هتل آذین گرگان | هتل های 4 ستاره گرگان

معرفی هتل آذین گرگان | اطلاعات رزرو هتل آذین گرگان

اگر می خواهید اقامتی با کیفیت و به یاد ماندنی در گرگان داشته باشید، هتل آذین گرگان به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره این شهر، این خواسته شما را به خوبی برآورده می کند.

هتل آذین گرگان
ویکی گردی:

هتل آذین گرگان در سال 1380 به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره گرگان فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای پذیرش 24 ساعته مسلط به زبان انگلیسی ، انواع اتاق ها و سوئیت ، wifi رایگان پرسرعت ، باشگاه بدنسازی ، پارکینگ اختصاصی مسقف ، سالن هایی با ظرفیت بالا برای برگزاری مراسم وهمایش و سمینار و ... می باشد. هتل آذین گرگان از شمال به دشت زیبای ترکمن و از جنوب به کوه ها و جنگل های زیبای شمال مشرف می باشد. این هتل دارای 7 طبقه می باشد و  مجموعه ای کامل از امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مسافران قرار داده است. پرسنل هتل آذین گرگان نیز با بهترین تجربه و سابقه از مسافران به نحو احسن پذیرایی می کنند.

اتاق های هتل آذین گرگان

هتل آذین گرگان دارای 32 واحد اقامتی می باشد که به زیبایی طراحی شده اند. در داخل این اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی طراحی شده تا میهمانان رفاه کامل را تجربه کنند. ضمن این که سوئیت های بسیار شیک و متنوعی در این هتل گرگان طراحی شده تا سلیقه هر گردشگر به خوبی تامین شود.

سوئیت های هتل آذین گرگان شامل 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، سوئیت دوبلکس، سوئیت مخصوص و سوئیت رویال 2 خوابه می شود. در داخل این سوئیت ها امکاناتی همچون سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی، تلفن، آباژور و ... تعبیه شده است.

سوئیت رویال

سوئیت رویال شامل سه تخت دبل مخصوص سه نفر، سالن پذیرایی با دو اتاق خواب و دو سرویس مجزا، با امکانات مناسب با طراحی زیبا می باشد.

هتل آذین گرگان

سوئیت دوبلکس

سوئیت دوبلکس شامل یک تخت دبل مخصوص دو نفر، سالن پذیرایی توسط پارتیشن و پله از اتاق خواب جدا می‌باشد.

هتل آذین گرگان

سوئیت مخصوص

سوئیت مخصوص شامل یک تخت دبل مخصوص دو نفر است. سالن پذیرایی از اتاق خواب کاملا جدا می‌باشد.

هتل آذین گرگان

اتاق دو تخته

اتاق دو تخته شامل یک تخت دبل مخصوص دو نفر، با طراحی زیبا و امکانات لازم جهت اقامتی منحصر به فرد با دسترسی آسان به رستوران  می باشد.

هتل آذین گرگان

امکانات هتل آذین گرگان

از امکاناتی که در این هتل گرگان وجود دارد می توان به نمازخانه، مینی بار، فروشگاه، اتاق چمدان، سالن همایش، تاکسی سرویس، سرویس فرنگی، سشوار، پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت در لابی و اتاق ها اشاره کرد. وجود بالکن در داخل اتاق ها و کافی نت باعث می شود تا میهمانان نیازی به دستگاه فکس و کپی بیرون از هتل نداشته باشند.

خدمات خشک شویی و خدمات لاندری هم در این هتل به میهمانان ارائه می شود تا همواره لباس هایی تمیز و آراسته را به تن کنند. از این هتل گرگان تا کاخ آقا محمدخان تنها 20 دقیقه فاصله وجود دارد. ضمن این که پارک جنگلی ناهارخوران در فاصله نیم ساعتی از هتل واقع شده است. با اقامت در این هتل گرگان شما می توانید هم اقامتی فوق العاده عالی را تجربه کنید و هم قیمتی به نسبت مناسب بپردازید. فروشگاه هتل اذین دارای فروشگاه کالای سنتی مانند شال سنتی ، مانتو سنتی ، ظروف سنتی زیبا و وسایل تزیینی سنتی میباشد.

همچنین دارای فروشگاه شیرینی های سنتی مخصوص گرگان نیز میباشد.

 با گذراندن اوقات خود در لابی هتل اذین و با دیدن اجناس سنتی گرگان و چشیدن مزه شیرینی های خاص گرگان ، با فرهنگ و سنت مردم مهمان نواز گرگان آشنا شوید.

هتل آذین گرگان

امکانات اقامتی هتل آذین گرگان

صبحانه رایگان ، wifi رایگان پرسرعت در اتاق و لابی ،  پارکینگ اختصاصی مسقف رایگان ، سرویس چای رایگان در اتاق ها ، تخت دبل برای تمامی اتاق و سوئیت ها ، لاندری ، روم سرویس 24 ساعته ، ست کامل لوازم بهداشتی ، تلویزیون lcd ، گیرنده دیجیتال ، ماساژور ، صندوق امانات ، مینی بار ، تلفن

رستوران ها و کافی شاپ های هتل آذین گرگان

کافی شاپ هتل آذین گرگان

واقع در نیم‌طبقه همکف هتل با امکان سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد، بستنی و ... که در طول 24 ساعت شبانه روز در خدمت میهمانان می باشد.

همچنین امکان سرویس‌دهی در لابی فراهم است.

رستوران هتل آذین گرگان

در نیم طبقه همکف با کامل ترین منو و فضایی آرام و دلنشین، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.

هتل آذین گرگان

سالن همایش هتل آذین گرگان

سالن سمینار در طبقه اول دارای مجهزترین امکانات مانند سن، سیستم‌های مرکزی صوتی و تصویری، میکروفون بی سیم، ویدئو پروجکشن و  اینترنت  wifiمی باشد و امکان برگزاری سمینارها، همایش ها و جلسات اداری در آن وجود دارد. 

هتل آذین گرگان

قوانین و مقررات هتل آذین گرگان

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته و ارائه‌ی نامه از اداره اماکن و مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 8 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 3 تا 8 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

رزرو هتل آذین گرگان

www.azin-hotel.com

آدرس هتل آذین گرگان

 استان گلستان - جاده تهران به گرگان - ورودی شهر - قبل از پل انجیراب

تلفن هتل آذین گرگان

732423004 - 017

تلفن رزرو همایش ها و سمینار ها

017 - 32455091-2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر