رزرو هتل ونوس پلاس چالوس | هتل 5 ستاره چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس + آدرس و تلفن

هتل ونوس پلاس چالوس یکی از هتل های 5 ستاره چالوس است که در یکی از خوش آب و هواترین شهر های ایران واقع شده و بهترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل ونوس پلاس چالوس
ویکی گردی:

هتل ونوس پلاس چالوس سال 1396 در 16 طبقه و با 150 واحد اقامتی در منطقه ای سرسبز ساخته شد. این هتل دارای امکاناتی نضیر فضای سبز، بیلیارد، سالن بدنسازی، دارت، پارکنیگ، لابی، موسیقی زنده و آسانسور می باشد. یکی از ویژگی های محبوب هتل ونوس پلاس چالوس، نزدیک بودن به آن به شهرک توریستی نمک آبرود و نمای زیبای آن از طبیعت مازندران است که گردشگران زیادی به خاطر این ویژگی این هتل را انتخاب می کنند. اگر شما نیز قصد سفر به چالوس  و اقامت در یکی از بهترین هتل ها را دارید، هتل ونوس پلاس چالوس بهترین انتخاب برای شماست. 

اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس

هتل 5 ستاره ونوس پلاس چالوس 107 باب اتاق و واحد اقامتی را در 13 طبقه ساختمانی خود جای داده است. این اتاق ها بسیار لوکس و بی نظیر می باشند که اقامتی آرام و فوق العاده را برای شما به ارمغان خواهند آورند. همچنین برخی از این واحد های اقامتی چشم اندازی اندک به دریا دارند اما تمامی آن ها چشم انداز جنگل و ابر را دارا می باشند که از مهم ترین خصوصیات آن ها به شمار می رود.

اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس تمامی امکانات رفاهی و خدمات عالی را برای مهمانان این هتل در خود ایجاد کرده است. اینترنت پر سرعت و رایگان نیز در اتاق ها در دسترس مهمانان قرار دارد. از جمله امکانات دیگر می توان به آباژور، تلفن در اتاق، تلویزیون صفحه تخت، میز تحریر، صندوق امانات، چای ساز، حمام، بالکن، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و.... اشاره کرد.

هتل ونوس پلاس چالوس

اتاق های هتل بزرگ ونوس پلاس شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق کانکت چهار نفره می باشند. شما می توانید با اقامت در این واحد های اقامتی از منظره زیبا در بالکن دنج و فوق العاده این اتاق ها لذت ببرید. این اتاق ها با دکوراسیون زیبا و چیدمان عالی فضایی بی نظیر را دارا هستند که شما می توانید لذت کافی را از اقامت خود در این هتل تجربه کنید. لازم به ذکر است که اتاق های دو نفره قابلیت اضافه کردن سرویس را ندارند.

اتاق های جنگل و دریا هتل ونوس پلاس چالوس نمای بی نظیری از فضای زیبای اطراف هتل دارند. این اتاق ها در چند نوع اتاق تریپل، توئین، کانکت و سوئیت در اختیاز مسافران قرار می گیرند. 

سوئیت رویال دریا از محبوب ترین سوئیت های هتل ونوس پلاس چالوس است که علاوه بر امکانات ویژه ای که در اختیار شما قرار می دهد می توانید در مدت اقامتتان در این هتل از نمای بی نظیر اطراف لذت ببرید.

هتل ونوس پلاس چالوس

امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

طراحی زیبای واحدهای اقامتی در هتل ونوس پلاس با چیدمان شیک و امکانات به روز، رضایت بالای مسافران از اقامت در این هتل را فراهم کرده است. 

چایخانه سنتی، رستوران ایرانی و فرنگی و کارواش تنها تعدادی از امکانات و خدماتی است که با رزرو هتل ونوس پلاس چالوس از آن بهره‌مند می‌شوید. 

استخر هتل برای مسافران رایگان نیست و زمان استفاده از آن برای بانوان از ساعت 8 صبح تا 2 و نیم بعدازظهر و برای آقایان، از ساعت 3 بعدازظهر تا 10 و نیم شب است.

اما میهمانان هتل ونوس پلاس چالوس می‌توانند با پرداخت مبلغ بیشتر، از خدمات VIP این هتل نیز استفاده کنند. سالن‌های هتل ونوس با پیشرفته‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری مناسب برای برگزاری مراسم مختلف شامل نشست و کنفرانس، نمایشگاه و گالری مناسب هستند.

ناگفته نماند که این هتل چالوس دسترسی به امکانات تفریحی در شهر نمک آبرود دارد. از جمله امکانات تفریحی که در این شهر برای گردشگران ایجاد شده است می توان از تله کابین، سورتمه، سوارکاری، موتور چهار چرخ، هواپیمای دو نفره و هلی کوپتر سبک، تیراندازی، آکوالیون ( نمایش شیر های دریایی ) نام برد. دسترسی آسان در کمترین زمان به این تفریحات باعث محبوبیت بیشتر این هتل شده است و افراد زیادی را به سمت آن جذب خواهد کرد. 

هتل ونوس پلاس چالوس

امکانات تفریحی هتل ونوس پلاس چالوس

امکانات متنوعی نظیر سالن بدن‌سازی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، همگی برای سرگرم کردن مهمانان فراهم شده‌اند تا هیچ ملالت و کسالتی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند. همچنین استخر سرپوشیده موجود در هتل ونوس پلاس چالوس، محل مناسبی برای تفریح و سرگرمی گردشگران است.

هتل ونوس پلاس چالوس

رستوران هتل ونوس پلاس چالوس

رستوران هتل ونوس پلاس با فضایی شیک در طبقه همکف واقع شده است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در اسرع وقت برای مهمانان سرو می‌کند. ناگفته نماند که موسیقی زنده نیز در تلطیف فضای رستوران نقش مؤثری دارد و آرامش را پیشکش مهمانان می‌کند. صبحانه‌های مقوی و خوشمزه مطمئناً روز متفاوتی برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. همچنین کافی‌شاپی در لابی هتل قرار دارد که از فضای دنج و آرامی برخوردار است و نوشیدنی‌های دل‌چسب و لذیذی را به مهمانان عرضه می‌کند. هتل جذاب و خاص ونوس پلاس چالوس علاوه بر رستوران های عالی، دارای کافی شاپ و سفره خانه سنتی نیز در خود می باشد. مهمانان می توانند از فضای کافی شاپ هتل به عنوان مکانی برای گذراندن اوقات فراغت خود بهره مند شوند. این کافی شاپ در لابی طبقه هتل قرار گرفته که ظرفیتی حدود 60 نفر را در خود گنجایش می دهد. سفره خانه سنتی نیز در بال شرقی طبقه همکف هتل قرار دارد که ظرفیت 70 نفر را دارا می باشد. 

هتل ونوس پلاس چالوس

قوانین هتل ونوس پلاس چالوس

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

رزرو هتل ونوس پلاس چالوس

www.venushotelgroup.com

آدرس هتل ونوس پلاس چالوس

ایران، مازندران، چالوس، نمک آبرود، هتل 5 ستاره ونوس پلاس

تلفن هتل ونوس پلاس چالوس

01152185000

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر