معرفی هتل ارم قشم | امکانات هتل ارم قشم

هتل ارم قشم + اطلاعات رزرو

هتل ارم قشم نوساز‌ترین و لوکس‌ترین هتل 4 ستاره قشم است که امکاناتی با کیفیت هتل‌های 5 ستاره در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل ارم قشم
ویکی گردی:

هتل ارم قشم یکی از هتل های 4 ستاره جزیره قشم است که در نزدیکی سواحل نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره در  بهار سال 1395 در بلوار آزادگان جزیره قشم افتتاح شد. ساختمان هتل ارم قشم در 5 طبقه بنا گردیده و دارای 96 اتاق و سوئیت مجهز به مدرن‌ترین امکانات رفاهی می باشد. یکی از انتظاراتی که مسافران از هتل های جزیره قشم دارند، نزدیک بودن آنها به ساحل خلیج فارس است و هتل ارم قشم با فاصله کمی که از ساحل دارد این خواسته مسافران را برآورده کرده است. هتل ارم قشم با کادری مجرب و آموزش دیده و محیطی دلنشین، پذیرای میهمانان گرامی می‌باشد. 

اتاق های هتل ارم قشم

هتل ارم قشم همواره تلاش می کند با ارائه انواع امکانات و خدمات محیطی آرام را برای میهمانان فراهم نمایند. هتل ارم قشم دارای انواع واحدهای اقامتی شامل اتاق دابل ، توین ، تریپل ، دوبلکس و سوئیت با چشم اندازه زیبا به دریای نیلگون می باشد .

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم ۱۰۰ اتاق و سوئیت دارد و در این واحدهای اقامتی امکانات و خدمات مطلوبی به مسافران ارائه می‌شود. همچنین اتاق‌های هتل ارم چیدمانی زیبا و راحت دارند. واحدهای اقامتی هتل نیز به صورت دوتخته (دبل و توئین)، سه‌تخته، چهارتخته و سوئیت یک‌خوابه است. اتاق‌های هتل ارم دارای چهار کلاس ویو دریا، A، B و C هستند که بر اساس چشم‌انداز و طبقه قرارگیری آن‌ها تقسیم‌بندی می‌شوند و ارتباطی به امکانات اتاق‌ها ندارد. برای انواع سفرهای فردی، خانوادگی و دونفره هتل ارم قشم انتخابی مناسب خواهد بود. شما می‌توانید با توجه به بودجه، تعداد نفرات و سلیقه خود یکی از واحدهای آن را برای اقامتی آسوده رزرو کنید. گفتنی است اختلاف کلاس‌ها تاثیری در امکانات اتاق‌ها ندارد. بعضی اتاق‌ها از چشم‌اندازی رو به دریا برخوردارند و بعضی چشم‌اندازی رو به شهر دارند. تمامی ‌اتاق‌ها راحت و شیک چیدمان شده و امکاناتی چون تهویه‌مطبوع، تلویزیون، کمد‌دیواری، فضای نشیمن، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی را به خود اختصاص داده‌اند. 

هتل ارم قشم

هزینه رزرو اتاق‌های هتل ارم به عوامل مختلفی مانند تاریخ رزرو هتل، اتاق و سوئیتی که انتخاب می‌کنید و مدت زمان اقامت بستگی دارد. گران‌ترین واحد اقامتی هتل ارم قشم نیز مربوط به سوئیت یک‌خوابه است که هزینه هر شب اقامت در آن با تخفیف، ۱۲۵۰۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

 رزرو اتاق در هتل ارم قشم

هتل ارم قشم

رستوران و کافی شاپ هتل ارم قشم

رستوران ویو دریا هتل ارم قشم نیز از سبک طراحی منحصر به فردی تشکیل شده که میهمانان را ترغیب به بیشتر غذا خوردن می نمایند. در این رستوران متنوع ترین غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی، طبق ذائقه های ایرانی ها و توریست های خارجی طبخ شده و سرو می گردد. این رستوران چشم‌اندازی زیبا رو به خلیج‌فارس دارد که لذت صرف غذا در این مکان را دوچندان می‌کند.

در کافی شاپ ویو دریا انواع بستنی، آبمیوه های طبیعی، کیک، نوشیدنی های گرم آماده سازی می شود. همچنین افرادی که تمایل به سورپرایز همسفرانشان دارند می توانند با اطلاع قبلی به پذیرش به انجام این کار بپردازند.

هتل ارم قشم

امکانات هتل ارم قشم

هتل ارم قشم امکانات متنوعی داشته که همین امر این هتل را در مقایسه با هتل های دیگر به برتری رسانده است. هتل ارم قشم با جمع آوری این امکانات تصمیم به جذب بیشتر گردشگران دارد. همچنین از آن آنجایی که راحتی میهمانان برایش حائز اهمیت بوده این امکانات را فراهم نموده است. 

سالن کنفرانس

هتل ارم قشم دارای یک سالن کنفرانس 27 نفره مجهز به ویدیو پروچکش و پرده و دارای سالن پذیرایی می باشد. در این سالن امکان برگزاری جلسات و همایش ها، سخنرانی ها و کنفرانس ها با بهترین امکانات وجود دارد.

هتل ارم قشم

سالن آمفی تئاتر

سالن آمفی تئاتر 180 نفره هتل ارم قشم با امکانات صوتی و تصویری مدرن شامل ویدیو پروجکشن، پرده سفید سه متری، میکسر دایناکو، 5 دستگاه باند بزرگ، میکروفون بی سیم و تقویت کننده های حرفه ای محلی مناسب برای برگزاری تئاترهای نمایشی می باشد.

هتل ارم قشم

سفره خانه سنتی

این سفره خانه که در فصای باز و محوطه بیرونی هتل ارم قشم قرار گرفته مناسب فصل های زمستان و پاییز می باشد و شما می توانید چای و انواع نوشیدنی های گرم دیگر را در هوای سرد نوش جان کنید.

هتل ارم قشم

فصای بازی کودکان

فضای بازی کودکان که در محوطه هتل ارم قشم قرار دارد مجهز به وسایل بازی برای کودکان و امکانات ایمنی دیگر می باشد بنابراین والدین بدون کمترین نگرانی می توانند کودکانشان را برای تفریح به این پارک که در محوطه پشتی هتل ارم قرار گرفته ببرند.

هتل ارم قشم

سالن بیلیارد

سالن بیلیارد هتل ارم قشم دارای 2 میز 8 بال و استاندارد در محیطی آرام مناسب برای وقت گذرانی با دوستان و خانواده می باشد.

هتل ارم قشم

اتاق ماساژ

اتاق ماساژ هتل ارم قشم مجهز به دو ماساژور حرفه ای درون ساختمان این هتل قرار گرفته است.

هتل ارم قشم

تاکسی سرویس

 تاکسی‌سرویس هتل آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی ‌می باشد و شما برای بازدید از مکان های گردشگری قشم نگرانی برای وسیله نقلیه خود نخواهید داشت.

پارکنیگ اختصاصی

پارکینگ اختصاصی واقع در فضای اختصاصی هتل ارم مجهز به سایه بان می باشد و با ظرفیت بالا، نگرانی مهمانان درباره وسله نقلیه شان را از بین می برد.

هتل ارم قشم

فاصله هتل ارم قشم تا مراکز مهم قشم

فاصله تا غار نمکدان: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۵ دقیقه با خودرو 

فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۵ دقیقه با خودرو 

فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۵ دقیقه با خودرو 

فاصله تا پارک زیتون: ۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا دره ستارگان: ۳۱ دقیقه با خودرو 

فاصله تا خیابان فردوسی: ۳۰ دقیقه با خودرو

هتل ارم قشم

قوانین هتل ارم قشم

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

در صورتی که سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 7 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

رزرو هتل ارم قشم

www.eramhotelqeshm.com

آدرس هتل ارم قشم

قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات

تلفن هتل ارم قشم

07635229080

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر