هتل راتینس ماسال | هتل 4 ستاره ماسال

اطلاعات رزرو هتل راتینس ماسال | تلفن هتل راتینس ماسال

ماسال یکی از شهر های زیبا و توریستی استان گیلان است و مسافرانی که به دنبال اقامتی با کیفیت در این شهر سرسبز و خوش آب و هوا هستند می توانند هتل راتینس ماسال را انتخاب می کنند.

هتل راتینس ماسال
ویکی گردی:

هتل راتینس ماسال تنها هتل 4 ستاره ماسال است که در کیلومتر 4 جاده ماسال به شاندرمن قرار گرفته است. این هتل در سال 1398 در 3 طبقه و با 48 واحد اقامتی احداث شد. نمای سنگی و خاص هتل راتینس ماسال آن را به یکی از خاص ترین هتل های گیلان تبدیل کرده است. موقعیت مکانی هتل راتینس ماسال و قرار گرفتن آن در یکی از شهر های خوش آب و هوای گیلان باعث محبوبیت زیاد این هتل در بین مسافران شده است. این هتل که در دل طبیعت بکر ماسال قرارگرفته است اقامتی خوش و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد. 

اتاق های هتل راتینس ماسال

هتل زیبای راتینس ماسال 36 اتاق دارد و هرکدام از این اتاق ها با چیدمان  متفاوتی طراحی شده اند. دیزاین خاص و چشم نواز تجهیزات این هتل شمارا مجاب به تحسین می کند.  اتاق های این هتل از امکاناتی سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی، حمام اختصاصی، تلویزیون، سرویس فرنگی، کمدلباس، تخت، امکانات بهداشتی، آب رایگان، تلفن و دیگر امکانات رفاهی برخوردار هستند.

هتل راتینس ماسال

امکانات هتل راتینس ماسال

هتل راتینس دارای پارکینگ است و خودرو شما در تمام طول مدت اقامت در یک مکان امن پارک خواهد شد. با اقامت در این مکان هیچ دغدغه‌ای از لحاظ اینترنت ندارید و در لابی و اتاق‌ها می‌توانید از اینترنت استفاده کنید. البته لازم به ذکر است هتل صندوق امانت و ترانسفر فرودگاهی ندارد و قبل از رزرو هتل بهتر است به این موارد توجه کنید. همانطور که گفته شد هتل در ۳ طبقه ساخته شده است و به همین دلیل برای سهولت در جابجایی بین طبقات آسانسور نیز تعبیه شده است. برای تفریح و سرگرمی علاوه بر اینترنت و تلویزیون، هتل دارای زمین فوتبال و پینگ پنگ نیز هست.

رستوران و کافی شاپ نیز در هتل راتینیس وجود دارد. کل هتل مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز هست. علاوه بر امکانات مورد نیاز برای اقامت مسافران، هتل تالار و سالن مجزایی برای برگزاری مراسم و جشن نیز دارد و شما می‌توانید این سالن را از قبل رزرو کنید و مراسم خود را در این سالن برگزار کنید. خدمات دیگری همچون لاندری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و فکس نیز از سایر مواردی است که در هتل وجود دارد. از جمله خدمات و امکانات این هتل نوساز می توان به مواردی زیادی اشاره کرد، از جمله: امکان برگزاری تورهای کوهنوردی و قایق سواری در سطوح مختلف و براساس سلیقه مسافران، آشپزخانه که امکان سفارش غذاهایی محلی و سنتی وجود دارد.

هتل راتینس ماسال

رستوران هتل راتینس ماسال

رستوران هتل چهار ستاره راتنیس ماسال دارای سرآشپزی حرفه ای و با تجربه ای است که طعم ، عطر وبو، ظاهر، کیفیت غذاهایی که طبخ می کند نظیر ندارد. پرسنل آشپزخانه همواره تلاش می کند که بهترین غذا هارا سرو کنند تا به محبوبیت هتل خود بیفزایند. این رستوران در طبقه سوم هتل ساخته شده و چشم انداز عالی دارد. میهمانان با تماشای چنین چشم اندازی بیشتر از غذایشان لذت می برند و طعم منحصر به فردش  را فراموش نخواهند کرد.

در واقع رستوران هتل لوکس راتینس ماسال را می توان به عنوان رستوران بام معرفی کرد که بهترین فرصت برای صرف غذاهای لذیذ می باشد. همچنین فست فود هتل راتینس ماسال دارای بهترین پیتزاها و ساندویچ ها می باشد و آوازه فست فودش به گوش مردم ماسال و گردشگران نیز رسیده است.

هتل راتینس ماسال

قوانین هتل راتینس ماسال

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 5 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

فاصله هتل راتینس ماسال تا مکان های دیگر

فاصله تا بیمارستان رسالت: ۸ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا خیابان معلم: ۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا ییلاق بیلگادول: ۵۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا بیمارستان شهید بهشتی: ۴۶ دقیقه با خودرو

رزرو هتل راتینس ماسال

www.ratines.com

آدرس هتل راتینس ماسال

گیلان، ماسال، کیلومتر ۴ بلوار ماسال به شاندرمن

تلفن هتل راتینس ماسال

01343666666

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر