معرفی هتل باغ مشیر الممالک یزد | هتل های 4 ستاره یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد + اطلاعات رزرو و آدرس

هتل باغ مشیر الممالک یزد با ساختمانی مربوط به دوره قاجاریه و امکانات یک هتل 4 ستاره، تجربه زندگی به سبک قجری را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل باغ مشیر الممالک یزد
ویکی گردی:

هتل باغ مشیر الممالک یزد، در اواخر دوره قاجار ساخته شد و یکی از آثار تاریخی شهر یزد به شمار می رود. این هتل که در بافت تاریخی شهر یزد واقع شده، در سال 1379 مورد تغییراتی قرار گرفت و کاربری آن به هتل 4 ستاره تغییر کرد. هتل باغ مشیر الممالک در سال ۱۳۸۲ به عنوان اولین هتل باغ ایرانی با تجهیزات سنتی و در عین حال مجهز به امکانات رفاهی مدرن مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل 4 ستاره در یکی از ورودی های شهر یزد قرار گرفته است و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر دارد. محوطه هتل باغ مشیر الممالک یزد و معماری اصیل ایرانی ساختمان آن، آب نماها و فواره های قرار گرفته در باغ هتل، این هتل 4 ستاره به یکی از زیباترین هتل ها و همچنین یکی از جاذبه های توریستی شهر یزد تبدیل کرده است. اگر قصد آشنایی بیشتر با این هتل 4 ستاره را دارید، مقاله زیر را دنبال کنید.

اتاق های هتل باغ مشیر الممالک یزد

با ورود میهمان به اتاق، جذابیت سقفها و مبلمان و تجهیزاتی که به صورت سنتی تهیه گردیده فضایی به یادماندنی را تداعی می نماید.تنوع و ترکیب اتاقها به نحوی است که به تمام خواسته های میهمان با سلیقه های مختلف احترام گذاشته و انتظاراتشان را برآورده می سازد.هم چنین در بالکن اتاقها می توانید چشم انداز زیبای باغ را نظاره کنید.

شما میتوانید از بین 7 اتاق سینگل، 12 اتاق دابل، 50 تا اتاق تویین، 4اتاق تریپل و 7 رویال سوئیت هرکدام مایلید انتخاب کنید.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

اینترنت بی سیم، سیستم تهویه، تلفن، میلمان، صندوق امانات، دراور، وسایل بهداشتی، کارت هوشمند اتاق، سیستم گرمایشی شوفاژ و مرکزی، سیستم اطفا حریق، قفل الکترونیک درب اتاق، پنجره رو به باغ، پاورو سوئیچ و کیت خیاطی امکانات این اتاق ها را تشکیل می دهند.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

امکانات هتل باغ مشیرالممالک یزد

یکی از خدمات ویژه این هتل این است که فضای آن بگونه‌ای طراحی شده تا افراد و مسافرانی که دارای معلولیت هستند با هیچ گونه محدودیتی روبرو نشوند. خدمات پزشکی، سرویس‌های بهداشتی با رمپ، آسانسور، سینک‌های روشویی کوتاه، مراقبت‌های پرستاری و ویلچرهایی برای کرایه دادن، همگی از جمله خدماتی هستند که در هتل باغ مشیرالممالک یزد به شما ارائه خواهد شد. اگر برای سفر از وسیله نقلیه شخصی استفاده کرده‌اید توصیه می‌کنیم نگهداری از آن را به پرسنل مجرب پارکینگ بسپارید و نگران هیچ چیزی نباشید. هتل باغ مشیرالممالک یزد تاکسی تلفنی هم دارد که در صورت نیاز حمل و نقل مسافران را به مقصد های درخواستی انجام خواهد داد.

چایخانه هتل باغ مشیرالممالک یزد فضایی دنج و راحت است برای اینکه شما اوقاتی خوش را در کنار دوستان خود سپری کنید. پس سری کوتاه به آنجا بزنید و لحظات خوبی را برای خود و اطرافیان ثبت کنید. یک نوشیدنی خنک بطور حتم می‌تواند شما را بر سر شوق بیاورد.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

رستوران ها و کافی شاپ های هتل باغ مشیر الممالک

رستوران نقاشی

رستوران نقاشی با معماری سنتی و سقفهای کاربندی، یزدی بندی و دیوارهایی با نقاشیهای منحصربه فرد در قلب محوطه اصلی باغ واقع شده است و در تمام طول روز به میهمانان خود خوشمزه ترین غذاها را با میهمان نوازی اصیل ایرانی ارائه می نماید.

طعم غذاهای لذیذ و متنوع را با محیطی آرام و دلنشین امتحان کنید.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

رستوران باغ

رستوران باغ در محوطه باغ و چشم اندازی بی نظیر درجوار نهر آب جاری، فواره های زیبا و درختان سرسبز یادآور گذشته های دور ایران زمین است غذاهای متنوع و محیطی آرام آماده پذیرایی از شما میهمانان می باشد.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

کافی شاپ سنتی 

در کافی شاپ با معماری سنتی و دیوارهایی با کاشی های رنگارنگ محیطی آرام و دلنشین را به وجود آورده است. می توانید انواع نوشیدنی های سرد وگرم، بستنی، کیک، شیرینی های یزدی ودسرها را تجربه کنید.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

کافه رستوران فرنگی

کافه رستوران فرنگی امیر شکلات یزد همراه با انواع غذاهای فرهنگی، فست وفودها و انواع نوشیدنی های سرد وگرم از ساعت 12ظهر تا 12شب پذیرای شما میهمانان گرامی می باشد.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

سالن کنفرانس و تالار های هتل باغ مشیر الممالک یزد

ترکیب هنر و مهندسی معماری، لطیف ترین زیبایی را به وجود آورده است. سالن کنفرانس و تالار هرکدام با ظرفیت 300 نفر و با پیشرفته ترین امکانات صوتی و تصویری آماده سرویس دهی به شما عزیزان برای برگزاری انواع کنفرانس ها، سمینارها و جلسات و جشن های عروسی می باشد. هم چنین از رستوران مجاور سالن و تالار می توانیدبرای پذیرایی و استراحت میهمانان خود استفاده کنید.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

باشگاه ورزشی هتل باغ مشیر الممالک یزد

سالن بدنسازی هتل مجهز به انواع تجهیزات و دستگاه های بدنسازی مدرن و کارآمد آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می باشد.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

طوطی های استقلالی و پرسپولیسی باغ هتل

برای مسافرانی که به رنگ تیم فوتبالی خود تعصب دارند هتل باغ مشیر الممالک یرای هر دو تیم ، پرنده ای به رنگ یکی از تیم های فوتبالی تهیه کرده است این پرندگان سخن گو عالی هستند و باعث خنده حضار می شوند. دو طوطی آفریقایی اصیل و کمیاب به رنگ های قرمز و آبی  ورود هر مسافری به هتل باغ مشیرالممالک را خوش آمد می گویند.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

فاصله هتل باغ مشیر الممالک یزد تا مراکز مهم یزد

فاصله تا باغ دولت آباد یزد : 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار مسگرها یزد : 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه آب یزد : 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد جامع یزد : 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار زرگری یزد : 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا مدرسه ضیائیه(زندان اسکندر) یزد : 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد : 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه لاری ها یزد : 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا میدان امیر چخماق یزد : 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد : 13 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه بین المللی یزد : 14 دقیقه با ماشین

فاصله تا پایانه مسافربری یزد : 14 دقیقه با ماشین

قوانین هتل باغ مشیر الممالک یزد

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

رزرو هتل باغ مشیر الممالک یزد

www.hotelgardenmoshir.com

آدرس هتل باغ مشیر الممالک یزد

یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

تلفن هتل باغ مشیر الممالک یزد

03535239760-65

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر