معرفی هتل رفاه پردیس مشهد هتل های 4 ستاره مشهد

هتل رفاه پردیس مشهد | اطلاعات رزرو هتل رفاه پردیس مشهد

اگر قصد اقامت در هتلی مجلل و در عین حال به صرفه را دارید، هتل رفاه پردیس مشهد، یکی از هتل های 4 ستاره مشهد به خوبی این خواسته شما را برآورده می کند.

هتل رفاه پردیس مشهد
ویکی گردی:

هتل رفاه پردیس مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم است و در چهارراه امام رضا قرار گرفته است. این هتل با 115 اتاق و سوئیت در ساختمانی 16 طبقه در سال 1397 شروع به کار کرد. هتل رفاه پردیس مشهد با حرم امام رضا(ع) تنها800 متر فاصله دارد و با پیاده روی بعد از چند دقیقه می توانید به حرم مطهر برسید. اگر قصد رزرو اتاق در هتل رفاه پردیس مشهد را دارید، این مقاله را از دست ندهید. 

اتاق های هتل رفاه پردیس مشهد

115 اتاق هتل رفاه مشهد با امکاناتی بسیار ایده آل و متراژی وسیع،  آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد است. اتاق های هتل شامل سوئیت های ویژه لیلیوم، شقایق، نسترن، اتاق های معمولی و کانکت می شود. در تمامی اتاق های این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی در نظر گرفته شده است.

سوئیت های ویژه 

سوئیت های ویژه این هتل مشهد مخصوص مدیران سازمان رفاه و تامین اجتماعی می باشد. اما در برخی از ایام که این اتاق های خاص خالی هستند، می توان رزرو این اتاق های خاص را انجام داد. متراژی بیش از 130 متر، اتاق خواب هایی وسیع، میز نهارخوری، چشم انداز حرم، مبل های مجلل، تلویزیون صفحه تخت و ... از ویژگی های این سوئیت خاص می باشد.

هتل رفاه پردیس مشهد

اتاق های معمولی

اتاق های 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته همراه اتاق کانکت هتل نیز برای اقامت میهمانان نیز در دسترس می باشد. در داخل این اتاق ها نیز امکاناتی همانند سوئیت های ویژه وجود دارد که تنها فرق آن ها متراژ کم اتاق ها و نبود میز نهارخوری در اتاق ها است. سیستم تهویه مطبوع، صبحانه رایگان، سرویس بهداشتی های تمیز، اینترنت، روم سرویس رایگان و ... از جمله امکانات داخل اتاق های هتل هستند.

هتل رفاه پردیس مشهد

رستوران ها و کافی شاپ های هتل رفاه مشهد

در رستوران اصلی که طبقه مثبت 1 هتل واقع شده، غذا به صورت بوف سلف سرویس عرضه می شود. تعداد زیادی مخلفات، غذاهای مختلف کبابی و خورشتی، سالاد ها، سوپ ها، نوشیدنی، میوه، دسر و ... در بوفه این رستوران دیده می شود که هر سلیقه ای را پاسخ می دهد. رستوران سنتی هتل رفاه هم که غذاهای لذیذ ایرانی همچون: آبگوشت، حلیم بادمجون و ... را ارائه می دهد. فضای رستوران سنتی هتل به گونه ای است که تمام متریال های ایرانی در آن به خوبی دیده می شود. کافی شاپ هتل نیز فضای بسیار دنج و زیبایی دارد که برای ملاقات های دوستانه بهترین گزینه است. در کافی شاپ هتل، انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های خوشمزه و... سرو می شود.

هتل رفاه پردیس مشهد

امکانات هتل رفاه پردیس مشهد

مجموعه آبی

از امکانات خوب این هتل مشهد می توان به مجموعه آبی آن اشاره کرد. استخر این هتل با بهترین دستگاه ها تصفیه می شود تا گزندی به سلامت مسافران نرسد. سونا و جکوزی هم از دیگر امکانات مجموعه آبی هتل است. سونا اُزُن از دیگر ویژگی های مجموعه آبی این هتل مشهد است.

هتل رفاه پردیس مشهد

سالن بدنسازی و دیگر امکانات هتل

سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات هتل است که میهمانان می توانند به سلامت جسمی خود برسند. توجه داشته باشید که استفاده از مجموعه آبی و سالن بدنسازی تنها به صورت 1 نوبت رایگان می باشد. تاکسی سرویس، خدمات لاندری، صندوق امانات و ... تنها بخشی از امکانات این هتل در مشهد هستند.

هتل رفاه پردیس مشهد

آدرس هتل رفاه پردیس مشهد

مشهد، چهار راه دانش، خیابان شهید حنایی (دانش شرقی)، شهید حنایی 12، بین خیابان رجب زاده 9 و 11

تلفن هتل رفاه پردیس مشهد

38112660051

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر