رزرو هتل پارسیس مشهد | هتل های 5 ستاره مشهد

هتل پارسیس مشهد | معرفی هتل پارسیس مشهد

شهر مشهد به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین شهر های ایران، دارای هتل های 5 ستاره زیادی است که به مسافران خدمات ارائه می کنند. یکی از این هتل ها، هتل پارسیس مشهد است که در ادامه مقاله با آن آشنا می شوید.

هتل پارسیس مشهد
ویکی گردی:

هتل پارسیس مشهد، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد. این هتل در سال 1395 با 12 طبقه و 112 باب واحد اقامتی، در بلوار امیرالمومنین تاسیس گردید. هتل پارسیس مشهد، دارای یک لابی دلباز است که مسافران در بدو ورودشان می توانند از امکانات موجود در آن استفاده کنند. امکانات و خدمات متعددی که هتل پارسیس مشهد برای مسافران در نظر گرفته است باعث دریافت بیشترین کسب رضایت از سوی اقامت کنندگان شده است.

اتاق های هتل پارسیس مشهد

اتاق یک تخته

شامل یک تخت سینگل می باشد ، این اتاق به افرادی که به تنهایی سفر کرده اند اختصاص داده شده است.

هتل پارسیس مشهد

اتاق دبل – توئین

شامل یک تخت دبل یا دو تخت سینگل می باشد ، این اتاق برای زوج هایی است که می خواهند اقامتی خوب را در این هتل تجربه کنند.

هتل پارسیس مشهد

اتاق تریپل

اتاق های سه تخته هتل با یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره ارائه می شوند. با رزرو این اتاق ها می توانید از وسایلی راحت و تمیز استفاده کنید.

هتل پارسیس مشهد

سوییت یک خوابه

سوییت های یک خوابه با فضایی تمیز، مناسب و دنج آماده پذیرایی از خانواده های گرامی می باشند.

هتل پارسیس مشهد

آپارتمان رویال

آپارتمان های رویال هتل، با یک تخت دونفره و دو تخت یک نفره قابل ارائه می باشند. 

هتل پارسیس مشهد

کانکت 6 نفره

کانکت 6 نفره با دو تخت دونفره و دو تخت یک نفره ارائه می شوند. اتاق های کانکت برای ارتباط راحت دو خانواده با هم طراحی شده اند. 

هتل پارسیس مشهد

رستوران و کافی شاپ هتل پارسیس مشهد

رستوران گلوریا

رستوران گلوریا با ظرفیت 200 نفری و کامل ترین منو، آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد. در این رستوران هر غذایی مد نظرتان است را می توانید سفارش دهید و در فضایی بی نظیر و مدرن میل کنید.

هتل پارسیس مشهد

کافی شاپ هتل

در کافی شاپ هتل پارسیس می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد را نوش جان کنید.

هتل پارسیس مشهد

امکانات هتل پارسیس مشهد

گیم نت

XBOX، PS4، انواع بازی‌ های رایانه‌ای مهیج و شادی آور برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ای بسیار نشاط آور میزبان اوقات فراغت میهمانان گرامی خواهد بود.

هتل پارسیس مشهد

استخر

استخر سرپوشیده هتل مجلل پارسیس به شما اجازه لذت بردن از شنا را در هر فصل و هوایی می دهد. استفاده از این استخر با نورپردازی آرام و دلنشین برای میهمانان مقیم در هتل فراهم آمده است و همچنین میهمانان می توانند جهت رفع خستگی سفر و تجدید قوای روحی و جسمی از امکانات این مجموعه شامل (سنا،جکوری،سالن ماساژ،بیلیارد و …) بهره مند گردند.

هتل پارسیس مشهد

آرایشگاه

سالن آرایش مردانه هتل به ارائه تمامی خدمات آرایشی ویژه آقایان می پردازد ، این آرایشگاه از تمامی امکانات و ابزار مورد نیاز جهت ارائه بهترین خدمات آرایشی استفاده می کند ، در کنار این ابزار سالن زیبایی هتل از کادری مجرب برخوردار است تا بتواند با بالاترین کیفیت خدمات مورد نظر شما را به انجام رساند .

هتل پارسیس مشهد

سالن های هتل پارسیس مشهد

سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن ارکیده و سالن پرستیژ،  سالن های هتل پارسیس مشهد هستند. سالن همایش دارای 140 نفر ظرفیت امکان برگزاری تئاتر با بهترین نورپردازی و امکانات صوتی را دارد. چیدمان میز کنفرانسی سالن کنفرانس با ظرفیت 45 نفر می‌تواند پذیرای میهمانی شما در مراسمی نظیر سخنرانی، جلسات، کنفرانس، جشن، سمینار، گردهمایی، جشنواره، کارگاه آموزشی، نشست و برگزاری نمایشگاه باشد.

هتل پارسیس مشهد

سالن ارکیده، با ارائه بهترین خدمات همچون گل آرایی، فیلمبرداری و … به شما این امکان را می‌دهد که مراسم خود را همچون مراسم خصوصی، عقد و عروسی و … را با ظرفیت حداکثر 250 نفر به بهترین نحو برگزار کنید. سالن پرستیژ، با ارائه بهترین خدمات همچون گل آرایی، فیلمبرداری و … به شما این امکان را می‌دهد که مراسم خود را همچون گردهمایی مدیران، جشن تولد و … را با ظرفیت حداکثر 50 نفر به بهترین نحو برگزار کنید.

هتل پارسیس مشهد

رزرو هتل پارسیس مشهد

www.hotelparsis.com

آدرس هتل پارسیس مشهد

مشهد، بلوار شهید شوشتری (شارستان)، بلوار امیرالمومنین.

تلفن هتل پارسیس مشهد

051-33150

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر