هتل ملک التجار یزد | اطلاعات هتل ملک التجار یزد

رزرو هتل ملک التجار یزد | معرفی اولین هتل خشتی جهان

اولین هتل خشتی جهان، هتل ملک التجار یزد با زیبایی‌های منحصر به فردی که دارد یکی از پرطرفدار‌ترین هتل‌های 4 ستاره یزد می‌باشد و بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل ملک التجار یزد
ویکی گردی:

هتل ملک التجار یزد یکی از خانه‌های تاریخی یزد می‌باشد که حدود 300 سال پیش توسط حاج علی عسگر شیرازی ساخته شد. این هتل که یکی از خانه های تاریخی یزد بوده است معماری اصیل ایرانی روی دیوارها، اتاق ها و ورودی خانه به چشم می خورد. هتل ملک التجار یزد اولین هتل خشتی جهان می باشد که پس از بازسازی از سال 1387 به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره یزد شروع به فعالیت کرد. این هتل 4 ستاره دارای 23 واحد اقامتی می باشد و مهمانان می توانند در فضای سنتی این اتاق ها از بهترین امکانات رفاهی که در اختیارشان قرار می گیرد بهره ببرند. یکی دیگر از ویژگی های مهم هتل ملک التجار یزد فاصله کم آن از اماکن گردشگری یزد مانند بازار خان، حمام خان و آب انبار است. اگر قصد اقامت در این هتل خشتی را دارید، در این مقاله می توانید با اطلاعات و امکانات آن بیشتر آشنا شوید. 

معماری هتل ملک التجار یزد

ورودی زیبا، هشتی شش ضلعی، قسمت زمستانه، تابستانه، بهارخواب، شاه نشین، ستون های چوبی شگفت انگیز، حیاط جالب، بادگیر زیبا، حوض بزرگ و راهروهای زیرزمینی که قسمت های مختلف بنا را به یکدیگر مرتبط میکند، اتاق آیینه و … بر زیبایی این بنا افزوده است هتل آنتیک ملک التجار یزد اولین هتل خشتی در جهان است که از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده است.

هتل ملک التجار یزد

اتاق های هتل مالک التجار یزد

ین هتل از 23 اتاق‌ به صورت اتاق‌های یک تخته ، دو‌تخته دبل و توئین، سه‌تخته و چهارتخته تشکیل شده‌است. هرکدام از اتاق‌ها امکانات و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد. ازجمله امکانات موجود در همه اتاق‌ها می‌توان به اینترنت محدود، تلویزیون، صندوق‌امانات، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی اشاره کرد. اگر خواهان اقامتی لوکس هستید اتاق‌های VIP هتل را انتخاب کنید. این اتاق‌ها عبارتند‌از اتاق آئینه کاری که فضایی سراسر آئینه کاری دارد، اتاق نقاشی که تمام دیوارها و سقف آن پوشیده از نقش و نگار و طرح‌های شاهانه است و همچنین اتاق طلا خانم که سراسر آن طلا‌کاری شده و زیبایی منحصر‌به فردی دارد. در هتل سنتی ملک التجار یزد اتاقی دیگر نیز به نام اتاق شاه نشین وجود دارد که با وجود وی آی پی نبودن اقامت در آن به گردشگران پیشنهاد می‌شود، چرا که در گذشته اتاق شخصی حاج علی عسگر شیرازی بوده است و با قرار گرفتن در طبقه‌ی بالا و پنجره‎‌هایی چوبی با شیشه‌هایی رنگی حس خوش آرامش را می‌توان در آن تجربه کرد.

هتل ملک التجار یزد

امکانات هتل ملک التجار یزد

حیاط مرکزی و زیرزمین هتل به صورت قهوه‌خانه و رستوران سنتی درآمده و با سرو انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و نوشیدنی‌های متنوع از میهمانان پذیرایی می‌کند. این رستوران همچنین مکان مناسبی جهت برگزاری انواع مراسم، جشن‌های عروسی و سمینارها به شمار می‌رود. ازجمله خدمات هتل برگزاری انواع تورهای گردشگری شامل یزدگردی، کویرنوردی و بازدید از حیات وحش منطقه با راهنمای محلی است. همچنین امکان سوارکاری با اسب و شتر هم فراهم است. همچنین این هتل دارای یک سالن اجتماعات بزرگ با به روزترین امکانات می باشد که امکان برگزاری کنفرانس ها، همایش ها و جلسات اداری در آن وجود دارد. تاکسی سرویس هتل ملک التجار یزد آماده برای استفاده مسافران در هر زمان از روز می باشد. دسترسی به اینترنت وای‌فای، امکان رزرو بلیط هواپیما و قطار، پزشک کشیک و پوشش کامل بیمه برای گردشگران‌ بخش دیگری از امکانات و خدماتی است که در هتل آنتیک ملک‌التجار عرضه می‌شود. 

هتل ملک التجار یزد

موقعیت مکانی هتل ملک التجار یزد

به نقل از هایپرکلابز :این هتل در بافت تاریخی یزد، جنب بازار و میدان خان قرار دارد و برای رسیدن به هتل بایستی از میدان خان و بازار پنجه علی عبور کرد. نزدیکی هتل به بازارهای مرکزی سنتی یزد و میدان تاریخی خان و امیر چخماق موقعیت بی نظیر و ایده آلی را برای این هتل فراهم نموده است.

هتل ملک التجار یزد

قوانین هتل ملک التجار یزد

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

به اطلاع مهمانان گرامی می‌رساند، نرخ هتل برای مهمانان خارجی متفاوت بوده و نیازمند استعلام است.

قوانین نیم شارژ

بازه زمانی مجاز برای نیم شارژ در این واحد اقامتی 6 ساعت قبل از زمان ورود مهمان و 4 ساعت بعد از زمان خروج میهمان می‌باشد

این واحد اقامتی نیم‌شارژ آنلاین ارائه نمی‌دهد و همیشه باید از هتل استعلام گرفته شود

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود..

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود..

رزرو هتل ملک التجار یزد

www.iranhotelonline.com

آدرس هتل ملک التجار یزد

یزد - خیابان قیام - بازارچه پنجه علی - هتل ملک التجار

تلفن هتل التجار یزد

021-47623300

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر