هتل آواسا یزد | معرفی هتل های 4 ستاره یزد

اطلاعات هتل آواسا یزد | آدرس و تلفن هتل آواسا یزد

هتل آواسا یزد، با ارائه بهترین خدمات و امکانات و با داشتن پرسنل با تجربه، مانند دیگر هتل های 4 ستاره یزد، آماده خدمت رسانی به مسافران شهر بادگیر ها می باشد.

هتل آواسا یزد
ویکی گردی:

هتل آواسا یزد، یکی از هتل های نوساز و 4 ستاره یزد، در سال 1397 شروع به فعالیت کرد. این هتل که در نزدیکی بافت تاریخی یزد قرار گرفته، دارای 3 طبقه و 27 باب واحد اقامتی می باشد که هر کدام با بهترین امکانات رفاهی مجهز شده اند. ساختمان هتل آواسا یزد در نزدیکی اماکن تاریخی مشهور یزد مانند مجموعه خان، بازارهای سنتی یزد، مجموعه امیرچخماق و پارک وحشی قرار گرفته است و همین ویژگی یکی از مزایای مهم این هتل حساب می شود. قدمت بنای هتل آواسا یزد به دوران پهلوی باز می گردد و ساختمان آن همانند بسیاری از خانه های تاریخی یزد، متشکل از بادگیر ها و تالار های متعدد است. اگر قصد اقامت در یکی از بهترین هتل های یزد را دارید، هتل آواسا یزد با بهترین امکانات، پذیرای شماست.

اتاق های هتل آواسا یزد

هتل سنتی آواسا یزد، خانه ای ساخته شده از مصالح خشتی، با درب و پنجره های چوبی، حوض آب کوچک در حیاط زیبا و بادگیری بلند است که اصالت و قدمت این خانه را نشان می دهد. هتل سنتی آواسا یک ساختمان ۲ طبقه است که ۲۸ اتاق را در خود جای داده است. با در نظر گرفتن تعداد اتاق ها در این هتل، هتل سنتی آواسا یزد ظرفیت پذیرایی از ۸۰ مسافر را دارد. این خانه سنتی نمایانگر معماری اصیل ایرانی است. اتاق ها در هتل سنتی آواسا به یک اتاق سینگل، ۳ اتاق سه تخته، یک اتاق چهار تخته وی آی پی و ۲۱ اتاق دو تخته تقسیم بندی شده است.

بهتر است بدانید که، همه اتاق ها دارای تخت و چیدمان سنتی است. از امکانات داخل اتاق ها می توان به سرویس اضافه کف خواب، یخچال، تلویزیون، سشوار، سیستم سرمایشی اسپیلیت و سیستم گرمایش از کف، توالت فرنگی و حمام اشاره کرد.

هتل آواسا یزد

رستوران و کافی شاپ هتل آواسا یزد

رستوران سنتی هتل آواسا با منوی ویژه غذاهای ایرانی، فرنگی و گیاهی نظیر: کوفته تبریزی، دیزی سنگی، چلو خورشت قیمه یزدی، چلو جوجه، چلو کباب، چلو چنجه، چلو قفقازی و… ساعاتی خوش را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد. این رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر هر روز از ساعت ۷٫۳ تا ۹٫۳برای سرو صبحانه، ۱۲ الی ۱۵ ناهار و ۱۸ الی ۲۲٫۳ برای صرف شام با انواع غذاهای اصیل ایرانی و گاهی غذاهای محلی و سنتی شهر یزد آماده پذیرایی از مهمانان اقامتگاه است.

کافی شاپ هتل سنتی آواسا هم با ظرفیت ۳۰ نفر با انواع دمنوش های گیاهی و دسرهای سرد و گرم آماده خلق لحظات جذاب و خاطره انگیز برای مسافران و گردشگران هتل سنتی آواسا یزد است.

هتل آواسا یزد

امکانات هتل آواسا یزد

از امکانات هتل سنتی آواسا می توان به راهنما تور و اینترنت رایگان اشاره کرد. همچنین محل پارک امن برای خودرو مسافران بهمراه دوربین مداربسته و نگهبان نیز موجود است. لازم به ذکر است که، در هتل سنتی آواسا نیز مانند سایر هتل ها امکان آشپزی برای مسافران وجود ندارد و گردشگران می توانند غذا مورد علاقه خود را از رستوران سفارش دهند. همچنین از نظر محدوده ترافیک، هتل سنتی آواسا خارج از طرح تزافیک قرار دارد و شما می توانید به راحتی با خودرو شخصی خود را در پارکینگ این هتل سنتی پارک نمایید.

هتل آواسا یزد

فاصله هتل آواسا یزد تا مراکز مهم یزد

فاصله تا بازار خان: ۲ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجموعه خان: ۲ دقیقه با خودرو

فاصله تا خانه لاری ها: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد امیرچخماغ: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا محله فهادان: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا بادگیر ها: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا بیمارستان بهمن: ۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا رودخانه قدیم یزد: ۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۹ دقیقه با خودرو

فاصله تا صفائیه: ۱۱ دقیقه با خودرو

فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی: ۱۳ دقیقه با خودرو

هتل آواسا یزد

قوانین هتل آواسا یزد

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

به اطلاع مهمانان گرامی می‌رساند، نرخ هتل برای مهمانان خارجی متفاوت بوده و نیازمند استعلام است.

قوانین کنسلی

درخواست کنسلی تا ۷۲ ساعت مانده به شروع اقامت با کسر ۲۰٪ از مبلغ کل رزرو، مابقی مبلغ پرداخت شده عودت داده می شود.

در صورت درخواست کنسلی کم‌تر از ۷۲ ساعت پیش از شروع اقامت، کل مبلغ ۲ شب اول از مبلغ پرداختی کسر و مابقی عودت داده می شود.

روز شروع اقامت و یا بعد از گذشت چند روز از اقامت، ۲ شب اول از مبلغ روزهای باقی مانده کسر و باقیمانده آن عودت داده می شود.

در ایام پیک و ایام عید به هیچ وجه امکان کنسلی وجود ندارد و مبلغی عودت داده نخواهد شد.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل آواسا یزد

www.iranhotelonline.com

www.avasahotel.net

آدرس هتل آواسا یزد

یزد، خیابان مهدی، جنب پارک وحشی بافقی

تلفن هتل آواسا یزد

03536309001-5 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر