معرفی هتل هما 2 مشهد | هتل های 5 ستاره مشهد

رزرو هتل هما 2 مشهد | هتل هما 2 مشهد + عکس و آدرس

هتل هما 2 مشهد، از هتل های 5 ستاره مشهد، در موقعیتی بی نظیر از این شهر قرار گرفته و بهترین خدمات را برای زائران مهیا می کند.

هتل هما 2 مشهد
ویکی گردی:

هتل هما 2 مشهد( هتل هما خیام)، واقع در بلوار خیام، دومین هتل هما در مشهد و یکی از هتل های 5 ستاره این شهر است. خیابان خیام منطقه‌ای آرام و دور از هیاهوی شهری مشهد است و دسترسی خوبی به بیشتر خیابان‌ها و مراکز خرید مشهد، مانند بلوار سجاد، پروما، الماس شرق و زیست خاور دارد. یکی از برترین مزیت های هتل هما 2 مشهد فاصله 10 دقیقه ای آن با حرم مطهر امام رضا(ع) است . با اقامت در هتل هما 2 مشهد، عظمت و درخشش ایران، دنیای اسلام و حرم مقدس امام رضا را به همراه جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهرمشهد از نزدیک احساس کنید.

اتاق های هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد با سوئیت ها و اتاق های متفاوت به مسافران خدمات ارائه می کند. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۰۶ اتاق و سوئیت های لوکس ( سوئیت اکونومی یک تخته و دوتخته ، سوئیت ویژه یک تخته و دو تخته ، سوئیت لوکس ، سوئیت آپارتمان یک خوابه ، سوئیت رویال دو نفره و چهارنفره ، سوئیت رویال ویژه چهار نفره ) و مجهز به تمامی امکانات و خدمات رفاهی پیشرفته شامل : بالکن ، صبحانه ، یخچال ، پاورسوئیچ ، مبلمان ، آباژور ، میزتحریر، چای ساز، آب رایگان ، کمد لباس ، تلفن ، تلویزیون ، حمام ، سیستم اعلام حریق ، مینی بار با هزینه ، سیستم تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، سیستم اطفاء حریق ، تلویزیون ، اینترنت ، لوازم بهداشتی ، دمپایی ، سیستم گرمایش و سرمایش ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی فرنگی می باشد. برای رزرو این اتاق ها می توانید به سایت اصلی هتل های هما www.homahotels.com  مراجعه کنید.

هتل هما 2 مشهد

امکانات هتل هما 2 مشهد

در میان هتل های 5 ستاره مشهد، هتل هما 2 بهترین امکانات را برای شما مهیا می کند. این هتل 5 ستاره سعی دارد در بخش های مختلف بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار دهد.

امکانات ورزشی و تفریحی

این هتل دارای یک استخر، سونا خشک، سونا و جکوزی است که بانوان و آقایان می توانند در سایت های مختلف از آن استفاده کنند. همچنین یک زمین تنیس با تمام امکانات مورد نیاز برای این بازی در فضای بیرونی این هتل قرار دارد.

هتل هما 2 مشهد

فضای خارج از هتل

شما می توانید در فضای سبز خارج از هتل با خانوده تان قدم بزنید و یا از مسیر پیاده روی آن برای یک ورزش سالم و راحت استفاده کنید. همچنین مسیر دوچرخه سواری این هتل برای کسانی که علاقه مند به این ورزش هستند در فضای بیرونی هتل ساخته شده است. تخت سنتی و میز و صندلی برای راحتی بیشتر شما در این فضا ها قرار گرفته اند. 

خدمات دیگر هتل هما 2

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات پزشکی، ترانسفر با هزینه و سوریس رایگان به حرم از خدمات این هتل 5 ستاره هستند.

رستوران های هتل هما 2 مشهد

در کافی‌شاپ هتل هما 2 مشهد با محیطی جذاب و سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد لحظات خوبی را سپری خواهید کرد. در این کافی شاپ و چایخانه هتل لذیذ ترین نوشیدنی ها و کیک های سرو می شوند. فضای آتریوم برای سرو صبحانه و ناهار و شام به گونه ای طراحی شده که در گرم ترین روز سال هم بتوان از فضای سبز و آرام آنجا استفاده کرد و لذت برد. رستوران هتل هما 2 مشهد با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی دل‌نشین از میهمانان پذیرایی می‌کند، صرف غذا در رستوران تابستانی با فضای باز کنار حوض و آب‌نما اشتهایتان را افزایش می‌دهد.

هتل هما 2 مشهد

سالن های هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد دارای چندی سالن با به روز ترین امکانات می باشد. در سالن همایش شما می توانید در همایش های مختلف شرکت کنید و یا همایش خودتان را با خیالی آسوده برگزار کنید. ظرفیت بالای تالار های این هتل امکان برگزاری انواع مراسم و یا جشن ها را برای شما فراهم می کند. 

هتل هما 2 مشهد

 رزرو هتل هما 2 مشهد

برای رزرو هتل هما 2 مشهد می توانید از سایت www.homahotels.com  و یا سایت های دیگر رزرو هتل اقدام کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد

مشهد ، میدان جانباز ، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث

تلفن هتل هما 2 مشهد

051-37611001

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر