هتل صدف کیش | معرفی هتل صدف کیش

هتل صدف کیش | امکانات + آدرس و تلفن

اگر به دنبال اقامتی با کیفیت و به یاد ماندنی در یکی از هتل‌های کیش هستید، ما هتل صدف کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل صدف کیش
ویکی گردی:

هتل صدف کیش، در سال 1381 به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره جزیره به بهره برداری رسید. ساختمان هتل صدف کیش با معماری و طراحی داخلی مدرن در ۲ طبقه بنا و دارای ۵۵ باب اتاق و سوئیت با دکوراسیون هماهنگ و زیبا می‌باشد و همچنین در کنار هتل در فضای استثنایی کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. این هتل دارای امکانات مختلفی مانند لابی، کافی شاپ، رستوران، استخر، پارکینگ روباز و ... است. اگر قصد رزرو اتاق در هتل صدف کیش  را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

اتاق ها و سوئیت های هتل صدف کیش

اتاق یک تخته

یکی از اتاق هایی که در هتل صدف کیش وجود دارد، اتاق یک تخته است. سایز تختخواب این اتاق ۹۰ سانتی متر است. این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد.

اتاق سه تخته لوکس

اتاق سه تخته لوکس جزو اتاق های سه تخته موجود در هتل صدف است. این اتاق ها دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره است.

هتل صدف کیش

سوئیت جونیور برای سه نفر

این دسته از سوئیت های هتل صدف کیش به نحوی هستند که در آن ها شاهد یک تخت یک نفره در سالن نشیمن و یک تخت دو نفره در اتاق خواب هستیم. سوئیت های جونیور در طبقه دوم هتل صدف قرار دارند و این سوئیت ها امکان نفر اضافه ندارند.

سوئیت دو خوابه لوکس برای چهار نفر

برای خانواده چهار نفره سوئیت دو خوابه لوکس برای چهار نفر هتل صدف یک سوئیت مناسب به حساب می آید.

این اتاق قابلیت نفر اضافه نداشته و در آن شاهد اتاق خواب و یک سالن نشیمن هستیم این سوئیت دارای یک تخت دو نفره واقع در یک اتاق و دو تخت یک نفره در اتاق دیگر است. سوئیت های لوکس هتل صدف در طبقه همکف قرار دارد.

هتل صدف کیش

اتاق دو تخته لوکس

اتاق دو تخته لوکس یکی دیگر از اتاق های هتل صدف است. سایز تختخواب موجود در این اتاق ۱۸۰ سانتی متر است و این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد. در این اتاق شاهد قرارگیری یک تخت دو نفره هستیم. اتاق های لوکس هتل صدف متراژ بیشتری نسبت به اتاق های استاندارد داشته و اکثرا در طبقات بالا قرار دارند.

سوئیت پرزیدنتال برای چهار نفر

بی شک یکی از بهترین سوئیت های موجود در هتل صدف کیش، سوئیت پرزیدنتال برای چهار نفر است. سایز تختخواب موجود در این سوئیت ۱۸۰ و ۹۰ سانتی متر است. این سوئیت قابلیت نفر اضافه ندارد. در این سوئیت شاهد دو اتاق خواب و یک سالن نشیمن هستیم. این سوئیت دارای یک تخت دو نفره است که در یک اتاق و دو تخت یک نفره در اتاق دیگر قرار دارد.

این سوئیت دارای یک سرویس بهداشتی واقع در سالن نشیمن است. همچنین سوئیت های پرزیدنتال که واقع در طبقات بالایی هتل هستند، دارای متراژ بیشتری نسبت به واحدهای دیگر بوده و مجهز به جکوزی هستند.

هتل صدف کیش

رستوران ها و کافی شاپ های هتل صدف کیش

هتل صدف دارای دو رستوران بسیار معروف و محبوب به نام های رستوران کوه نور و رستوران دلفین می باشد که زبانزد مسافران و گردشگران کیش است.

رستوران دلفین 

رستوران دلفین که در آن غذای ایرانی سرو می شود  در داخل هتل قرار گرفته است و ظرفیت 100 نفری را دارد.

رستوران کوه نور 

رستوران کوه نور باب طبع عاشقان غذاهای فرنگی و فست فود است که در این رستوران صدای طنین انداز پیانو به گوش می رسد.

هتل صدف کیش

کافی شاپ صدف 

کافی شاپ هتل صدف بعد از یک گردش طولانی در انتظار شما مهمانان عزیز می باشد که شما می‌توانید به این کافی شاپ بروید و قهوه‌ای خوش عطر به همراه کیک‌های تازه و گرم نوش جان کنید.

هتل صدف کیش

امکانات هتل صدف کیش

فضای سرسبز اطراف هتل

شما می توانید از فضای سبز بسیار زیبا و دل‌انگیزی اطراف هتل لذت ببرید ، پیاده روی کنید و علاوه بر تنفس در آب و هوای پاک کیش ، شاداب و سرحال هم بشوید و در کنارش عکس های حرفه ای بگیرید ، عکاسان هتل ، علاوه بر حضور در داخل ساختمان ، در فضای سبز هم آماده اند تا خاطرات دلنشین‌ شما را از حضور در کیش در قابی خوش رنگ و لعاب ، خاطره ساز کنند. 

سیستم دیجیتال پیشرفته

این هتل همچون یک هتل پیشرفته بین المللی دارای سیستم دیجیتالی میباشد که می توانید زمان استراحت در اتاقتان به تماشای برنامه های تلویزیونی و ماهواره ای بنشینید و در زیر خنکی سیستم تهویه حرفه ای اتاق حسابی انرژی بگیرید و خستگی روزانه را از تن بدر کنید.

سیستم هوشمند BMS

یکی از امکانات فوق العاده این هتل این است که تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها به سیستم هوشمند BMS مجهز شده است.عملکرد این سیستم به شکلی است که تمام وسایل الکترونیکی اتاق مانند روشنایی ، تهویه‌ی مطبوع ، سرمایش و گرمایش همزمان با ورود مسافر به صورت خودکار فعال می‌شوند که باعث میشه حس خوبی از پیشرفت تکنولوژی را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل صدف کیش

هتل صدف امکانات عمومی دیگری نیز دارد که مطمئنا برای بهتر شدن سفر شما کمک کننده هستند همچون: روم‌سرویس ، پذیرش 24ساعته ، لاندری و خشک‌شویی ، خدمات بیدارباش ، سرویس صبحانه و ناهار ویژه ، خودپرداز  ،  اینترنت در لابی و  تاکسی‌سرویس می‌شود.

هتل صدف کیش

فاصله هتل صدف کیش تا مراکز دیگر

فاصله تا بازار مرجان جزیره کیش 10 دقیقه با ماشین

فاصله تا بولینگ مریم کیش 15 دقیقه پیاده و 5 دقیقه با ماشین

فاصله تا بازار ونوس کیش 14 دقیقه پیاده و 4 دقیقه با ماشین

فاصله تا شهر پدیده کیش 16 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ بانوان جزیره کیش 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ آقایان جزیره کیش 6 دقیقه با ماشین

فاصله تا شهر زیر زمینی کاریز 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه 8 دقیقه با ماشین

فاصله تا اسکله تفریحی کیش 18 دقیقه پیاده و 4 دقیقه با ماشین

فاصله تا هایپر مارکت و مرکز تجاری 16 دقیقه پیاده و 4 دقیقه با ماشین

رزرو هتل صدف کیش

www.iranhotelonline.com

آدرس هتل صدف کیش

هرمزگان ، کیش کیش - میدان امیر کبیر - هتل صدف

تلفن هتل صدف کیش

076-44420590

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر