هتل شهریار تبریز | معرفی هتل های 5 ستاره تبریز

اطلاعات رزرو هتل شهریار تبریز + عکس و آدرس

هتل شهریار تبریز با ارائه خدماتی مطابق با استاندارد های هتل‌داری دنیا، یکی از هتل های 5 ستاره محبوب این شهر در میان مسافران به شمار می رود.

هتل شهریار تبریز
ویکی گردی:

هتل شهریار تبریز، در ابتدای بلوار ائل گلی، یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تبریز واقع گردیده است. این هتل در سال 1386 افتتاح گردید و در سال 1396 برای ارتقاء سطح امکانات خود و ایجاد اقامتی بهتر برای مسافران، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل شهریار تبریز که به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره این شهر فعالیت می کند، دارای 8 طبقه و 200 واحد اقامتی زیبا و مجلل می باشد. موقیت مکانی مناسب هتل شهریار تبریز موجب دسترسی آسان به اماکن دیدنی و مراکز خرید شهر همچون بازار سنتی تبریز و گردشگاه ائل گلی گردیده است. در ادامه این مقاله با امکانات این هتل 5 ستاره بیشتر آشنا خواهید شد.

اتاق های هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز در مجموع 200 اتاق و سوئیت را درخود جای داده است. تمامی ‌واحدهای اقامتی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحت و استاندارد دارد. اینترنت هم در فضای اتاق در دسترس است. تلویزیون، میزکار، تجهیزات چای و قهوه و حمام اختصاصی از دیگر امکانات رفاهی موجود در واحدهاست.اتاق‌های یک‌تخته مناسب کسانی است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای زوج‌ها و گروه‌های دونفره هم اتاق‌های دو‌تخته موجود است. اتاق‌های سه‌تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است. اما اگر خواهان اقامتی لوکس‌تر با امکانات بیشتر هستید می‌توانید سوئیت‌های متنوع هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها در ظرفیت‌های دو و چهارنفره ارائه می‌شوند. سوئیت‌های دلوکس با داشتن فضای نشیمن و آشپزخانه برای خانواده‌های دو تا چهارنفره مناسب است. سوئیت‌های پرزیدنتال دو خواب مجزا،نشیمن و آشپزخانه داشته و برای خانواده‌های چهار نفره بسیار مناسب است. سوئیت‌های دیپلمات هم بزرگترین سوئیت‌های هتل بوده و با فضایی بسیار مجلل محل اقامت مناسبی برای خانواده‌ها و هئیت‌های کاری به شمار می‌رود.

هتل شهریار تبریز

امکانات اتاق های هتل شهریار تبریز

 شما می توانید در تمام اتاق ها با یک دکوراسیون شیک و زیبا رو به رو شوید. تخت ها و سرویس های اتاق به صورت کامل بوده و سعی شده است که زیبا و در رنگ هایی شاد انتخاب شوند. همچنین از بابت نظافت و تمیزی نیز خیال تان راحت راحت باشد. تمام اتاق ها از روم سرویس به همراه صبحانه در اتاق بهره مند می باشند. همچنین شما می توانید از سیستم تهویه مطبوع به همراه پاور سوئیچ استفاده نمایید. همچنین امکاناتی دیگر نظیر تلویزیون، میز تحریر، مبلمان، کمد، تلفن، چای ساز، حمام و یخچال موجود می باشد.

شما همچنین امکان این را خواهید داشت که از اینترنت وای فای نیز در اتاق خود استفاده نمایید. صندوق امانات نیز برای راحتی هر چه بیشتر شما و برای قرار دادن لوازم مهم و ضروری شما اعم از مدارک و پول در اتاق ها موجود می باشد.

هتل شهریار تبریز

امکانات هتل شهریار تبریز

بهترین امکانات هتل شهریار تبریز را می‌توانید با اقامت در آن استفاده نمایید، استخر سرپوشیده گرفته تا سونا بخار، باشگاه ورزشی، آرایشگاه مردانه، سالن های مراسم، مرکز خرید، اجاره اتومبیل، جکوزی و غیره تنها بخشی از امکانات فوق‌العاده این هتل است که اقامتی راحت و بدون دغدغه را برایتان رقم میزند. پارکینگ هتل بین المللی 5 ستاره شهریار نیز با گنجایش 500 خودرو خیالتان را از بابت جای پارک راحت خواهد کرد، مخصوصاً اگر همایش، سمینار یا ضیافتی داشته باشید. این هتل فراتر از استانداردهای یک هتل پنج ستاره در قلب شهر تبریز، پذیرای میهمانان شهر اولین‌های ایران است. اهمیت دادن مردم تبریز به آداب میهمان‌داری، در سراسر هتل به چشم می‌خورد و پرسنل هتل شهریار تبریز با لبخندی همیشگی پاسخگوی میهمانان خواهند بود و تلاش دارند تا بهترین خدمات را به میهمان ارائه نمایند. خدمات هتل شهریار تبریز، این هتل را به برترین هتل‌های استان آذربایجان شرقی تبدیل کرده است. چرا که پرسنل مجرب آن، رضایت مشتری را بزرگ‌ترین اولویت خود می‌دانند. برای برگزاری مراسم در تبریز می‌توانید روی سالن‌های هتل شهریار تبریز حساب کنید. این هتل، چند سالن دارد که هر کدام از آن‌ها برای مراسمی خاص مناسب است. در تالار پذیرایی هتل شهریار تبریز می‌توانید انواع ضیافت‌ها، مراسم، جشن‌ها و مجالس ترحیم را برگزار نمایید و آمفی‌تئاتر هتل نیز برای برپایی کارگاه آموزشی، همایش و کنفرانس، می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

هتل شهریار تبریز

رستوران ها و کافی شاپ های هتل شهریار تبریز

رستوران رز

محیط مناسبی برای ناهارهای کاری و ملاقات های غیررسمی است. در تمام طول روز مهمانان می توانند از مهمان نوازی گرم، خدمات عالی و دسترسی رایگان به وای فای لذت ببرند. رستوران رز منویی بر اساس محصولات فصلی ارائه می دهد.

هتل شهریار تبریز

رستوران کاکتوس

در طبقه اول (بالای لابی) هتل بین المللی شهریار تبریز واقع شده که با چیدمان شیک و کامل هم مناسب برای مراسم خانواده ها وهم مناسب برای شام وناهار هیات های کاری می باشد درطول حضور در رستوران مهمانان عزیزاز برخورد و خدمات شایسته واینترنت آزاد بهره مند می گردند.

هتل شهریار تبریز

رستوران چشم انداز

درطبقه دهم ساختمان هتل بین اللمللی شهریار با چشم اندازی گسترده و وسیع به شهر زیبای تبریز واقع گردیده است. رستوران با چیدمانی کامل و شیک برای میهمانی ها ومراسم شام وناهار خانوادگی و اجتماعی ونشست های شغلی به کار می رود.

هتل شهریار تبریز

کافی شاپ هتل

با انواع متنوع از نوشیدنی های گرم وخنک وفست فودها و دسرهای خوش طعم ومناسب هرذائقه، مکان بسیارمطبوعی برای جمع دوستانه ومراسم تولد، فارغ التحصیلی ومراسم آشنایی و… یاحتی نشست های شغلی وگفتمان اداری می باشد که میتوان با افتخارازاین مکان بهره جست.

قوانین هتل شهریار تبریز

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 8 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 6 تا 8 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

رزرو هتل شهریار تبریز

www.iranhotelonline.com

آدرس هتل شهریار تبریز

تبریز، ابتدای بلوار ائل گلی

تلفن هتل شهریار تبریز

04133291421

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر