هتل پارسیان خزر چالوس | هتل های 5 ستاره چالوس

معرفی هتل پارسیان خزر چالوس + امکانات و شرایط رزرو

یکی از هتل های 5 ستاره بی نظیر چالوس، هتل پارسیان خزر چالوس است که در این مقاله با امکانات آن و نحوه رزرو اتاق و خدمات در این هتل آشنا می شوید.

هتل پارسیان خزر چالوس
ویکی گردی:

هتل پارسیان خزر چالوس، با بالاترین سطح کیفیت امکانات از سال 1354 به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره چالوس فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل که به هایت خزر چالوس معروف است دارای دو ضلع شرقی و غربی می باشد و در یکی از بهترین نقاط شهر چالوس قرار گرفته است. هتل پارسیان خزر چالوس، دارای 5 طبقه و 164 واحد اقامتی می باشد. تمامی این واحد های اقامتی مجهز به کامل ترین و بهترین امکانات رفاهی هستند و اقامتی راحت را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین هتل پارسیان خزر چالوس دارای پرسنلی با تجربه و آموزش دیده است که در طول مدت اقامتتان در این هتل بهترین میزبانی را از شما به عمل می آورند. 

اتاق های هتل پارسیان خزر چالوس

هتل آزادی خزر چالوس 164 اتاق دارد که در 5 طبقه ساختمانی گنجانده شده اند. اتاق های ضلع غربی بسیار شیک و اتاق های ضلع شرقی کمی نوستالژیک هستند. زیرا بازسازی فقط بر روی ضلع غربی هتل انجام شده است. اتاق های هتل شامل اتاق یک تخته شرقی، اتاق یک تخته غربی، اتاق دو تخته دبل شرقی، اتاق دو تخته دبل غربی، اتاق سه تخته شرقی، اتاق سه تخته غربی تشکیل می شود.

تمامی اتاق های هتل آزادی خزر چالوس منظره ای از جنگل دارند. سوئیت جونیور یک خوابه چهار نفره شرقی و غربی نیز رو به جنگل قرار گرفته اند. اگر به دنبال اتاق هایی هستید که بتوانید هنگام استراحت از چشم انداز دریا نیز لذت ببرید می توانید اتاق سه تخته غربی رو به دریا و سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره شرقی را انتخاب کنید.

شما می‌توانید با رزرو هتل پارسیان خزر چالوس یکی از اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، دو تخته مخصوص معلولین، سه تخته و سوئیت های جونیور چهار نفره و فامیلی چهار نفره را انتخاب کنید. طراحی و دکوراسیون داخلی این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به زیبایی هر چه تمام‌تر صورت گرفته و از تجهیزات و مبلمان و وسایل لوکس و بسیار شیک در آنها استفاده شده است.  صندوق امانات شخصی داخل اتاق، سیستم برقی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق، اینترنت بی سیم، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی کاملا مجهز، بالکن با نمای دریا و جنگل، روم سرویس و سیستم اعلام و اطفاء حریق از مهمترین و ویژه ترین امکانات و خدمات داخلی اتاق های هتل هایت خزر محسوب می‌شوند.

هتل پارسیان خزر چالوس

رستوران ها و کافی شاپ های هتل پارسیان خزر چالوس

اگر دوست دارید در محل اقامت خود انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را نوش جان کنید، رستوران های هتل پارسیان خزر با منوی متنوع آماده پذیرایی از شما هستند. این هتل دارای دو رستوران است که بسیار لوکس بوده و از فضایی آرامش بخش و دلنشین برخوردارند.

رستوران پارسه

 رستوران پارسه با دکوراسیونی منحصربفرد و ظرفیت ۲۵۰ نفر در طبقه همکف و بخش غربی لابی هتل واقع شده است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را به صورت بوفه ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای صرف صبحانه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰، برای صرف ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۶ و برای صرف شام از ساعت ۲۰ الی ۲۲:۳۰ رستوران پارسه را انتخاب کنید

رستوران بنفشه

دیگر رستوران هتل هایت چالوس بنفشه نام دارد و در لابی طبقه اول واقع شده است. این رستوران با ظرفیت ۷۵ نفر انواع فست فود و غذاهای فرنگی خوشمزه ای را سرو می‌کند. شما می‌توانید در این رستوران پیتزاها و ساندویچ‌های بسیار لذیذی را میل کنید.

هتل پارسیان خزر چالوس

کافی شاپ چشم انداز

 اگر دوست دارید عصر و هنگام غروب آفتاب در منظره ای زیبا یک فنجان نوشیدنی گرم به همراه دسرهای بی نظیر را میل کنید، می‌توانید به سراغ کافی شاپ چشم انداز هتل بروید. این کافی شاپ با ظرفیت ۴۰ نفر در طبقه اول و با چشم انداز خیره کننده ای از نمای دریا و جنگل لحظات خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند.

همچنین کافی شاپ ساحلی هتل پارسیان خزر چالوس نیز با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی و کیک‌ها و دسرهای مخصوص بهترین مکان برای سپری کردن لحظات و برگزاری دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌رود.

هتل پارسیان خزر چالوس

امکانات هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر که یکی از بهترین هتل های چالوس و شمال کشور می‌باشد، امکانات بسیار ویژه و منحصر به فردی را برای رفاه حال بیشتر مهمانان خود فراهم نموده است. شما می‌توانید از انواع ورزش‌های ساحلی و غیر ساحلی در فضای بزرگ هتل نهایت بهره را ببرید. این امکانات ورزشی لحظات فوق العاده و خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورند و سفر شما را به یادماندنی‌تر خواهند نمود. 

سالن ورزشی و بدنسازی، پیست دوچرخه سواری، موتورهای چهار چرخ ATV، ماشین شارژی کودکان، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بازی‌های کامپیوتری، لیزرشات، بیلیارد، جت اسکی، قایق موتوری، شاتل و بنانا سواری، پاراسل، قایق پدالی و طرح شنای آقایان و بانوان مهمترین امکانات ویژه هتل هایت خزر به شمار می‌روند.

همچنین این هتل ۵ ستاره لوکس دارای چندین سالن بزرگ و مجهز برای برگزاری سمینارها، همایش‌ها و مراسمات مختلف است. سالن‌های الماس و مروارید بهترین مکان برای جلسات، مهمانی‌ها و برگزاری تشریفات محسوب می‌شوند. شما می‌توانید علاوه بر امکانات ویژه و بی نظیری که ذکر شد با رزرو هتل پارسیان خزر چالوس از امکانات و خدمات دیگری همچون فروشگاه، خدمات پزشکی، جکوزی و سونا، فضای سبز، لاندری، باربری، مرکز خرید، خانه داری و خدمات برای معلولین نیز بهره مند گردید.

هتل پارسیان خزر چالوس

قوانین هتل پارسیان خزر

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

به اطلاع مهمانان گرامی می‌رساند، نرخ هتل برای مهمانان خارجی متفاوت بوده و نیازمند استعلام است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

پذیرش مهمان خارجی فقط با همراه داشتن اصل پاسپورت امکان پذیر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می‌باشد.

رزرو هتل پارسیان خزر چالوس

www.parsiankhazar.ir

آدرس هتل پارسیان خزر چالوس

 استان مازندران - چالوس - مقابل تله کابین نمک آبرود - هتل پارسیان آزادی خزر

تلفن هتل پارسیان خزر چالوس

0113188802

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر