هتل آرتا قشم | هتل های 4 ستاره قشم

رزرو هتل آرتا قشم | امکانات هتل آرتا قشم

هتل مجلل و نوساز آرتا قشم با بهترین خدمات و امکانات و فاصله کم از ساحل، یکی از هتل‌های خوب 4 ستاره جزیره قشم به شمار می‌رود.

هتل آرتا قشم
ویکی گردی:

هتل آرتا قشم یکی از بهترین هتل های نوساز و شناخته شده در جزیره قشم می باشد. این هتل در فرودین ماه 1396 در بلوار شهید بهشتی قشم شروع به فعالیت کرد. ساختمان نوساز هتل آرتا قشم دارای 7 طبقه و 58 باب اتاق و سوئیت مجهز به امکانات رفاهی می باشد. چشم‌انداز زیبای اتاق های هتل آرتا قشم از سواحل نیلگون خلیج فارس و فاصله کم آن از ساحل یکی از مهم ترین دلایل پرطرفدار بودن این هتل 4 ستاره است. فاصله 5 دقیقه‌ای  سیتی سنتر 1 و 2 ، بازار ستاره و پارک زیتون از هتل آرتا قشم یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هتل در بین مسافران است. اگر قصد آشنایی با این هتل 4 ستاره را دارید؛ این مقاله را از دست ندهید.

اتاق های هتل آرتا قشم

هتل دوست داشتنی آرتا قشم دارای 48 باب اتاق و واحد اقامتی می باشد. تمامی این اتاق ها در 7 طبقه ساختمانی جای گرفته اند و از تنوع نسبتا خوبی نیز برخوردار هستند. دیزاین اتاق ها به زیبایی و شیک طراحی شده که به همراه چشم انداز فوق العاده فضایی جذاب را در این واحد های اقامتی به وجود آورده اند. بدون شک اقامت در این اتاق ها با منظره زیبای دریا فوق العاده است و حس و حال وصف نشدنی را به شما هدیه می دهد. چشم‌انداز اتاق‌های رو به ساحل و آرامش خاصی که آبی خلیج فارس و صدای دل‌انگیز امواجش به ارمغان می‌آورد، این هتل را به هتلی دلنشین تبدیل کرده که در آن می‌توانید خاطرات خوبی با همسفرانتان بسازید.

در اتاق های هتل چهار ستاره آرتا قشم امکانات مطلوبی برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است. سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی برای هر فرد مجزا و.... از جمله امکانات در این اتاق ها محسوب می شوند.

هتل آرتا قشم

امکانات هتل آرتا قشم

غذاهای متنوع را می‌توانید در رستوران این هتل امتحان کنید، رستوران هتل آرتا در طبقه اول قرار گرفته و هر روز از ساعت 7 الی 10 صبح برای پذیرایی صبحانه رایگان در خدمت میهمانان است تا آنها با صرف یک صبحانه مقوی بتوانند روز خوبی را آغاز کنند و بتوانند با انرژی زیاد به طبیعت گردی و خرید بپردازند. برای رفع خستگی پس از فعالیت‌هایشان و یا داشتن یک ملاقات دوستانه و صرف یک نوشیدنی خوش طعم نیز می‌توانند سری به کافی شاپ 24 ساعته هتل بزنند و انواع دسر و قهوه را بچشند و لحظات خوبی همراه با همسفرانشان داده شوند.

درصورتی که می‌خواهید در قشم، نشست و میتینگ داشته باشید نیز می‌توانید روی سالن کنفرانس هتل آرتا قشم حساب کنید و از پذیرایی از میهمانان خود در محیطی لوکس لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل آرتا قشم می‌توان به خدمات استقبال از مهمان، خدمات خشکشویی، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده اشاره کرد. اگر خودروی شخصی خود را به جزیره قشم برده‌اید نگران پارکینگ نباشید، چرا که هتل آرتا قشم، پارکینگ در دو فضای باز و مسقف دارد که میهمانان هتل می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. البته که با اقامت در این هتل 4 ستاره قشم، نباید نگران بروز هیچ مشکلی باشید چرا که پرسنل خونگرم هتل در تمامی مدت زمان اقامت، همراه شما خواهند بود. برای رفتن به این هتل می‌توانید خود را به آدرس هتل آرتا واقع در بلوار شهید بهشتی برسانید. 

هتل آرتا قشم

رستوران و کافی شاپ هتل آرتا قشم

رستوران هتل 4 ستاره آرتا قشم  ، در سه بازه زمانی از روز آماده خدمت رسانی به شما می باشد. رستوران این هتل که در طبقه اول واقع شده، با انواع غذاهای ایرانی و محلی از شما پذیرایی می کند. 

اگر دوست دارید در مدت زمان سفرتان به جای غذاهای ایرانی از فست فود استفاده کنید، رستوران هتل آرتا قشم با انواع فست فودهای دلخواهتان از شما پذیرایی می کند. 

کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف  مانند رستوران این هتل آماده خدمت رسانی به شما می باشد. تنوع در منو و فضایی آرامش بخش،کافی شاپ آرتا را برای شما به یادماندنی خواهد کرد .

هتل آرتا قشم

فاصله هتل آرتا قشم تا مراکز مهم قشم

فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۹ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا غار نمکدان: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا پارک زیتون: ۱۰ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری دودلفین درگهان: ۲۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا فرودگاه بین المللی قشم: ۴۹ دقیقه با خودرو

فاصله تا جزیره هرمز: ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه با خودرو

هتل آرتا قشم

قوانین هتل آرتا قشم

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

استعمال دخانیات ممنوع می‌باشد و شامل جریمه می‌شود.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می‌باشد.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 12 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 12 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

رزرو هتل آرتا قشم

www.artahotel.com

آدرس هتل آرتا قشم

قشم، بلوار شهید بهشتی، رو به روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

تلفن هتل آرتا قشم

076-3524497683

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر