VIP  قابل ذکر است. در تمامی این واحد های اقامتی کلیه پروتکل های بهداشتی رعایت شده و کلیه تجهیزات نیز ضدعفونی شده می باشد.

هتل ساحل طلایی قشم

امکانات هتل ساحل طلایی قشم

تفریحات زیادی در هتل ساحل طلایی قشم برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند که مهمانان می‌توانند انجام دهند. مهمانان می‌توانند از آلاچیق ساحلی و ساحل اختصاصی هتل برای شنا، ماهیگیری و لذت بردن از انواع قایق‌ها و وسیله‌های آبی (جت اسکی، شایل، غواصی و ...) استفاده کنند. همچنین، مسیر پیاده روی، فضای سبز و محل نشیمن بیرون هتل برای قدم زدن و یا استراحت بسیار مناسب هستند. استخر هتل نیز با هماهنگی قبلی قابل استفاده می‌باشد. پارک بازی هتل نیز برای گذراندن وقت و تفریح کودکان مکان بسیار خوب و مناسبی است.

امکاناتی که در لابی هتل برای رفاه و آسایش مهمانان فراهم گردیده عبارت‌اند از: تلویزیون، مبل، میز، اینترنت وای فای رایگان، دستگاه واکس کفش، فتوکپی، فکس، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، فروشگاه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

هتل ساحل طلایی قشم

پرسنل صبور و خوش برخورد هتل ساحل طلایی قشم در هر زمینه‌ای مهمانان را راهنمایی و هدایت می‌کنند و به زبان انگلیسی مسلط هستند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، اتو، روم سرویس، خدمات بیدارباش، خدمات تور، فکس، فتوکپی، باربری، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق و خدمات تهیه بلیط به مهمانان ارائه می‌دهد. مهمانانی که قصد دارند از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی جزیره بازدید کنند، می‌توانند از پذیرش درخواست خدمات تور کنند. اقامت در هتل ساحل طلایی بسیار دلنشین و راحت خواهد بود.

هتل ساحل طلایی قشم

رستوران و کافی شاپ هتل ساحل طلایی قشم

در هتل ساحل طلایی قشم کافی شاپ و رستوران جهت صرف نوشیدنی و وعده‌های غذایی وجود دارند. رستوران ساحل طلایی قشم با ظرفیت ۱۵۰ نفر انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و دریایی را برای مهمانان تهیه و سرو می‌کند. طعم لذیذ غذاهای رستوران هتل ساحلی طلایی قشم برای میهمانان هتل قطعا خاطره انگیز بوده و باعث جذب مسافر بیشتر به این هتل می شود. ساعات سرو صبحانه از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۰۰، ناهار ۱۲:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و شام ۲۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰ است. کافی شاپ هتل نیز با ظرفیت ۲۰ نفر از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ فعالیت می‌کند.

هتل ساحل طلایی قشم

فاصله هتل ساحل طلایی قشم تا مراکز مهم قشم

فاصله تا غارهای خربس: ۱۲ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا دره ستارگان: ۱۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۱۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۱۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۱۸ دقیقه با خودرو

فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۲۰ دقیقه با خودرو

فاصله تا فرودگاه بین المللی قشم: ۴۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا جنگل دریایی حرا: ۴۸ دقیقه با خودرو

فاصله تا جزیره هرمز: ۱ ساعت و ۲۱ دقیقه با خودرو 

هتل ساحل طلایی قشم

قوانین هتل ساحل طلایی قشم

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

در صورتی که سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل ساحل طلایی قشم

www.goldenbeach.ir

آدرس هتل ساحل طلایی قشم

قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

تلفن هتل ساحل طلایی قشم

0767635342919

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر