هتل گسترش تبریز | معرفی هتل گسترش تبریز

اطلاعات رزرو هتل گسترش تبریز + تلفن و آدرس

هتل گسترش تبریز یکی از هتل های قدیمی و با سابقه تبریز است و با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران در هر زمان از سال می باشد.

هتل گسترش تبریز
ویکی گردی:

هتل گسترش تبریز واقع در یکی از مرکزی ترین نقاط شهر تبریز در سال 1351 به عنوان هتلی 4 ستاره شروع به کار کرد. این هتل 4 ستاره که یکی از هتل های بین المللی تبریز نیز شناخته می شود، دارای 13 طبقه و 145 واحد اقامتی می باشد. تمامی این واحد های اقامتی با امکاناتی نظیر مبلمان، آباژور، وسایل بهداشتی و سیستم سرمایش و گرمایش مجهز شده اند. با اقامت در هتل گسترش تبریز در نزدیکی مراکز تجاری، تفریحی و تاریخی شهر تبریز قرار می گیرید برای مثال با 10 دقیقه رانندگی می توانید از موزه تبریز و یا مسجد کبود دیدن کنید. همچنین هتل گسترش تبریز دسترسی خوبی به مراکز تجاری مانند پاساژ اسکان، پاساژ نسیم و پاساژ بلور دارد.

اتاق های هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز دارای 13 طبقه ساختمانی است که 150 اتاق درون این طبقات جای گرفته اند. تمامی اتاق های هتل بسیار شیک و مدرن هستند که با بهترین و مدرن ترین لوازم چیده و آراسته شده اند. مدیریت این هتل با تدارک دیدن چنین مواردی، توانسته رضایت خاطر میهمانان را به خوبی جلب کند. اتاق های هتل شامل 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته و 6 تخته می شود.

در تمامی اتاق های این هتل تبریز امکاناتی نظیر حمام، ملزومات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، آباژور، آب رایگان و ... طراحی شده تا رفاه میهمانان بیش از پیش تامین شود. توجه داشته باشید که برخی از اتاق های هتل چشم اندازی رو به شهر و برخی دیگر فاقد چشم انداز می باشند.

اتاق یک تخته استاندارد که مختص افرادی هست که انفرادی سفر میکنند ، این مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت تک نفره رزرو داشته باشند.

 اتاق دو تخته استاندارد که مختص افرادی هست که دو نفره سفر میکنند و یا زوجین  ، این مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت دو نفره رزرو داشته باشند.

هتل گسترش تبریز

 اتاق سه تخته استاندارد که مختص افرادی هست که سه نفره سفر میکنند  ، این مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت سه نفره رزرو داشته باشند.

 اتاق چهار تخته استاندارد که مختص افرادی هست که چهار نفره سفر میکنند ، این مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت چهار نفره رزرو داشته باشند.

 سوئیت یک خوابه که دارای ظرفیت چهار نفره میباشد و دارای یک اتاق خواب هستند ، در داخل اتاق خواب یک تخت دو نفره و در هال دو تخت یکنفره قرار گرفته است  ،  مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت چهار نفره رزرو داشته باشند.

 سوئیت vip دو خوابه که دارای ظرفیت چهار نفره میباشد و دارای دو اتاق خواب هستند ، در هر اتاق خواب تخت ها قرار گرفته اند ، این سوئیت بسیار شکیل با طراحی متفاوت از سایر اتاقها تزیین شده اند ، مسافران میتوانند برای اقامتشان در این اتاقها بصورت چهار نفره رزرو داشته باشند.

 هر اتاق قابلیت اضافه کردن یک سرویس خواب مجزا نیز دارد که بصورت تختهای مسافرتی و یا کاناپه تخت خواب شو میباشند و به اتاق اضافه میشوند تا نفرات بیشتری در کنار هم در یک اتاق اقامت داشته باشند.

هتل گسترش تبریز

امکانات هتل گسترش تبریز

مجموعه ورزشی

در هتل گسترش تبریز مجموعه ورزشی بسیار مجهزی تدارک دیده شده که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن تناسب اندام و ماساژ می شود. انواع ماساژ ها را می توان در سالن تناسب اندام هتل تجربه کرد. سالن کنفرانس، آب درمانی، تالار، اینترنت رایگان، لاندری، تاکسی سرویس و ... از جمله دیگر امکانات این هتل 4 ستاره هستند.

هتل گسترش تبریز

سالن کنفرانس و آمفی تئاتر

وجود یک تالار برای مراسمات مجلل و شیک و یک سالن دو منظوره برای کنفرانس و همایش ها با سیستم های صوتی و تصویری بروز برای برگزاری نشست‌های تجاری و یا آموزشی به شما این امکان را میدهد تا علاوه بر استراحت و اقامت در هتل بتوانید دوره های کاریتان را نیز اجرا کنید.

سالن آمفی تئاتری نیز در این هتل طراحی شده است که به صورت سینمایی با ظرفیت 220 نفر آماده سرویس دهی ویژه به شما خواهد بود.

هتل گسترش تبریز

روم سرویس 24 ساعته

هتل گسترش تبریز به عنوان یکی از هتل‌های مسافر پسند استان آذربایجان ، امکانات بسیار شایسته ای در اختیار میهمانان و مسافران می‌گذارد ، یکی از امکانات بسیار لازم و واجب روم سرویس 24 ساعته است تا شما در هر ساعتی از شبانه‌ روز که دلتان خواست یا هوس کردید ، هر چه دوست دارید سفارش دهید.

امکانات دیگر هتل گسترش تبریز

تاکسی سرویس، اینترنت رایگان در لابی و طبقات، لاندری(خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، خدمات باربری، چایخانه سنتی، فروشگاه، سیستم اعلام حریق، نمارخانه، مینی بار با هزینه

هتل گسترش تبریز

رستوران و کافی شاپ هتل گسترش تبریز

رستوران 

بخش خوشمزه هر سفر مربوط میشه به رستوران و سرو غذاهای لذید ، هتل گسترش تبریز با برخورداری از 3 رستوران و صبحانه خوری زیبا و مجزا با محیطی آرام و دلنشین با ارائه بیش از 50 نوع غذا و دسرهای متنوع ایرانی و فرنگی در خدمت میهمانان عزیز و گرامی می باشد. هتل گسترش تبریز دارای رستورانی بسیار زیبا است که انواع غذاهای ایرانی و فست فود را با کیفیت مطلوبی به میهمانان خود عرضه می کند. رستوران این هتل از نظر نظافت بسیار عالی بوده و فضایی فوق العاده دلنشین دارد. منوی غذایی رستوران هتل گسترش تبریز انتخابی است. 

هتل گسترش تبریز

کافی شاپ

وقتی از برنامه گشت و یا خرید به هتل بازگشتید و هوس یک نوشیدنی خنک کردید و یا در یک بعد از ظهر دلتان یک چایی خوش خوراک و یا قهوه ای ناب خواست کافی شاپ هتل با تمام امکانات در خدمت شما خواهد بود.

هتل گسترش تبریز

فاصله هتل گسترش تبریز تا مراکز مهم تبریز

فاصله تا فرودگاه 18 دقیقه با ماشین

فاصله تا راه آهن 22 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک ایل‌ گلی تبریز 11 دقیقه پیاده

فاصله تا ارگ تبریز 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد کبود 11دقیقه با ماشین

فاصله تا مقبره الشعرای تبریز 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا موزه قاجار 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا مسجد جامع تبریز 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا خانه تاریخی حیدرزاده 11 دقیقه با ماشین

فاصله تا حمام نوبر 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا کلیسای سنت استپانوس 3 ساعت با ماشین

فاصله تا مرکز خرید جواهر 12 دقیقه پیاده و 3 دقیقه با ماشین

فاصله تا لاله پارک تبریز 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا برج تجاری بلور 6 دقیقه پیاده و 2 دقیقه با ماشین

فاصله تا نمایشگاه بین المللی تبریز 15 دقیقه با ماشین

هتل گسترش تبریز

قوانین هتل گسترش تبریز

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

به اطلاع مهمانان گرامی می‌رساند، نرخ هتل برای مهمانان خارجی متفاوت بوده و نیازمند استعلام است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل گسترش تبریز

www.gostareshhotel.com

آدرس هتل گسترش تبریز

تبریز، چهار راه آب رسان

تلفن هتل گسترش تبریز

04113366590

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر