هتل پارمیدا کیش | آدرس و تلفن هتل پارمیدا کیش | هتل های 4 ستاره کیش

هتل پارمیدا کیش | اطلاعات هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش یکی از بهترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش، هم از نظر امکانات و هم از نظر موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن مهم جزیره می باشد.

هتل پارمیدا کیش
ویکی گردی:

هتل پارمیدا کیش در اسفند ماه سال 1393 روبه‌روی پارک شهر کیش افتتاح گردید و شروع به کار کرد. ساختمان هتل پارمیدا کیش با معماری ویژه در 4 طبقه و با 81 باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی مناسب ساخته شده است. یکی از مزیت های این هتل 4 ستاره دسترسی آسان آن به مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش است. هتل پارمیدا کیش با پرسنلی آموزش دیده و در فضایی آرام سعی در فراهم کردن بهترین اقامت برای شما دارد.

اتاق های هتل پارمیدا کیش

اتاق های هتل پارمیدا از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های 2 تخته، اتاق 3 تخته، سوئیت یک خوابه، اتاق 4 تخته، همراه با امکانات ویژه که هر کدام به ترتیب شامل: صبحانه رایگان و یک تخت دبل، بگ تخت دبل و یک تخت سیتگل و صبحانه رایگان، یک تخت دبل و یک تخت سینگل و صبحانه رایگان، یک تخت دبل و دو تخت سینگل و صبحانه رایگان می باشند. کلیه اتاق های این مجموعه شامل: مینی کافه غیر رایگان، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، قفل درب کارتی، صندوق امانات، مبلمان، تلفن داخلی، یخچال، سرویس اتاق ها، شبکه داخلی پخش فیلم، شبکه های دیجیتال (استانی)، سیستم اعلان حریق، سیستم اطفاء حریق، فن کویل، دراور، آباژور، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و امکانات دیگری شامل: صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، دمپایی حمام می باشند.

هتل پارمیدا کیش

رستوران ها وکافی شاپ های هتل پارمیدا کیش

در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای وعده‌های غذایی خود صرف کنید. همچنین وعده صبحانه رستوران هتل 4 ستاره پارمیدا کیش از بهترین‌ها در بین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. هتل پارمیدا دارای کافی شاپی نیز هست که در آن نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه‌ای سرو می‌شود. چایخانه سنتی این هتل از دیگر بخش‌های جالب آن است که بسیاری از مهمانان را علاقمند به صرف عصر خود در این مکان می‌کند. این اقامتگاه دارای 3 مجموعه رستوران با نام های رستوران باغچه، رستوران پارمیدا و رستوران VIP می باشد که این مجموعه رستوران ها به ترتیب دارای 50 نفر ظرفیت همراه با آلاچیق در محوطه باز، 200 نفر ظرفیت در لابی و 350 نفر ظرفیت در طبقه منهای یک می باشند و در آنها انواع غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی و فرنگی برای مهمانان و گردشگران تور کیش سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین پارکینگ آن نیز رایگان بوده و تنها دارای 30  تا ماشین طرفیت می باشد. 

هتل پارمیدا کیش

امکانات هتل پارمیدا کیش

این هتل خدمات بسیاری را برای مسافران فراهم آورده است که در این بین می‌توان به روم سرویس 24 ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات تفریحی گردشگری دور جزیره، خدمات ویژه معلولین و ... اشاره کرد. همچنین در این هتل امکانات ورزشی متعددی چون استخر، سونا، جکوزی، زمین ورزشی، بدن‌سازی مجهز، ماساژ، اسپا و زمین تنیس وجود دارد تا مهمانانی که علاقه به ورزش کردن هر روزه دارند بدون مشکل به ورزش روزانه خود بپردازند.

علاوه بر تمامی موارد فوق هتل پارمیدا امکانات و خدمات زیر را نیز ارائه میدهد:

صندوق امانات، فضای سبز، خدمات بیدار باش، سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، خدمات باربری، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، تلویزیون، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ با ظرفیت 40 خودرو، رستوران با ظرفیت 150 نفر و با ارائه‌ی منویی باز و متنوع، لابی با ظرفیت 70 نفر، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط و تاکسی سرویس

مدیریت و پرسنل هتل پارمیدا کیش در تلاش هستند تا تجربه‌ی خوبی را از اقامت در جزیره زیبای کیش برای شما مسافرین عزیز رقم بزنند.

هتل پارمیدا کیش

فاصله هتل پارمیدا کیش تا مراکز دیگر

فاصله تا مرکز تجاری: ۵ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا بازار زیتون: ۷ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا مرکز همایش های بین المللی: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار کیش مال: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا کیبل اسکی: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا کارتینگ: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا پلاژ بانوان: ۶ دقیقه با خودرو

قوانین هتل پارمیدا کیش

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین کنسلی

به دلیل چارتر بودن هتل، امکان کنسلی، تغییر تاریخ و تغییر نام نمی باشد.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

آدرس هتل پارمیدا کیش

جزیره کیش، جنب مرکز تجاری، هتل پارمیدا

تلفن هتل پارمیدا کیش

076-44467680

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر